חידת האונס בכפר הנוער כדורי

הכתבה: חידת האונס בכדורי , צדוק יחזקאלי , ידיעות אחרונות , 7 ימים , 01.01.2010

צל כבד מרחף בחודשים האחרונים מעל בית הספר המיתולוגי כדורי, שבו למד יצחק רבין: אחת התלמידות טוענת שנאנסה ע"י עובד המוסד, בעוד שהאיש טוען שאין שחר לטענותיה. המשטרה סגרה את התיק מחוסר ראיות. שני הצדדים מתבצרים בעמדתם ומרגישים שעולמם חרב עליהם


הנערה מספרת שהוא גרר אותה לכוך, מעין מסדרון בין שני מבנים, והורה לה לכרוע. בתחילה הוא היה מאחוריה. אחר כך היא מצאה עצמה כורעת לפניו. "תעשי מה שאני אומר לך" ציווה עליה. בעדותה דווחה שנאלצה להביאו אל סיפוקו.

אונס באיומי סכין של תלמידה בתחומי בית הספר, זו הפצצה שנחתה יום אחד על אי הילדים הזה והכניסה לתוכו מושגים מעולם רחוק: משטרה, בלשים, השפלה פומבית, עימות סוער בתחנת משטרה, וזירת אונס.

"לפעמים אני רוצה להעלם. לפעמים אני מתגעגעת למה שהייתי לפני שזה קרה לי. לקלילות שהייתה בי, לילדות שנעלמה לי ברגע" אומרת התלמידה וחיוכה קופא.

לכתבה המלאה הקלק/י על התמונות

חידת האונס בכדורי
חידת האונס בכדורי
חידת האונס בכדוריקישורים:

תגובה 1:

ש' אמר/ה...

קשה לי להגיב לעניין התוכן של הכתבה, אין ספק שזה סיפור קשה - לכאן או לכאן.

אני מוטרדת כעת מעניין אחר שנובע ממנה: הפירוט המלא של כל פרטי החקירה, של מחשבות החוקרים, של מחשבות שני הצדדים, ושל התנהלות שני הצדדים. ובפרט: התנהלות החשוד המפורטת כמעט לחלוטין. רק לשים כותרת: איך להתנהג אחרי אונס בשביל להיות זכאי. מקומם.

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים