משרד הרווחה - מעון מקי"ם - עובדים סוציאליים חטפו ילדים למעונות ה"רווחה" שם חוו במשך שנים התעללויות אלימות ואונס קשים

שר הרווחה יצחק בוז'י הרצוג שותק
אפריל 2010 - משרד הרווחה - מעון מקי"ם - עובדים סוציאליים חטפו ילדים למעונות ה"רווחה" שם חוו במשך שנים התעללויות אלימות ואונס קשים. משרד הרווחה התעלם שתק וטייח. גם בימים אלו שר הרווחה יצחק בוז'י הרצוג שותק. נדרשת הקמת ועדת חקירה ממלכתית, לבדיקת אלימות משרד הרווחה נגד ילדים ומשפחותיהם במהלך השנים ופיצויים.

כרמלה מנשה: "אי אפשר היום לשבת ולרחוץ בניקיון כפיים ולהגיד חלפו שנים. עשרות ילדים היו במוסד (מקי"ם), עשרות ילדים נורמטיביים במוסד למפגרים, חוו התעללויות קשות, חוו אונס, והדברים בדוקים ברורים, חד משמעיים במשך שנים, ילדים נאנסו במוסד הזה ואף אחד לא עשה דבר.
הייתה חקירת משטרה, גם זה נבחן ועלה מן העדויות, הייתה חקירת משטרה, המשטרה טייחה, לא חקרו עד תום, וכך כותבת השופטת, הניירות האלה הגיעו לידנו. הסיפור הזה ראוי שייחקר מחדש למרות שחלפו הרבה שנים.
מדובר בסיפור הזה על עוד ילדה שסיפרה לנו על אונס במשך שנים ע"י חוסים, ע"י מדריכים, גם היום כשהיא מדברת על זה .. היא מדברת כאשמה, כמי שאינה רוצה לדבר על זה. אחיה נאנס במשך שנים, הוא הוכה במשך שנים ע"י המדריך.
העדויות מצמררות, אנחנו מדברים על אלימות, אלימות פיסית, אלימות מילולית, כאילו ישבו שם ילדים והיו קורבן, במשך שנים למדריכים אטומים, למדריכים שהתעללו בהם, ילדה מספרת שבמשך שנים היא שכבה במיטה ורעדה, עם הסמיכה על הראש, ולא ידעה מי ייכנס: חוסה מפגר, או מדריך שאמור לשמור עליה".

האזינו לכתבה המלאה ...
.

.
קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים