אזרחי ישראל מדברים על מינוי אומבודסמן על עובדים סוציאלים ופקידי סעד של הרווחה

מתוך העצומה להקמת גוף בקורת חיצוני על פעילות משרד הרווחה
.
טיפול מופקר של שירותי הרווחה
לאור טיפולם החמור של שרותי הרווחה, שאת המחדלים שלהם משלמים אני ואלפי ילדות וילדים, שבגרו והיו לאנשים הסוחבים על גופם המצולק ונפשם הפגועה את הטראומות הקשות שנגרמו להם בעיותיו של טיפול מופקר של שרותי הרווחה, מקום המדינה ועד היום.
מדינת ישראל לא לקחה מעולם אחריות על מה שעוללו ומעוללים שרותי הרווחה, והגיע הזמן לקחת אחריות על מעשים קשים שהביאו לתוצאות קשות ביותר לניפגעים, ויפה שעה אחת קודם.
.
פקידת סעד המציאה "עובדה"
פקידות הסעד לא עושות עבודה יסודית בתסקירים. בד"כ כותבות על התרשמותן מבלי לבסס את ההתרשמות על אירועים/עובדות. יש מקרה שפקידת הסעד במהלך דיון המציאה "עובדה" כדי לכסות על מחדלים שלה.
.
לא למדו דבר מפרשת ילדי תימן
אין חכם כבעל הניסיון, כן כן לא למדו דבר מפרשת ילדי תימן, אך כדאי לדעת שלא רק ילדים תימנים נעלמו, נעלמו ילדים מכל עדות ישראל כולל אשכנזים שחלקם בני ניצולי שואה. ומה עשתה מדינת ישראל בקשר לילדים הללו? איך היא טיפלה בהם? כלום, התנערה מאחריותה כלפיהם, עם איזה חבלות נפשיות פיזיות יצאו ילדים אלה אל החיים הבוגרים שלהם? כמה הם נשאו ונושאים על גופם ונפשם, מישהו שאל פעם כמה הם מחפשים את זהותם הביולוגית שאותה איבדו כתוצאה מהעלמתם.
ככה בשנים הראשונות וככה היום פועלת מדינת ישראל שעל מגילת העצמאות שלה חרתה שיויון זכויות מלא לכל אזרחיה! האומנם?
.
די לטמטום ולאטימות
האין עובדות סוציאליות אמורות להגן ולעזור לנשים במצוקה? בושה וחרפה שבמדינת ישראל יש עדיין כאלה עוולות. אינני מסוגלת לראות גור שמוצא מידי אימו בטבע, אז ילדים? יש לדעתי מקרים קיצוניים מאד שטובת הילד בלבד יכולה בצו בית משפט לגרום להוצאתו מידי אימו.
אולי הגיע הזמן שמישהו עם קצת אומץ והגיון בריא יקום ויקח מידי נשים אטומות אלו את התפקיד והיכולת הבלתי מובנת בכלל לבצע פשעים כאלה. מישהו שם חשב על טובת הילדים? באמת! די כבר די לטמטום ולאטימות במדינה הזו!
פקידות סעד מתעללות בחסרי ישע
אין מישהו שמפקח על הרווחה ,פקידות סעד משקרות מרמות ,משתמשות בכוח שלהן ללא שליטה ומתעללות בחסרי ישע.
חברי כנסת לא מאמינים, לא עוזרים, מעלימים עין , שיעזרו לי להחזיר את הנכדה הביתה.
.
להרוס חיים ברגע
חייבים לעצור את הכוחניות של לשכת הרווחה.
בכוחם להרוס חיים ברגע.
.
הגעתי עד פת לחם בגין אטימות הרווחה
אני נפגעתי ונפגעת כעת ומנהלת מערכת משפטית, והגעתי עד פת לחם, בגין אטימות משרד הרווחה.
מונה לאבי אפוטרופוס חיצוני שלא עושה דבר למען אבי וכל הנטל נופל עלי.
.
הוצאה מהבית כי חבריה התנכלו לה
זה אכן כך - אשפוז בכפיה. חברתי בת 14 מצפון הארץ, עם הישגים נאים בלימודים שהוצאה מהבית כי חבריה התנכלו לה, והגיעה לאשפוז פסיכיאטרי כפוי. מולאה בתרופות מסממות שגרמו לה לאיבוד הזכרון ולהפסקת המחזור.
חברתה למחלקה הנוראית, הפכה עקרה מהתרופות שייבשו לה את השחלות. והיא רק בת 17. כל פשעה שהייתה לא מקובלת בכיתה, ומערכת החינוך יחד עם הרווחה עשו לה עוול גדול בנוסף לילדים הרעים שהציקו לה.
זו מדינת רווחה? לעולם אל תפנו לרווחה בשום נושא!!
.
מצבים בלתי נתפסים באכזריותם
זה די מזכיר את המצב של אישפוז פסיכיאטרי בכפיה, לא?... כמה שאנחנו חושבים שאנחנו חופשיים, אנחנו בעצם נתונים למצבים בלתי נתפסים באכזריותם!! מצמרר....
.
חייבים לעצור את זה
חייבים לעצור את זה ..זה פשוט פשע שלא לתואר.. אני לא מסוגלת לחשוב שמישהו יקח ממני את בני!... זה פשוט נורא חייבים לזעוק את זעקת האם הזו.. וחייבים לפרסם את זה!!
.
מקווה שהרווחה לא יפגעו בך
את עושה עבודת קודש, חזק ואמץ, וצריך אומץ, מקווה שהרווחה לא יפגעו בך.
מאחלת הרבה הצלחה לכולם במאבק נגד הרווחה. אני הצלחתי ובדרך לתביעת נזיקין, אם תרצי צרי קשר.
.
היום זה קרה לשכן או לחבר שלכם, מחר זה יכול לקרות גם לכם.
משרד הרווחה מתיימר לספק כתובת לתלונות הציבור בעוד הוא עצמו פועל כדי להשתיק ביקורת שכזו מצד הורים, פעילים ותקשורת, משום שברור כי קיים כאן ניגוד אינטרסים שהרי החתול שומר על השמנת.
תלונות אזרחים נגנזות ע"י עובדי הרווחה ואין דין ואין דיין.
היום זה קרה לשכן או לחבר שלכם, מחר זה יכול לקרות גם לכם. הסתבכות עם גורמי הרווחה שלא לצורך עלולה לעלות לכם בהוצאת ילדיכם מהבית בניגוד לצדק חברתי בסיסי ותוך הפרת זכויות אדם.
.
יצחק הרצוג, היכן אתה?
מסתבר שעם ישראל ברובו, אינו מודע לאכזריות המערכת וחושב שאנו מדינת רווחה. ואין לו מושג עד כמה מושחתת מדינתנו אנו, ועל גבם של ילדינו.
בכל רגע נתון, יכולה כל פקידת סעד בארץ להוציא כל ילד מהבית.נשמע הזוי? מי שיגיע לדימונה, שדרות, אלעד, ואפילו תל אביב, יזועזע מהנתונים המכפישים של כמות הוצאת הילדים מהבית, והרס משפחות - פשע שאין כדוגמתו באף מדינה מתוקנת.
יצחק הרצוג - אתה לא חושב שהגיע הזמן לבדוק ולעשות. היכן אתה?
.
שר המשפטים, היכן אתה?
חברי לעבודה הסתבך בגירושין, אישתו העלילה עליו עלילות שווא. פנו לפקידה סוציאלית שתעזור להם, לבסוף הוציאה את שני ילדיהם לאומנה.
איזה מן פתרון זה? הילדים התחילו להרטיב וירדו ברמת הלימודים.מדוע המריבות על גבי הילדים? מדוע הוציאו בכלל את הילדים? מי הרשה לך פקידת הסעד?
הכוח, החוסן, שופטי הנוער שאינם יודעים דבר על אומללות המשפחה - הם אלה שמרשים ולא עושים דבר, מלבד להגיד "הילדים, מחוץ לבית!!"
שר המשפטים, היכן אתה?
.
המשטרה משתפת עמם פעולה בצורה עיוורת
הכוח שניתן בידיהן של עובדות הסעד הללו הנו שערורייתי. סך הכל למדו באוניברסיטה כמה שנים. והמשטרה משתפת עמם פעולה בצורה עיוורת. העוולות זועקות לשמיים.
מי נתן להם זכות לעקור ילדים מהוריהם. למי נדמנו?
.
מוסדות הרווחה - אלימות מילולית ופיסית
"לא יאומן בשנת 2009 שבמדינת ישראל, מדינה מתפתחת, ליברלית ומודרנית ילדים והורים זוכים ליחס כזה משפיל, פוגע, מעליב, ובלתי הפיך!
צריך לעצור את זה עכשיו ומיד בכל המוסדות למיניהם, שילדים זוכים ליחס של אלימות מילולית והן פיזית צריך להפגין לפני משרדי הממשלה, ליד ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולפני כל הנוגעים בדבר. לפרסם בעיתונות את כל אותם המוסדות שקוראים לעצמם "מוסדות חינוך".
מאחלת לכם בהצלחה ובגדול כי ילדים זה העתיד , ילדים זה החיים שלנו, ילדים הם הפירות שנטענו אתנו!"
.
כסף, צדק, משפחות אומנה, פנימיות, פקידת סעד, ורווחה
היכן שיש כסף נעלם הצדק. פנימיות, אומנה, פקידות סעד שופטים, וכו' מתפרנסים מהוצאת ילדים מהבית. האינטרס שלהם להגדיל מקורות פרנסה מובן בהחלט.
אם לא יעצרו אותם כמות הילדים שיוצאו מביתם תגדל ותגדל. פקידות הסעד שאין עליהן פיקוח יוציאו ילדים מהבית בגלל כל סיבה שטותית.
האם אזרחי ישראל צריכים לחיות בפחד מרשויות הרווחה? האם לא מספיק לנו ההורים להתמודד עם המצב הביטחוני שאנחנו גם צריכים לפחד מהרווחה?
.
תופעות אכזריות בחברה מתוקנת
מחובתנו לדאוג לסיים את התופעות האכזריות האלה בחברה מתוקנת
.
גוף ביקורת חיצוני - הכרחי
במציאות בארצנו של שחיתויות וחוסר אתיקה זה הכרחי שלכל גוף חשוב יהיה איזשהו גוף חיצוני שיבדוק אותו.
.
ה"אינטואיציה" של פקידת הסעד
אני הכי פוחדת מאינטואיציה של פקידות הסעד.
סיפור אישי:
לילדה שלי בת 13 יש בעיה אורטופדית קלה בגב ומדי פעם כואב לה הגב לאחר שיעור התעמלות.
מכאן הדרך קצרה לחשד לאלימות. יועצת די טיפשה דיווחה לפקידת סעד, הילדה נחקרה וטענה שאין אלימות בביתה. נו...אז מה הבעיה? פקידת הסעד!
פקידת סעד אחת שבטוחה שיש לה יכולות מדהימות של אינטואיציה פנומינלית והיא תמיד מנצלת את היכולת המדהימה שלה במסגרת עבודתה כפקידת סעד. ורק על פי האינטואיציה המדהימה שלה, הילדה שלי פוחדת להודות שהיא חוטפת מכות בגב מהאבא. מצחיק...לא? מעניין כמה ילדים פקידת הסעד עם האינטואיציה הזו הוציאה מהבית?
.
לא הושיטו את העזרה הנכונה לאף אחד
אני חושבת שזה גובל לא רק באכזריות, אלא בשפל המדרגה של חוסר רגשות אנוש, ואם הם רווחה אז אני מלכת אנגליה.
אלה רשויות שמעולם לא עשו שום טוב לשום אדם, ולא הושיטו את העזרה הנכונה לאף אחד, אלא מנסים להתנער מעומס עבודה עליהם בשיטות של ימי ביניים, ומוטב שלא ישרתו את הקהל בכלל. רק לפי הפרצופים רואים זאת את האטימות הרגשית
.
ביקורת בלתי תלויה על מערכת הרווחה
"חייבת להיות ביקורת בלתי תלויה במיוחד עקב התלונות הרבות על מערכת הרווחה והתנהלותה."
.
כספי מיסים להרס משפחות יהודיות
"לא מוכן שיבזבזו את כספי מס ההכנסה שלי כדי להרוס משפחות יהודיות!"
.
מחליטים מה יהיה עם הילדים והאמהות כאילו מדובר בחפצים
"מכירה את דרך הפעולה של הרווחה דרך חברה אישית. לה לא הוציאו את הילדים, אבל שיקרו וסילפו עובדות ומיררו את חייה בכך ששלטו בהם על כל צעד ושעל. מה שבטוח הוא שטובת ילדיה לא עמדה לנגד עיניהן של פקידות הרווחה המלומדות והלא אנושיות....
בושה וחרפה למדינת ישראל, אם בשנת 2009 מדינת ישראל מתנהגת כמו בעל הבית, האח הגדול, שמחליט מה יהיה עם הילדים והאמהות, כאילו מדובר בחפצים. לשנות את החוק ומיד !! "
.
הוצאת ילדים מחסות הוריהם היא שערורייתית מקוממת ומזעזעת כבר שנים רבות
"אין כמעט ילד שמוטב לו פנימייה מבית הוריו או אחד מהם. הפעילות של הוצאת ילדים מחסות הוריהם היא שערורייתית מקוממת ומזעזעת כבר שנים רבות. עובדי הרווחה אינם יכולים למנות עצמם למחלקי ילדים. בסכום הרבה יותר קטן אפשר לתת להורים הזקוקים לכך חונכות/ים שידריכו אותם בבית".
.
אני מציעה לאף אחד לא להסתבך, לא להיכנס בכלל לכאב ראש הזה שנקרא הרווחה, והפקידות סעד, והיחידות לילד ולנערה
"שום דבר לא מעניין אותם ... אני מציעה לאף אחד לא להסתבך, לא להיכנס בכלל לכאב ראש הזה שנקרא הרווחה, והפקידות סעד, והיחידות לילד ולנערה!! ... אני בעד ובעד העצומה הזאת ביד חזקה ובזרוע נטויה! בהצלחה!! שהטוב ינצח!"
.
להעמיד לדין פקידות סעד ועובדות סוציאליות
"יש לדרוש, בדחיפות המרבית, להעמיד לדין עובדות סוציאליות ופקידות סעד הפושעות בכתיבת דוחות ותסקירים מסולפים ושקריים, ושנמנעות מלבדוק עובדות כהווייתן!"
.
רוב הבעיות ובמשפחה ופירוק משפחות נגרמות כהצתה מעובדת סוציאלית
"אין מילים.......חייב וחובה לערב גורמים חיצוניים לבדוק את העניין בצורה אנושית, כי מדובר פה בבני אדם.
במקרה ואם שמתם לב שרוב הבעיות ובמשפחה ופירוק משפחות נגרמות כהצתה מעובדת סוציאלית ובשיא האדישות שלהם".
.
עגמת נפש וטראומה
כיועצת חינוכית, נוכחתי בוועדות החלטה שהחליטו בשרירות לב להוציא ילדים מחזקת האם, בגלל שלאם היתה הכנסה נמוכה ותנאי החיים היו קשים.
במקום לקרוע את הבת מאמה, עדיף היה לתת לאם תמיכה וסיוע ולשפר את תנאי חייה, דבר שהיה עולה למדינה הרבה פחות מאשר לממן מוסד, ומצד שני לא היתה נגרמת עגמת נפש וטראומה לאם ולבת".
.
גישה מיושנת
" הגישה היא מיושנת ולא מתאימה לשנות האלפיים. הוצאת ילד מהבית גורמת לו טראומה שאי אפשר לתקן את הנזק שלה".
.
ששר הרווחה יסתכל ויבקר וידבר עם כל אמא שהוציאו לה את ילדיה מהבית
"הלוואי ובאמת יקום מישהו שאפשר לסמוך עליו ויעמיד את הרווחה במקומה..
אני חושבת שלא רק חתימות צריך.. אלא צריך את כולם, כול מי שחותם ולא חותם, לקום ללכת לשר הרווחה שיסתכל שיבקר וידבר עם כול אמא שהוציאו לה ילדים, ויראה שהרווחה לא מוציאה רק לאמא שחולת נפש או נרקומנית או אלכוהוליסטית.
ילדים אלה שמוציאים הם ילדים גם כשהאמא לא מעמידה גבולות לילדים שזה דבר נילמד .., או כי אין רהוט מספיק, יש מיטה אבל לא חדשה.., או שאין טלפון בבית .. נישמע הזוי אבל קרו מיקרים כאלה .. צריכים לעשות, ומי שירצה שיגיד ויכתוב ואני אישית מוכנה לבוא".
.
מסתכלים על הדברים הקטנים ושטובת הילד תמיד לא בחזקת אימו
"אני חותמת פה כדי שסוף סוף יהיה מי שיפקח על העבודה של לשכות הרווחה בערים .. כי נימאס שמוציאים ילדים בלי סיבה.
נימאס שמסתכלים על הדברים הקטנים, ושטובת הילד תמיד לא בחזקת אימו. נימאס שאמא צריכה להרגיש רדופה על ידי גורם רווחה ועל לא עוול בכפה.."
.
פירקו משפחה שלמה למרות שטיפלו בילדים יפה
"אני מכירה סיפור אישי על משפחה שלקחו להם את הילדים סתם. טיפלו בילדים יפה מאוד והרווחה החליטו שהם לא מטפלים בילדים ופירקו משפחה שלמה"
.
טועים על הגב של האזרחים
"מקווה שחתימתי תעזור ובאמת צריך מישהו שיפקח על אלה שטועים על הגב שלנו. הפכו אותנו למעין שפניי ניסיון בעולם"
.
עלבונות, חקירות ופחד נוראי מרשויות הרווחה
כמי שהוצאה מהבית בעצמה בילדותה וכמי שנאלצה להתמודד עם הרווחה כיום כאם (בעקבות תלונה שווא של הגרוש שלי).
ולאחר עלבונות, חקירות ופחד נוראי מרשויות הרווחה (תודה לאל ביתי עימי ולא הוציאו אותה מהבית), אני בהחלט חושבת שחייב להיות גוף שיפקח על עו"ס שיושבים בתפקידים חשובים כל כך עם כח ביד ולא יודעים מהוא יחסי אנוש מינימליים".
.
עיצרו את הביזיון הזה של הוצאת ילדים מהבית ללא פיקוח רציני מגורמי חוץ
על מנת להוציא ילד מביתו אמורה להחליט ועדה מיוחדת שבראשה יעמוד שופט בדימוס,עורך דין שאין לו שום קשר לרשויות ונציג מהמועצה לשלום הילד.
אני שוללת על סף הוצאת ילד מביתו אלה אם התקיימו כל הדברים החמורים כגון הורים נרקומנים (שתי ההורים), התעללות פיזית ומינית בילד ע"י אחד מבני המשפחה (אב, אח).
אך לא במקרה של דוד חולני שלא גר בבית הילד. עיצרו את הביזיון הזה של הוצאת ילדים מהבית ללא פיקוח רציני מגורמי חוץ.
.
צריך להיות גוף מפקח על פקידי הסעד
על כל גוף כמעט ישנו גוף מפקח. גם על פקידי הסעד צריך להיות גוף מפקח. יש להם כוח עצום בידיים, וצריך להחליש את כוחם.
.
להעמיד לדין את פקידות הסעד והעובדות הסוציאליות על מעשיהן ומחדליהן
פעיל בתנועה למען עתיד ילדינו. "את מנגנון הרשע של משרד הרווחה צריך לעצור בטרם יהרוס את המדינה בעבור תאוות כוח ומגלומניה.
כל מי שנפש ילדיו ונפשו הוא יקרים לו, כל מי שמדינת ישראל יקרה ללבו - חייב לחתום על עצומה זו ולהעבירה הלאה לחבריו ומקורביו.
על העם לקום ולצעוק את צעקתם של הילדים אשר פוחדים לדבר, אשר נאנסו על ידי פקידות הסעד לשתוק ואף לקום על הוריהם.
על פי חוק, יש להביא את המרושעות לדין על מעשיהן ומחדליהן. אין אדם אשר מחזיק בזכות לשתוק ולהעלים עין. היום אצלנו. מחר - אצלכם בבית. בתוך הבית, בלי צו ובלי אכיפה. ומה תאמרו אז - לא ידענו? לא שמענו?"
.
עלילות של מערכת החינוך ופקידות הסעד
"אנחנו הורים לשלושה ילדים, עובדים בחינוך מאז ומתמיד, קיבלנו לידינו לא אחת ילדים שהוצאו מהבית (בצדק ושלא בצדק) והיום...
אחרי משבר אמון עם בית הספר שבו לומד בני, ואחרי שדיווחנו על התעללות שבני עבר בבית הספר וביה"ס, כמובן התעלם.
מצאנו עצמנו בחקירה אצל פקידת סעד בחשד להתעללות... בבן שלנו אנו... אז אלוהים ישמור מי הן פקידות הסעד ועוד יותר אלוהים ישמור מי היא מערכת החינוך..."
.
הוצאת ילדים תמימים מהבית
"הגיע הזמן לעשות חריש עמוק בנושא ולסגור את הפרצה הרעה הזו של הוספת כסף מיותר לקופת משרד הרווחה שמוסיף כסף לעצמו על חשבון הוצאת ילדים תמימים מהבית".
.
לא מתקצבים אותם כדי שיפרקו משפחות
"לא מתקצבים אותם בשביל שיפרקו משפחות - והעדויות על פירוקי משפחות שנעשים על ידם רק מתרבות.
לשים כבר סוף לפעילות השרירותית של הגוף הזה ! "
.
הוצאו מהבית ללא הצדקה
"בתור אחת שהוצאה מהבית ללא הצדקה מגלל הסיבות שצוינו לעיל, ועברה הן אומנה והן אימוץ לא מוצלחים (יחד עם אח ביולוגי) חושבת שאכן הגיע הזמן לשינוי, כדי שמה שקרא לי ולאחי לא יחזור על עצמו. הלוואי ...."
.
החזירו את נכדתי הביתה
"נכדתי בת ה-9 כלואה בפנימיה בוכה, כואב לי לראות אותה בוכה. כמה סבל עוברות בתי ונכדתי, עד מתי?
יועצת ביה"ס שכנעה את בתי ללכת לפנימיה. היום נכדתי בפנימיה מתחננת לחזור הביתה. החזירו את נכדתי הביתה".
.
מניפולציות של עובדי הרווחה
ביתי נחקרה שנתיים מגיל 6 עד 8 בבית הספר. הוצאה בעלילת שווא כי ניתקתי קשר עם הרווחה, סירבו לעזרה. 10 שנים הגיעו לביתי מתי שרצו. ערימת כביסה נקיה היא הזנחה לא אוותר על ילדי.
מזכיר הקיבוץ ניסה להוציא אותנו לרחוב כדי להרוס את משפחתנו. ילדתי עברה 4 פנימיות מפוחדת ומתחננת לחזור הביתה. שנה וחודש נותקה כי סיפרה על העובר עליה. שנה וחצי מחוץ לבית. החזירו את ילדתנו הביתה הפיצו את העצומה כי אמא העוברת דור שני צועקת את הצעקה - אותה יועצת ביה"ס ששכנעה אותי שיהיה לי עתיד יותר טוב בגיל 14. כמה בכיתי והתחננתי אמא אני רוצה לחזור הביתה שנה שלמה בכיתי .
.
ארבע שנים לא ראה את ילדיו
"הרווחה אינה מאפשרת לי כבר 4 שנים, לראות את שלושת ילדיי, למרות שלא הואשמתי מעולם בפגיעה בהם. ..., היום תערך שיחת טלפון שניה עם ילדיי ובקרוב אתראה איתם, אומנם במרכז קשר, אבל לפרק זמן מוגבל, לא האמנתי ועדיין אינני מאמין, שהרווחה תאפשר זאת אבל לפחות אני יודע שיש לצידי לוחמים שלא מפחדים מהגוף הנוראי הזה ויש תקווה".
.
ביקורת גם על בתי משפט לענייני משפחה ונוער
"כולל ביקורת על החלטות שופטים, ושתהיה אחריות אישית על ההחלטות ומי שהחליט בניגוד לחוק או הצדק יועמד לדין וישלם על מחדלו. כמו כל מי שלו מילא את תפקידו כראוי, וזאת באחריות אישית כדוגמת אחריות אישית של מהנדסים רופאים וכו' ".
.
היום זה אני, מחר זה אתה
היום זה קרה לו, מחר זה עלול לקרות לך. הילד שלך כל יום בסכנה! מהמורה, מהגננת, מהשכן, מהגרוש, מהמצב הכלכלי, מפקיד הסעד!!
חטיפת ילדי תימן מעולם לא נשכחה, היא רק נגנזה, אך קיימת כבר שנים בקרבנו. אף לא אחד קם נגד הממסד החולני הזה. איפה אתם אנשי התקשורת? היכן האומץ שלכם? אולי אחד? אחד מכם יעביר את התחלואה הזאת לתושבי ישראל, ויראה את הפן האמיתי של השחיתות הממסדית, על גבם של ילדינו!
.
משחק מכור
פרופ' סלונים נבו מונתה ע"י הרב רביץ בכדי לבדוק את תפקוד פקה"ס לסדרי דין, בלי שניתנו בידה הכלים והסכמויות לבדיקה מעמיקה.
סלונים נבו כתבה כי בתסקירים אין הבחנה בין עובדות לאמירות אחד הורים ולבין דיעות, גם כתבה שההמלצות מוכתבות שרירותית ע"י פקה"ס המחוזית.
סלונים נבו המליצה על אומבודסמן בלתי תלוי.
שר הרווחה דחה הכל בהודעה רשמית ולא מצא שום פגם בארגון פגום מיסודו זה.
.
הרווחה הורסת לאנשים את החיים
בתור נפגע הרווחה אני אומר שהרווחה תלושים מהמציאות, מתפרנסים מלהרע לאנשים ובניגוד לחוק, וגורמים לחולי, סבל, ועוני במקום לעזור.
פקידי הרווחה פועלים נגד הילדים הנשים והגברים, ומפליא אותי שרק היום מתעוררים. הכוח של המערכת הורס לאנשים את החיים.
.
הוצאה מהבית ללא כל סיבה
אני מאומץ שהרווחה הוציאה מהבית ללא כל סיבה הגיונית והרסה לו את הילדות.
.
ועוד ועוד ....
.
חתמת על העצומה להקמת מערך ביקורת חיצוני, עצמאי ובלתי תלוי שיפקח על פעילות משרד הרווחה, אם לא,
.
.
קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים