העובד הסוציאלי המטפל במקרים של הזנחת ילדים שכח את בתו התינוקת בתוך האוטו עד כדי סכנת חיים

מאי 2009 -אב לתינוקת בת שנה שכח אותה היום במכונית במשך 3 שעות. האיש, עובד סוציאלי בשרות למען הילד בקרית גת, שמטפל בעצמו במקרים של הזנחת ילדים פשוט הלך ורק האמא שגם היא עובדת סוציאלית מצאה אותה אחר כך מחוסרת הכרה. הכל תועד במצלמות האבטחה.
האב הסיע את שלושת ילדיו לבית הספר ולמעון, אך שכח להוריד את בתו הקטנה במעון והשאיר אותה ברכב במשך 3 שעות, כשבחוץ מזג אוויר חם ושרבי. האם שהגיעה מאוחר יותר לקחת את הרכב, גילתה את התינוקת במושב האחורי כשהיא מעורפלת הכרה.



האם המבוהלת מיהרה להוציא את בתה מהאוטו וכפי שנראה בסרטון, רצה לחנות הסמוכה לאביזרי רכב, כדי להזעיק עזרה. "היא באה אליי עם התינוקת על הידיים וצעקה 'אמבולנס, אמבולנס'", שחזר בעל החנות את שאירע. "ראיתי אמבולנס קרוב אז אמרתי לה 'שם, שם'. היא הייתה בהלם ולא הגיבה, אז לקחתי את התינוקת בעצמי והתחלתי לרוץ לאמבולנס".
כאמור, התינוקת אושפזה במצב קשה בבית החולים ברזילי, ורק כעבור יומיים חל שיפור במצבה.
"כיוון שרשלנות הינה עבירה תוצאתית, העבירה תלויה בתוצאה הסופית של הילדה", הדגישו במשטרה. "האב ייחקר בחשד לרשלנות או בחשד לרשלנות פושעת בהתאם למצבה של התינוקת".

חשד: האב שכח את התינוקת ברכב למספר שעות , רות מרגולין, ynet , 13.05.2009


קישורים:

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

יום למחרת הארוע המזוויע, לשכת הרווחה מיהרה לפרסם בכל המדיה הכתובה ובתקשורת האלקטרונית את ההודעה: "זה יכול לקרות לכל אחד".
מה באמת? זה יכול לקרות גם לנטליה, עולה חדשה מאוזבקיסטן. אוי ואבוי, אז למה לקחו לה את הילדה שלה כשנפצעה בברכה, לאחר שנפלה על אבן?
לא. זה לא יכול לקרות לכל אחד. לשכוח ילדים ברכב, זה קורה רק לפקידי סעד אטומים בלבם, חסרי רגישות, שמביאים ילדים כאוטומט.
אני קוראת מעל במה זו לפקידי הסעד ולעובדים הסוציאלים:

"הפסיקו לאלתר להביא ילדים לעולם".

יש לכם מספיק ילדים לטפל ולהוציא מבתיהם, מה אתם צריכים להתעסק עם הילדים שלכם עצמכם. הרי ברור שאתם לא מסוגלים לטפל בפרי חלציכם, ועובדה היא כי עובדים סוציאלים שוכחים את ילדיהם ברכבם, כי הם ממהרים לעבודה הסוציאלית שלהם, לכתוב תסקירים על הילד של השכן.

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים