ה"טיפולים" של הרווחה - כתב אישום: עובד סוציאלי לחוק הנוער יוסף דיאמנט - מועצה אזורית חוף הכרמל ביצע מעשים מגונים בילד - הרשויות טייחו

ספטמבר 2011 - פקיד סעד יוסף דיאמנט הורשע בהטרדה מינית - נגד פקיד הסעד במועצה האזורית חוף הכרמל הוגשה תלונה על מעשים מגונים כבר לפני ארבע שנים. במשך השנים התלוננו נגדו גם הורים על היחס שקיבלו ממנו, אבל למרות הכל הוא המשיך בעבודתו - עד שהיום הוא נעצר בחשד לתקיפה מינית של נער בעקבות תלונה חדשה.
 
עובד סוציאלי יוסף דיאמנט - מועצה אזורית חוף הכרמל ביצע מעשים מגונים בילד - הרשויות טייחו
פקה'ס יוסף דיאמנט - ביצע מעשים מגונים בילד - רשויות הרווחה טייחו
 
ראש המועצה האזורית כרמל סלע מטייח וטוען כי לא ידע למרות שיש עדויות על תלונות בעבר על פקיד הסעד שכרמל פסל אותם בבוז.
.

.
הכתבה חשד: עובד סוציאלי ביצע מעשים מגונים בנער , אחיה ראב"ד , ynet , ספטמבר 2011

לפי החשד, העובד נשלח לטפל במשפחת הנער, בן להורים נכים, וביצע בו מעשים מגונים ארבע פעמים בשבועות האחרונים, בין השאר כשרחצו בים. החשוד טוען: "לא היה למעשים אופי מיני". מקורות במשטרה מסרו ל-ynet כי לפני כמה שנים נחקר החשוד לגבי מעשים דומים שביצע לכאורה בבגיר שבו טיפל, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

משטרת טירת כרמל עצרה אתמול (יום ה') עובד סוציאלי כבן 50, תושב חדרה, בחשד שביצע מעשים מגונים כמה פעמים בנער בן 14 שבמשפחתו טיפל. לדברי המשטרה, החשוד קשר עצמו למעשים, אך טוען כי הם לא היו בעלי אופי מיני. לטענתו, הוא נפל קורבן לסחיטה מצד מכריו של הנער, ששמעו על המקרה.

הנער שבו ביצע על פי החשד העובד הסוציאלי את המעשים המגונים הוא בן למשפחה קשת יום מאחד היישובים בחוף הכרמל. הוריו נכים, ולפני שנתיים נשלח האיש לטפל במשפחה. מפקד משטרת טירת כרמל, רב פקד בנצי מוזס, אמר כי בארבע הזדמנויות שונות בשבועות האחרונים ביצע העובד הסוציאלי מעשים מגונים בנער, בין השאר כשהשניים רחצו יחד בים בעירום.

הנער סיפר על המקרים למכרי המשפחה, בין השאר לבעל קיוסק באזור שבו הוא מתגורר, וטען באזניהם כי נראה לו שהמעשים אינם תקינים. אותם מכרים הם שגרמו לו להתלונן במשטרה. לדברי רב פקד מוזס, החשוד מודה כי האירועים התרחשו, אך טען כי אין בהם אופי מיני. זמן קצר לפני שהוגשה התלונה במשטרה, הגיע החשוד למקום עבודתו והודיע על התפטרותו.

מקורות במשטרה מסרו ל-ynet כי לפני כמה שנים נחקר החשוד לגבי מעשים דומים שביצע לכאורה בבגיר שבו טיפל, אולם התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.

כתב אישום חמור - עבירות מין בילדים, הפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה
בתחילת אוקטובר הוגש נגד פקיד הסעד דיאנמט כתב האישום המייחס לדיאמנט ארבעה אישומים בעבירות מין שכוללים עבירות של ביצוע מעשים מגונים שלא בהסכמה חופשית, ומעשים מגונים בפומבי כלפי קטין בן 14 שהיה בטיפולו במסגרת עבודתו כעובד סוציאלי ופקיד סעד במועצה האזורית חוף הכרמל.

כמו כן, מיוחסות לנאשם עבירות של הפרת אמונים ושימוש לרעה בכוח המשרה, ומתן לאחר לנהוג ברכב בלי רישיון נהיגה ומעשי פזיזות ורשלנות בנהיגה בדרך, בעקבות אחד המפגשים בין השניים, במהלכו אפשר דיאמנט לנער לנהוג במכוניתו הפרטית. במהלך חקירתו במשטרה הודה דיאמנט כי ידע את גילו של הנער, ואת העובדה כי אינו מחזיק ברישיון נהיגה.

כתב האישום מגולל סדרת פגישות שהתקיימו בין השניים, במהלכן התפשט פקיד הסעד בפני הנער, וניסה לשכנע אותו להצטרף אליו לשחייה בעירום בים. באחת הפעמים "יצא הנאשם מהים, ובעודו ערום אמר לנער כי אינו מוכן לתת לו לנהוג עוד ברכב, הואיל והמתלונן אינו פושט את בגדיו בים", לשון כתב האישום.

 
הכתבה חשד: עובד סוציאלי ביצע מעשים מגונים בנער , אחיה ראב"ד , ynet , ספטמבר 2011
הכתבה חשד: עובד סוציאלי ביצע מעשים מגונים בנער , אחיה ראב"ד , ynet , ספטמבר 2011



קישורים:

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הוא לא האחרון יש במועצה הזו נגע רע חזק צריך לפקח שם על כל פקידי ופקידות הסעד הם לוקחים את החוק לידיים מספיק לאנרכיה במועצה חוף כרמל יש שם עוד פקידים מסוכנים לילדינו צריך להוציא את כל הנגע רע משם. יוסי דיאמנט התעלל בהרבה משפחות בחסות מנהלי הר4ווחה והמועצה והסתתרו כולם תחת החוק. עכשיו החוק יטפל בו וגם בהם.

אנונימי אמר/ה...

בס"ד
1.זה לא המקרה הראשון, סוטה המין הזה נהג לעשות מעשים מגונים בגברים ונערים תחת איומים בכל הזדמנות ותחת כל עץ רענן.
2.תלונה כמעט זהה בפרטים הוגשה לפני כשנה וחצי,אך טויחה ע"י רשויות הרווחה וגורמים בכירים במועצה שתיקה וטיוח פרשה זו נתנו לדיאמנט את הלגיטימציה לבצע את זממו בקרבנות נוספים (יש הוכחות).
3.המטופל הקודם כמעט סיים את חייו כשהעו"סים מחוף הכרמל כולל ההנהלה מתעללים במטופל מחשש שיחשוף את מעשיהם הפליליים.
4.משלמי המיסים שהזדהו עם מאבקם של העו"יסים אינם יודעים כי חלקם מסייעים לעמיתיהם לעבודה להשיג הטבות במאות אלפי שקלים על גב הציבור (יש הוכחות רק תבקשו).
5.בימים אלו ממש הנער שנפגע ע"י פק"ס הסוטה מנסה בכל דרך לפגוע בעצמו,כמו שניסה הנפגע הקודם(האם מישהו חשב למה הרווחה רצה לדווח שהוא ב"טיפול צמוד" שלהם.וזאת כדי שיוכלו לפקח שהילד לא "יפלוט" חלילה את מה שהם ידעו כבר מזמן.הם שותפים לעבירה לא פחות מהפק"ס הסורר/סוטה דיאמנט.
6.ריצתו המעושה של המנכ"ל ירון פרידמן (תבדקו מי חתום על התסקירים הכוזבים שדיאמנט הגיש לערכאות משפטיות ותבינו)למשטרה היא עוד לעג לרש בפארסה שמתחוללת כבר תקופה ארוכה הן במועצה ובפרט ברווחה (גרעון של מאות אלפי שקלים תוך כמה חודשים במחלקת הרווחה לבדה ,איפה הכסף?
7.זוכרים את "שלושת קופים" שהופיעו לאחר שפרשת יוסי דיאמנט התפוצצה,במקהלה צורמת:"לא שמענו לא ראינו לא ידענו.אז ככה ישנן עדויות ומסמכים כולל ראיות משפטיות מוצקות שידעו על מעלליו של דיאמנט ועמיתיו מזה כשנתיים כשהוא למעשה משמש כחוד החנית נגד מטופלים "סוררים" שלא מוכנים לשבת בשקט כנגד העוולות שנעשות להם,דיאמט לא תיאר לעצמו שיפקירו אותו וזו הסיבה שפנה למנכ"ל(שהגיש תלונה במשטרה כנגד דיאמנט) לגבי מימון יעוץ משפטי בתלונה הקודמת.אך מה שהפיל את דיאמנט היא זחיחותו. הוא שקע בהזיה כאילו היה חסין בפני החוק,הרי הוא נכנס ויוצא מתחנות משטרה ולשכות שופטים כאילו היו ביתו.אך לא לעולם חוס,ן וכמו שאמרו חז"ל לפני שבר-גאון.כל חבריו נעלמו כעכברים בהרגישם כי הספינה טובעת.ומצאו בפק"ס הסורר את אצבעו של הנער ההולנדי. רק שאצבעותיו של דיאמנט לא סתמו את החור בסכר,אלא מצאו את תאוותיו החולניות בדמות אנשים חלשים וחסרי ישע.
8.לסיום דברים אלו יופצו לכל מי הנוגע בדבר בפרט בסעיף 5 אם מאן דהוא מהנפגעים ייפגע. זכרו מי מטפל בהם,יש להרחיק מיד את קרבנותיו של דיאמנט מלשכת הרווחה בחוף הכרמל,או יותר נכון יעשו אם יחליפו את ההנהלה וכל מי שמעורב בפרשיות המזעזעות הנ"ל,עד שתיפתח חקירה רצינית בכל העבירות שנעשו שם . גם התקשורת שמתרפסת בפני הציבור קיבלה מידע אך לא עשתה דבר,חמור מכך מערכת החוק והאכיפה ידעו מכך ולא עשו דבר.אז מספיק עם התגובות שחוזרות על עצמן עוד מזמנו של בלשאצר "הכתובת הייתה (ועודנה) על הקיר". " ולא יזיק לעו"סים ששהו במחיצתו להתנצל בפני הנפגעים,יום כיפור לפנינו ככל שיקדימו גורלם לא יהא כגורלו של דיאמנט.

על החתום : אחד ש"סובל מבעיות נפשיות "(ככה מליצים יושר היום עו"ד על לקוחותיהם העבריינים) ו"מעורער בנפשו "(ככה מתמודדת משפחה "נאורה" עם יקירם שסרח.אחרי שתעברו "טיפול" מהסוג של דיאמנט ודומיו נראה אתכם יציבים נפשית.)
מוסיפים חטא על פשע,וממשיכים בעוולות שיקירם דיאמנט ועמיתיו לא הספיקו לסיים.אך כדרכם של רשעים שלא בוחלים לפגוע בחפים מפשע ובנפשותיהם של ילדים רכים (נקמת ילד קטן לא ברא השטן) בעצם כורים לעצמם בור בו ייפלו.

ה' מלך-ה' מלך-ה' ימלוך לעולם ועד

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים