משרד הרווחה חוטף ילדים בשם ה"חוק" וה"מקצועיות" - ח"כ מרינה סולודקין

ילדים ממשפחות עולים חדשים מחבר העמים ומאתיופיה מהווים "טרף קל" לאימוץ סגור של רשויות הרווחה. מדובר בילדה בת 6 שסבתה ואמה גידלו אותה. הסבתא פנתה לרשויות הרווחה לקבלת סיוע סוציאלי. רשויות הרווחה שלחו את הילדה לאימוץ סגור, מאז חלפו כ- 4 שנים, סבתה ואמה של הילדה לא ראו או שמעו מהילדה. הילדים נשלחים לא לפנימיות שם יכולים לשמור על קשר עם משפחתם, אלא לאימוץ סגור שבו מתנתק הקשר עם המשפחה לנצח. ח"כ מרינה סולודקין סוברת כי מדובר באסון חברתי, האם יכול להיות כי במדינת ישראל רשויות הרווחה חוטפים ילדים. המשרד משתמש בססמאות של "טובת הילד", "מקצוענות". סבתה של הילדה מבקשת דבר קטן, לראות תמונה של הילדה או לשמוע ממנה או עליה, אולם אין הדבר ניתן בגלל שהילדה נשלחה לאימוץ סגור. ח"כ סולודקין מוסיפה כי אפילו במדינות טוטליטריות שמהן עלתה לארץ לא היה דבר כזה של חטיפת ילדים ממשפחות נורמטיביות ועניות ע"י רשויות הרווחה. . 
 
 
מסקנות :
  • אזרח הפונה לרשויות הרווחה, פקידת סעד, עובד סוציאלי, לקבלת סיוע סוציאלי, אל יתפלא אם משפחתו תתפרק, ויאבד את זכויותיו הטבעיות לראות את בני משפחתו.
  • רשויות הרווחה, פקידת סעד, עובד סוציאלי פוגעים במשפחות חלשות הנחשבות ל"טרף קל".
  • פקידי הרווחה היושבים בתפקידם שנים רבות הם המתווים את מדיניות המשרד.
  • רשויות הרווחה שולחות את הילדים לאימוץ סגור גם כאשר קיימת האפשרות לשלוח לפנימיה שבה יוכל הילד לשמור על קשר עם משפחתו.
קישורים:

5 תגובות:

Walfare Police אמר/ה...

מדהים אותי מחדש כל פעם לגלות, שאפילו עיתונאים בכירים, אינם יודעים את הכח חסר הגבולות שמחזיקים בידיהם פקידי הסעד במדינת ישראל. אמרה לי היום עיתונאית תחקיר בשיחה טלפונית: "למה שעובדת סוציאלית תפגע בצורה כזאת בילדים שלך?".
אותה תחקירנית היתה בטוחה ב- 100% שאני אמא בעייתית, כי לא יתכן שעובדת סוציאלית, תפגע בילדים, אלא אם כן האמא הינה מפלצת, מתעללת, מכה.
ניסיתי להסביר לתחקירנית כי מדובר במדיניות מכוונת של משרד הרווחה, להוציא ילדים בכפיה מביתם, כדי לספק תעסוקה לעובדים הסוציאלים, ברם שתיקתה הנבוכה הבהירה לי, כי הציבור הינו עיוור לחלוטין לפעילות הדורסנית וחסרת הרסן של עובדים סוציאלים.
אני מנסה לשים עצמי בנעלי אותה תחקירנית, ו/או שוטרים ממשטרת גבעתיים, שאינם מבינים, שפקידת סעד, יכולה בכל רגע נתון, לחדור לחייהם, להרוס אותם בלי הנד עפעף ולשתות כוס תה שניה אחרי.
אני תקווה גדולה, כי הפתיחות של האנשים, והבנה לנעשה למשפחות על ידי עובדים סוציאלים, יגבירו את המודעות והצורך להגן על משפחות מפני תוקפנותם חסרת הרסן של פקידי סעד.
בברכה,
לורי שם טוב,
אמא לשני קטינים שהוצאו בכפיה על ידי אתי דור, פקידת סעד לחוק הנוער מלשכת הרווחה גבעתיים.

אנונימי אמר/ה...

זונות..אלק רווחה ..לא יודעים כלום מהחיים שלהם..הם בעצמם זקוקים לטיפול פסיכולוגי

אתי שורץ אמר/ה...

רק לידיעה:
עובדת רווחה הוציאה את ילדיה למוסד סגור למשך שנים.
היום הילדים מבוגרים שלא מוכנים להסתכל עליה ועוזרים למשפחות במצוקה לצאת מזרועות התמנון.
מפחידות ממש.

אתי שורץ אמר/ה...

רק לידיעה:
עובדת רווחה הוציאה את ילדיה למוסד סגור למשך שנים.
היום הילדים מבוגרים שלא מוכנים להסתכל עליה ועוזרים למשפחות במצוקה לצאת מזרועות התמנון.
מפחידות ממש.

Unknown אמר/ה...

אני בהלם מימה שאני קוראת אני בעצמי אימא חד הורית חייה עם אימאשלי שאיתה במאבק כח על גידול הילדה היא שוכחת שהיא סבתא מנסה לקחץ לי תילדה והרווחה ובגן שטענו לצידי כעת מעודדים והעידו לטובתה כי יש לה בית רכב עבודה ולי ההכנסה נמוכה ואין לי תאמצעים לגידול הילד והוציאו אותי מהבית והעניקו לאימאשלי חזקה מלאה הצהירו שאני לא כשירה וסובלת מדיכאון ויש חשש לשלום הילדה כרגע אני מתגוררת לבדי בדירה מנסה לשרוד תחודש המשחה הוציאה נגדי צו הרחקה לא רואה תילדה כבר 3 שנים בחיים לא ידעתי בחיים שדברים כאלו קיימים ואני יכולה להידפק רק מבקשת עזרה

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים