מדריך במרכז שיקומי של עמותת איל"ן מואשם באונס חוסה

הכתבה מדריך במרכז שיקומי מואשם באונס חוסה , גלעד גרוסמן , וואלה חדשות , 18.01.2010

אישום הוגש נגד גבר בן 68 הנאשם באונס, ביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים באישה בת 45 הסובלת מפיגור בעת שתפקד כמדריך במרכז שיקום בת"א. הגבר מכחיש את האישומים

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש כתב אישום כנגד דוד אבוטבול, בן 68 מבת ים הנאשם באונס, ביצוע מעשה סדום וביצוע מעשים מגונים באישה בת 45 הסובלת מפיגור שכלי.

על פי כתב האישום שהוגש היום (שני) לבית המשפט, אבוטבול עבד עד השנה שעברה במרכז להכשרה, שיקום ותעסוקה של נכים ובעלי מוגבלויות בשכונת רמת החייל בת"א השייך לארגון איל"ן ומונה למדריך באחת המחלקות במקום. במאי אשתקד החלה המתלוננת לעבוד במחלקה של הנאשם אשר תיפקד בין היתר כמדריך המקצועי שלה ושל חניכים נוספים מאיל"ן.

בכתב האישום נטען כי מאז חודש נובמבר, במספר רב של הזדמנויות ביצע בה הנאשם מעשים מגונים בתא צדדי במחלקה. בין השאר נישק אותה בכוח ונגע באיבריה המוצנעים. הוא הורה לה לא לספר לאף אחד: "לא להוסטל, לא לעבודה – כי אחר כך ייקחו אותי למשטרה". עוד מואשם החשוד כי אילץ את המתלוננת לבצע בו מין אוראלי וכן אנס אותה.

לטענת הפרקליטות הנאשם היה מודע למצבה השכלי והמנטלי של המתלוננת כאשר ביצע בה את המעשים האמורים. לאור זאת, מבקשים שם לעצור את החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נטען כי בידי הפרקליטות הודאה מפורשת של המתלוננת שנחקרה ע"י חוקרת מיוחדת וכמו כן של בני משפחתה ומנהליה בעבודה להם סיפרה את אשר קרה. "המשיב הוכיח במעשיו את מסוכנותו המינית כאשר הפך את המתלוננת לקורבן לצורך ניצולה המיני", נכתב בבקשת המעצר. בפרקליטות טוענים כי ישנו חשש שאבוטבול עשוי לפגוע גם בנשים נוספות. אבוטבול עצמו מכחיש את הטענות נגדו.

קישורים:

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אדם זה,שאתם אכן אומרים שביצע מעשה סדום לא יכול לבצע אשמה זאת,מפני שאני מכיר אותו מגיל אפס הוא גידל אותנו, יש לו 3 ילדים ו9 נכדים.אם גידל אותנו בטוב טעם מדוע שיעשה זאת בגיל 68?
סבא היה מפקד בצבא.
אם תכירו את סבא אתם תבינו כמה הוא איש טוב שאכן מבין את החוק ולעולם לא עבר עליו.
סבא גידל אותנו ולימד אותנו להיות אנשים, להיות בני אדם.
אישה עם בעיה שכלית יכולה לחלום ולחשוק בגבר שרוצה.
שופטי ישראל תתעוררו אדם שחף מפשע מכניסים לכלא? שלא עשה דבר?
הוא ף מ]שע וצריך לדרוש לשחרורו מיידית..לא קצת עברנו את הגיל? בן 68 נכנס למעצר?? פשוט כואב..

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים