פנימיית "בני ארזים" בראשון לציון - השפלות, צעקות, ואחיזות מכאיבות

ספטמבר 2008 - פנימיית בני ארזים ממוקמת בראשון לציון בניהולה של הפסיכיאטרית ד"ר שולמית בלנק. שיחות עם נערים המטופלים, וכן הצילומים במצלמה נסתרת מראים כי הנערים עוברים השפלות, צעקות, ואחיזות מכאיבות. בפנימיה ישנו חדר באורך של 2 מטר, ללא חלונות אוורור ונקרא: "חדר רגיעה".

בראיון אומר אחד הנערים: "כשמדריך וילד נכנסים למקום הזה וסוגרים את הדלת, את יכולה לשמוע צרחות שאת רק יכולה לדמיין מה קורה שם בפנים, ואין מי שיראה ויגיד ויבוא ויגיד 'זה לא בסדר' ... שוברים שם אנשים". הנערים טוענים כי מציעים להם תרופות פסיכיאטריות בפנימיה. אמא שבתה בפנימיה אומרת: "לא ידעתי לאיזה גיהנום אני נכנסת".

תגובת 'בני ארזים' : "התערבות פיסית בפירוש אינה ענישה, וכמוה גם לא "חדר הרגיעה" במרכז הטיפולי, בו נעשה שימוש לעתים נדירות בפיקוח מדריך" .
.


המועצה לשלום הילד פנתה בעבר למשרד הרווחה בעקבות דיווחים על שיטות טיפול אלימות בפנימיה הטיפולית "בני ארזים". "יש לציין כי הבעיה היא הרבה מעבר לכתבת תחקיר מסוימת, או לסצנה מחרידה כזו או אחרת של יחס לילדים", כתב יו"ר המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן אל מנכ"ל משרד הרווחה, נחום איצקוביץ', "מדובר למעשה במוסד פרטי לחלוטין שהגדרתו לא ברורה, השיוך שלו לגורם ממלכתי מפקח, לוטה בערפל, החוקיות של החזקת חלק מהילדים השוהים במקום טעונה בדיקה יסודית, וזהות הגורמים המפקחים על המסגרות ויכולת הפיקוח הממשי שלהם על המתרחש במקום, מעלה סימני שאלה רבים", קבע.

נקודות:
  • בפנימיות משרד הרווחה צועקים על הילדים, אוחזים בהם באופן מכאיב, וסוגרים אותם מידי פעם ב"חדרי רגיעה".
  • הורה השולח את ילדו לפנימיה לא מודע לדברים הקשים אותם עובר הילד בפנימיה.
  • כאשר הילד סובל בפנימיה של משרד הרווחה ההורה חסר אונים בלעזור לו.
  • בפנימיות מציעים לילדים תרופות פסיכיאטריות.


קדמן למשרד הרווחה: התערבו בנעשה ב"בני ארזים"
קישורים:

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

האם מישהו יודע אם המיץ של הזבל של הפרטת שבנאדם הזה נמצאת מאחורי סורג ובריח אישה חולנית מעוותת דוחה פגומה

אנונימי אמר/ה...

מזעזע מחפיר והכל בשם טובת הילד
באופן פטרוני אכזרי גם גישה מבטל את ישות הדם החלש מאלפים את הקטינים בשיטת התניה קאלסית כמו שעושים באילוף חיות
איפה הרשויות?
איפה אנשי הטיפול שהוסמכו לטובת הילד?
איפה השופטים?
איך מחדל כזה ממשיך להתקיים?
ברשותי הקלטה מתאריך 10.5.20 בה הנערים מתארים שימוש בסמים של אנשי הצוות והתעללות בקטינים חסרי הישע

Unknown אמר/ה...

מחריד והכל קורה עד היום באין מפריע
איפה משרד הרווחה?????

אנונימי אמר/ה...

הייתי מאושפזת אצל בלנק ב-2003 בקפלן עקב הפרעות אכילה.
האשפוז נעשה בכפיה, הוריי רצו להעניק לי טיפול *כלשהו* אבל לא היה להם מושג לאן אני נכנסת, ומיהי אותה בלנק ששלחו אותם אליה.
לא יכולתי ליצור איתם קשר בזמן שהייתי שם (כשבועיים), חוץ משיחה אחת, בנוכחות מתמחים, בה היא צעקה עליהם שהם הורים רעים ושאני ״שקרנית ומניפולטיבית״.
וזה רק מעט ממה שעברתי שם.
התיאוריות שלה על אנורקטיות שגויות - היום ידוע שזה יושב על בעיות אחרות כגון תקיפה מינית, חרדה, בעיות חברתיות וכו׳.
אחרי מאמץ גדול הם הצליחו להוציא אותי משם. הבעיות שלי לא נפתרו.
אבל לפחות לא הכריחו אותי לחזור אליה.

שולמית פרבר אמר/ה...

לכל מי שמגיע לעמוד בזה ב-2022. אני מנהלת מאבק כדי סוף סוף לחשוף את האמת על המקום המזעזע ״בני ארזים״ , שפועל כבר 30 שנה באותה שיטה, שגרמה טראומה לדורות של ילדים.
פרסמתי את עדותי לגבי מה שעברתי אצל ד״ר בלנק בפייסבוק, אם כותבי האתר קוראים את זה - אשמח להעלות אותה גם לכאן, יחד עם עדויות נוספות שאספתי.
מוזמנים ליצור קשר בshulamitferber74@gmail.com.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10227816251930393&set=a.4383302819383

אנונימי אמר/ה...

אני האיתי שם ומיתעללים שם בצורה אכזרית ביותר ,נתנו לי הרבה עונשים מיגעים,כמו לרוץ מסביב לחומה נעילה בחדר סגור ואפילו תאמינו או לא עשו לי השגחת מקלחת אשכרה ניכנסים איתך למקלחת ומשגיחים עליך עד היום יש לי טראומות מהמקום הנורא הזה וניתוקים. עשו לי אחיזות מכאיבות ללא טיפת רחמים העבידו אותי השפילו אותי זה היה השואה שלי הכל סגור ומסוגר ושנועלים אותך בחדר רגיעה הקפוא אתה מת מקור ולא פותחים לך אני זוכרת שזרקו אותי כמו כלב לישון בחדר הנורא הזה זרקו לי מזרון דק וסגרו עלי כל כך סבלתי מיררו לי את הנשמה לקחו לי את הפרטיות האינדיבידואלית שלי חדרו לי למיניות עשו מה לא,יבוא יום והצדק יצא לאור ויכלאו את הפושעים האלה...אני זוכרת שבבקרים האיתי נרדמת מהכדורים ומיד היו מתחילים לעריץ אותי ממקום למקום לפה ולשם ועושים לי מדרגות שהתעורר אין מספיק מילים כדי לתאר מה עברתי

אנונימי אמר/ה...

מקום מזעזע , הייתי חניכה בפניימיה הגעתי 15 יום לפני יום הולדת ה15 שלי ועד גיל 18 הייתמ מוחזקת חודשים שלמים בחדר רגיעה עונשים שכל הגוף שלי נקרע , ריצות מסביב לחומה עמידה בפינה שפעם אחת עמדתי 6 שעות לא יצאתי הביתה הביתה מגיל 15 עד גיל 17 לא תיקשרתי עם המשפחה היה לי אולי 5 ביקורים עם אימא שלי אחיזות קשות מאוד הייתי צורחת את החיים שלי ויותר קשה אני הייתי ילדה אובדנית בעצם הגעתי כבר כאובדנית הייתי דוחפת חפצים מסוכנים לאוזניים , ולא היו מטפלים בי , הייתי חותכת עמוק והטיפול היה חודשים בחדר רגיעה המון מעשים מסוכנים לעצמהי ולא היו מטפלים בי , אלו מעשים שהייתי מחויבת לטיפול רופא במרפאה והוזנחתי .
יום אחרי יום הולדת 18 בפניימיה ברחתי משם ויש לי טראומה קשה מאוד מהפניימיה ובכללי אני גרה בראשון לציון ואני נורא פוחדת מהעיר הזאת הפניימיה גרמה לי לטראומה ממנה ומהעיר בכללי מבחיל אותי לגור בעיר , שבה נכנסתי לפניימיה קשה העיר מדהימה אך לא חשבתי שאגור בעיר הזאת אבל בגיל 20 עברנו לכאן .
ואני לא מסןגלת לגור כאן הכל מציף בגלל הפניימיה הנוראית הזאת .
אבל אני עובדת ומשקמת את עצמי הם רצחו לי את הנפש הכאיבו לי פיזית הם חייבים להיכלא דחוף !!! במהירות המקסימלית .
ובמיוחד האישה החולנית הזאת שאני אפילו לא מסוגלת לקרוא לה פסיכאטרית כי חשבתי שפסיכטרים זה דבר רע ואין אמונה בהם ולקח לי הרבה מאוד זמן להאמין שיש פסיכאטרים טובים האישה החולה הזאת שולמית בלנק גרמה לי לאבד אמון בכל מערכת ממשלתית אפשרית באנשים הקרובים אליי , ואף במשפחתי לקח לי הרבה זמן לשןב ולהאמין באנשים שאני אוהבת .
היא אישה חולה ועברה כל גבול אפשרי , ומקומה הוא בכלא !!!!!

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים