לשכת הרווחה עיריית תל אביב בשירות המאכ'רים - הפקרת נערה להתעללות מינית במשך שנים

דע כי רוב המטפלים ומאבחנים, בעלי פנימיות ומעונות מופרטות, תאגידי אפוטרופסות ועוד, השורצים בשירותי הרווחה העירוניים הנם כמאכ'רים, רצונם לקבל ילדים נערים וחוסים ככלי לעשיית כסף קל, תוך שהם מציעים תכניות "שיקום" ו"טיפול", חסרות תועלת מזיקות ומסוכנות.
עובדי הרווחה, ועדות החלטה, פקידי הסעד, ועובדים הסוציאליים ברשות המקומית שומעים היטב את ה"מאכ'רים" ומרצים אותם, אך אינם רואים ממטר את האזרח.


פברואר 2010 - סיפורה של נערה מוכרת ו"מטופלת" מספר שנים ע"י שירותי הרווחה של עיריית תל אביב.
.

.
מתוך חבורת הנערים הפכו לחבורת מפלצות , nrg , אבי אשכנזי, נתיב נחמני, ויניב גורן, פברואר 2010
חבורת הנערים, ובראשם החשוד המרכזי, בו הייתה הנערה מאוהבת, עשו בקורבן כרצונם. הם אנסו אותה, ביצעו בה מעשי סדום, אילצו אותה לקיים יחסים עם כמה מהם במקביל, כיבו עליה סיגריות, ניפצו עליה בקבוקים, היכו אותה, בעטו בה, רמסו את כבודה פעם אחר פעם. "ככל שהמשכנו בחקירה הזדעזענו יותר ויותר", מספר קצין בכיר. "הם הפכו לחבורת מפלצות שאיבדה צלם אנוש. לא מדובר כאן בהתעללות רגילה, כזו שאנו נתקלים בה מדי פעם, אלא במעשים סדיסטיים".

שירותי הרווחה של עיריית ת"א הכירו את הנערה

בלשכת הרווחה עיריית תל אביב, המטפלת בנערה ובמשפחתה מספר שנים, הופתעו לגלות על מעורבותה של הנערה בפרשת ההתעללות המינית. לדברי גורמי רווחה המכירים היטב את הנערה, למרות הליווי הצמוד לו זכתה מצד עובדים סוציאליים, חונכים ומפקחת בית הספר בו למדה, הנערה מעולם לא סיפרה על ההתעללות המינית הקשה.

"הנערה מטופלת מזה מספר שנים על ידי גורמי הרווחה והחינוך בעיריית תל אביב, על רקע קשייה בתחום הלימודי, התפקודי והמשפחתי. המידע שנחשף כעת הוסתר על ידה היטב, דבר המאפיין נפגעות טראומה מינית", נמסר מדוברות עיריית תל אביב. "לפני כשנה וחצי הובאה הנערה על ידי גורמי הרווחה העירוניים לאבחון פסיכיאטרי וטיפול בבית החולים איכילוב, וגם שם היא לא חשפה את המידע ".

גורמים בשירותי הרווחה אמרו אתמול, כי הנערה דאגה להסתיר היטב את מה שעובר עליה, ולראייה כשנשאלה על ידי עובדת סוציאלית האם היא מקיימת יחסי מין ומשתמשת באמצעי הגנה, טענה הנערה כי יש לה חבר אולם הם כלל לא מקיימים יחסי מין.
.

.
כתב אישום חמור ביותר - מתוך news1 , 03.03.2010
כתב אישום חמור הוגש (יום ד', 3.3.10) נגד 13 נערים מצפון תל אביב, מגבעת שמואל ומגבעתיים. הנערים נאשמים כי אנסו נערה והתעללו בה מאז הייתה בת 15 ובמשך כמה שנים.

כתב האישום כולל עשרות עבירות ו-15 אישומים, בהם אישומים חמורים ביותר של אונס בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים, סיוע לאונס, תקיפה ומעשי סדום.

המשפט צפוי להתקיים בדלתיים סגורות מכיוון שהנאשמים כולם הם קטינים. בתחילה ביקשה פרקליטות המדינה שלא לאשר לפרסם את פרטי כתב האישום אך בית המשפט סירב להיעתר לבקשה.

על-פי כתב האישום החלו מעשי האונס בשנת 2006 לאחר שהכירה המתלוננת את הנאשם המרכזי בפרשה. בין השניים, שלמדו יחד בבית הספר, נוצר קשר זוגי אך הוא נותק והמשיך כקשר ידידותי בלבד. הנערה חשה באותה עת תלות רבה בנאשם המרכזי ואף סיפרה לו כי התאהבה בו. היא אמרה לו כי תעשה כל מה שיבקש ובלבד שיישאר עמה ולא יעזוב אותה, וגם שאם ייפרדו היא תתאבד.

עוד נטען בכתב האישום כי באותה התקופה ולאחר שגילה כי המתלוננת תלויה בו התעלל בה הנאשם המרכזי, תקף אותה פעמים רבות ופנה לחבריו ומכריו והציע להם לקיים עמה יחסי מין במקומות שונים.

"במהלך המפגשים בעלו הנאשמים את המתלוננת ללא הסכמתה החופשית בפומבי, זה אחר זה, כל אחד לחוד וביחד ביצעו בה מעשי סדום ומעשים מגונים תוך שהם יודעים כי היא אינה מעוניינת בכך אלא נאלצת לבצע את הוראותיו של א' כדי שלא ינתק עמה את הקשר", נכתב. באותם המפגשים, תוך קיום יחסי המין עם חבריו נהג א' להחזיק בידה כדי להרגיע אותה.

"הנאשמים האחרים נכחו באירועים בהם א' תקף אותה, כאשר ביקשה לחדול מקיום יחסי המין איתם, וכן כשהוא נהג לתקוף אותה במסגרת הלימודים", נכתב בכתב האישום.


מתוך ג'רוזלם פוסט 2.3.2010 - יש אשמים

" ... אך למרות שעל ההורים להפנות אצבע מאשימה כלפי עצמם, האשמה העיקרית אינה בהם, אלא במערכות החינוך והרווחה. יש לבדוק לעומק מדוע הצוותים החינוכיים לא ידעו על המעשים המתרחשים מתחת לאפם. אם חלילה חשדו ושתקו - הדבר חמור שבעתיים. כיצד גם קרה ששירותי הרווחה לא זיהו את מצוקתה של הנערה, שהפכה לשפחת מין ולקורבן חסר אונים של עבירות אלימות, שכללו מכות וכיבוי סיגריות על גופה? ... ".

יש אשמים באונס הנערה - רשויות הרווחה והחינוך
לשכת הרווחה עיריית תל אביב בשירות המאכ'רים - הפקרת נערה להתעללות מינית במשך שנים

היא היתה כמו בובת חוט שנשלטה על ידו
לשכת הרווחה עיריית תל אביב בשירות המאכ'רים - הפקרת נערה להתעללות מינית במשך שנים
כמו בובה על חוט - כשל אגף הרווחה תל אביבתויות: מינהל הרווחה תל אביב, הילה אריאל, לשכת הרווחה תל אביב עבר הירקון, אונס קבוצתי, ראש מינהל הרווחה תל אביב דורית אלטשולר, כשלים ברווחה תל אביב, בית ספר, מינהל השירותים החברתיים תל אביב

קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים