הטרדות מיניות בילדה בת 12 במשפחת אומנה - לשכת הרווחה גנזה את התיק

פברואר 2008 - ילדה בת 12 מהצפון אומצה במשפחת אומנה ע"י תושב הדרום אשר הפך את חייה לסיוט. במשך שנתיים נהג ה"אומן" להטריד אותה מינית. הילדה פנתה ללשכת הרווחה העירונית אך אלו גנזו את התיק. הילדה הבינה כי המוצא היחיד מהסיוט הוא תיעוד מצולם של ההטרדות.
.

.
במכתבה של הילדה למורה כתבה הילדה: "הוא עשה בי דברים שאני לא רוצה שאף אחד יעבור אותם. ולא סיפרתי את זה אלא כתבתי את זה רק כי אני מפחדת ממנו נורא שפשוט קשה לתאר את זה." האב נעצר והוגש נגדו כתב אישום. הילדה חזרה לעיר הולדתה. הילדה דווחה על האירועים ללשכת הרווחה עוד לפני כשנתיים אולם אלו גנזו את התיק לאחר חקירה קצרה.

נקודות:
  • לשכת הרווחה לא גיבשה עם הילדה דרך פעולה לפתרון מצוקתה אלא הפקירה אותה.
  • הילדה מאמינה בצוות בית הספר בפניהם פתחה את ליבה ועימם גיבשה דרך פעולה לפתרון בעיית מצוקתה.
  • ילדה זאת ניצלה מציפורני הרווחה, אבל ישנם עוד אלפי ילדים וחסרי ישע העוברים סיוט כל רגע.
קישורים:

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כשהילד נמצא בפנימיה מאזינים לשיחות הילד ועוקבים אחרי ההורים במשך שנה וחודשים מאזינים ומקליטים את שיחות ביתי עם הוריה עוקבים אחרינומקליטים את שיחותנו עוקבים אחרי מעשינו וילדינו נחקרים בביה"ס ללא ידיעתנו , תיקים במשטרה נסגרים ולא נבדקת התלונות והמשטרה מפנה אותנו לפקידת הסעד ואומרת אני אחליט אם לשלוח את התלונה או לא , השוטרת יותר מעניין האם יש לנו אינטרנט ולא האיום על הילדה ברצח על ידי ילד בפנימיה אולי כדי להתנגח מול האם ולטרטר כדי לשבור את האם לוותר על ביתה , לא נוותר על ביתנו אין יותר טבעי מלגדל ילדים עם הוריהם מסוכן יותר לילדה בפנימיה סגורה כלואה , מאשר בבית עם אחיה והוריה ,הורים הילחמו על ילדיכם .

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים