לגור עם מפלצת - סיפורה של ילדה שנאנסה במשך שנים על ידי בן ביתה - אחיה המאומץ

הכתבה "לגור עם מפלצת" , טל אריאל אמיר , מעריב - סופשבוע , 01.01.2010  
 
היא טוענת שמגיל שש נאנסה באופן קבוע על ידי בן ביתה, שהיה לה כאח מאומץ. בזמן שהוא ניצל את הבית החם שנתנו לו הוריה והפך לקצין בצה"ל, היא חיפשה כל דרך להימלט ממנו ועשתה הכל כדי למור את הסוד הנורא בבטן. אחרי למעלה מעשר שנות שתיקה הכל התפרץ, ועכשיו מבקשת תמר למצות את הדין עם האדם שהחריב את חייה וחיי משפחתה: "המעשים שלו חרוטים אצלי בראש כמו תמונות סטילס קפואות בזמן. הוא הרס לי את הילדות". 
 "הייתי בסך הכל בת שש. אחר כך הגיעה הבושה, לא ידעתי איך אני מפסיקה את זה, הייתי בטוחה שכך מתנהלים החיים ושהחברות שלי עוברות אותו דבר. מהיכן ילדה בכיתה א' תדע מה זה מיו? כשהוא היה מעליי רק רציתי להיעלם. לפעמים רציתי למות". 
 
תמר (שם בדוי) אינה חולמת חלומות. אולי היא פשוט אינה זוכרת אותם. מאז שהייתה בת שש לילותיה היו שחורים ואטומים. בכל לילה תהתה אם גם הלילה ייכנס צ', בן אומנה שגדל בביתה כבן מאומץ, לחדרה, יפשיט אותה מבגדיה ויאנוס אותה. רק לפני שבועיים כשהיא כבר בת 17, חלמה תמר לראשונה על צ', היום קצין בצה"ל. ניקזה לחלום את כל פחדיה. כמו מתוך ערפל היא פסעה לתוך מאהל בדואי עצום בגודלו, מבטה רפרף בתימהון על פניהם של הוריה, חברותיה לספסל הלימודים, שכניה ליישוב בו היא מתגוררת. לפתע נתקלו עיניה בפרצופו הקפוא של צ', הוא לבש את מדיו המגוהצים, דרגות הקצונה יושרו על כותפות חולצתו. ...
 
לכתבה המלאה הקלק/י על התמונות קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים