מי אתם עובדי ציבור סוציאליים - תרבות השקר

איציק פרי - מאדריכלי תרבות השקר המופקרת של העובדים הסוציאליים02 במרץ 2011 - העובדים הסוציאליים בשירות הציבורי מאיימים כי יחלו בשביתה החל מיום א הקרוב. לטענתם הם מרויחים כ- 2,500 או 3,500 שקלים בחודש. טענה זאת התבררה כשיקרית. בדיקה שערך ממונה על השכר באוצר העלתה כי שכר ממוצע של עובד סוציאלי בשירות הציבורי הנו מעל 10,000 שקלים. עובד סוציאלי המועסק בביטוח לאומי משתכר כ- 18,500 שקלים בחודש, ובמשרד הביטחון 21,000 שקלים. מדובר בקמפיין מסולף ושיקרי במהותו אשר מונע ע"י תאבת בצע וכבוד, תוך שימוש במונחים מעולם הפולחן.

תרבות השקר ועלילות הדם של העובדים הסוציאליים
במכתב שכתבה חברת הכנסת מרינה סולודקין (ינואר 2011) לשר הרווחה דאז יצחק בוז'י הרצוג מתארת את הערכים הבזויים של העו"סים ב"שירות הציבור" וכך כתבה חה"כ סולודקין: "עובדים סוציאליים בשטח נותנים תשובות שקריות ומטעים את הדרג הבכיר במשרד (שר, מנכ"ל, פקידת סעד ראשית לחוק הנוער וכו'). היו מקרים בהם הוכרזו ההורים כסובלים ממחלת נפש ועל בסיס זה הוצאו ילדים מחזקתם וזאת למרות שישנה חוות דעת פסיכיאטרית המוכיחה שהם בריאים ומסוגלים לגדל את ילדיהם. טוענים שילדים רוצים לעבור מבית לפנימייה כשבפועל הילד פורץ בבכי קורע לב כששואלים אותו: האם אתה רוצה לעבור בפנימייה או לא. מאלצים ילדים לתת עדות שקר על אלימות במשפחה כביכול ללא נוכחות עו"ד או פסיכולוג מטעם המשפחה. משקרים לגבי התנאים האמתיים במסגרות חוץ ביתיות כדי לקבל הסכמת הורים להוצאת הילד מהבית. לפחות במקרה אחת העבירו שירותי רווחה מידע שקרי אודות נער (טענו שהוא בעל התנהגות עבריינית, דבר שלא היה ולא נברא) לפנימיות, בהן היה מעוניין הנער ללמוד כדי לאלץ אותו לעבור לפנימייה שנבחרה ע"י שירותי הרווחה. ואלה רק חלק מהדוגמאות".

קורטוב מפשעי העובדים הסוציאליים "בשירות הציבור"

לא פלא שמידי פעם עולים לכותרות יתומי הרווחה האומללים שהעובדים הסוציאליים שמו ידיהם עליהם, כגון בתי בושת ליחסים סאדו- מאזוכיסטיים. נותנות ה"שרות" הן נערות חוסות מפנימיות. מי שתיווך בין הנערות ללקוחות, היה סרסור, שניצל את מסכנותן של נערות הפנימיות.
העובדים הסוציאליים מוציאים מידי שנה אלפי ילדים בכפייה מבתיהם למסגרות מופרטות ללא פיקוח, השתלטות על גופם ורכושם של קשישים באמצעות אפוטרופוסים מפוקפקים, המשחיתים נפשות: אונס ילדה חוסה במעון של אקי"ם בשרון , אינספור פרשיות התעללויות אלימות ואנס קשים בילדים במסגרות הרווחה פנימיות, אומנה: בית טף , בני ארזים , גיל עם , השלושה , כפר נחמן , מסילה , מצפה ים , מקי"ם , צופיה , רננים , שדה בר , שקמה ... ועוד. משרד הרווחה קורע ילדים מביתם ומשפחתם ומפקיר אותם לתעשיית המין , גירוש משפחות דרות רחוב מגנים ציבוריים, רדיפת קשישים, אשפוז עשרות ילדים במוסדות פסיכיאטריים שלא לצורך, התעללות בקשישים, ועוד דוגמאות רבות אחרות.

קישורים:

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קשקוש אחד גדול.
העו"סים מבצעים עבודת קודש עבור החברה הנכשלת שיצרו שייטניץ וביבי. אנשים שמקדשים מזמנם מעבר לשעות העבודה.
שהאוצר ילך ויבדוק את שכר עובדיו, את שכר חכי"ם והשרים שקובעים לעצמם את גובה משכורתם ותנאיהם.לא לשוא הכל אומרים מושחתים נמאסתם.
כל הפרסומים הנלוזים על העובדים הסוציאלים הינם שקריים ומגמתיים,שנועדו לשרת את אנשי האוצר.
17 שנים לא עודכנו משכוריהם של העו"סים,כאשר כל הסקטורים האחרים מקבלים תוספות. האוצר וביבי נתניהו חזקים על חלשים,ושמדובר בחב חשמל או רשות הנמלים, הם מתרפסים ,נמסים ונכנעים לדרישותיהם מהר מאוד.
אז שלא יעבדו עליכם .......

אנונימי אמר/ה...

אדם חסר חיים שכמותך טול אתה קורה מבין ענייך ורד לעם.... חצוף חדל אישים, אין לך מושג על מה אתה מדבר!

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים