דרכי הרמיה השופט שמואל בוקובסקי - רשלנות שיפוטית קיצונית בדלתיים סגורות - בית משפט לענייני משפחה ראשון לציון

נובמבר 2006 - שופטי בתי משפט לענייני משפחה ובתי משפט לנוער, ופקידי סעד מבזים והורסים חיי אזרחים ומשפחות בבתי משפט מאחורי דלתיים סגורות. הם מגלגלים את האחריות אחד על השני אינם מנמקים תחושותיהם והחלטותיהם ההזויות והם מוגנים נגד תביעות ותלונות.

שמואל בוקובסקי - הרס חיי אישה בשם "עבודת הקודש"
 
דוגמא מובהקת לכך היא התנהגותו הרשלנית באופן קיצוני (במקרה הטוב) של שמואל בוקובסקי - שופט בית משפט לענייני משפחה בראשון לציון. בוקובסקי שימש שנים רבות בייעוץ משפטי משרד הרווחה וכן כשופט לענייני משפחה. החלטתו במינוי אפוטרופוס לאישה מינואר 2007 מראה חוסר מקצועיות, רשלנות, הוזלת חיי אדם, ובעלת מאפיינים פאשיסטיים ברורים. הקלות הבלתי נסבלת שבה נעשה ההליך השיפוטי מעלה תהיות לגבי הנזקים בהחלטות אחרות שמתקבלות בבתי משפט אלו, לרבות השופט שמואל בוקובסקי.

מדובר בהחלטה שניה (ראה תמונת החלטה מצורפת להלן) על מינוי אפוטרופוסים לאישה כאשר הראשונה הזמנית כבר נתקבלה ללא נוכחותה או ידיעתה, במפתיע והביאה הרס וחורבן חייה.

מאפיינים פאשיסטיים מובהקים בהחלטתו הבזויה של שמואל בוקובסקי:

מינוי אפוטרופוס לאישה כבת 60 בגוף וברכוש באופן פתאומי מבלי שראה אותה - חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות סעיף 36 קובע: "לפני מינוי האפוטרופוס ישמע בית המשפט את דעת החסוי אם הוא מסוגל להבין בדבר וניתן לברר דעתו". בוקובסקי לא נהג כך. בוקובסקי הוציא צו השולל את חירותה ורכושה של האישה וממנה לה אפוטרופוס בגוף וברכוש. כתוצאה מהצו של בוקובסקי חייה של האשה נהרסו, תוך חודש הפכה להיות שבר כלי, ירדה במשקל 10 ק"ג תוך חודש עיניה בלטו והיו מפוחדות.

מינוי אפוטרופוס לאישה בגוף וברכוש באופן פתאומי על סמך חוות דעת פסיכיאטרית של פסיכיאטר איתן חבר מטעם האפוטרופסים מבלי שבדק אותה - אוסף של הבלים ודברי בלע הרעיל הפסיכיאטר מומחה לפסיכוגריאטריה ד"ר איתן חבר על נבדקת שהובאה ע"י בעלה שהופנה ע"י לשכת הרווחה בבת ים. הפסיכיאטר איתן חבר לא בדק את האישה אך עיכס בתעודת רופא ותייג אותה בבדיות ועלילות, וקבע דיאגנוזה וטיפול אשר הרעו את מצבה והרסו את חייה. חוות דעת רוויית תיוגים כאילו הנבדקת נחותה מבע"ח של הפסיכיאטר איתן חבר התרו את דמה של האישה, בוקובסקי התייחס אל חוות הדעת של הפסיכיאטר שנשכר ע"י האפוטרופסים כ"תורה מסיני" והעביר לידיהם של גופה ורכושה של האישה.


חיסיון, דלתיים סגורות - בוקובסקי לא פרסם החלטתו, כמו כן לא ניתן למצוא במאגרי פסקי דין החלטות מעין אלו. העדר הפומביות תוך שמירת פרטיות בעלי דין בנושאים כה רגישים מהווה קרקע פוריה לשחיתות עושק וגזל.

חיפזון שטני ליצירת עובדות בשטח מעל ראשי בעלי דין שלא על דעתו של בוקובסקי - שמואל בוקובסקי הזמין תסקיר של פקידת הסעד מלשכת הרווחה בת ים לאחר מינוי האפוטרופוסים בצו פתאומי. כתוצאה מפתאומיות שינוי מצבה הסוציאלי של האישה השתנה תוך לילה אורח חייה של החסויה, מצבה הפיסי והנפשי התדרדר במהירות, ותוך כחודשיים הפכה להיות שבר כלי, ולא יצאה ממצב זה, אלא מצבה מידרדר מיום ליום.

החלטה לא מנומקת, ללא התייחסות לצד שכנגד (צילום מסמך להלן) - החלטתו של בוקובסקי לקונית חרף העובדה שמדובר בענייני נפשות. בוקובסקי לא התייחס לעובדות וראיות שהציג בנה של האישה, בוקובסקי גם קבע לו הסדרי ראיה לראות את אימו ללא נימוק או בקשה בכתב להסדרים.

שמואל בוקובסקי אימץ בצורה עיוורת המלצות  פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי - בוקובסקי פתח החלטתו ב"משפט חותמת הגומי" הידוע: "לאחר ששמעתי את כל הצדדים ועיינתי בכל החומר שהונח בפני לרבות בתסקיר פקה"ס מיום 9/11/06 אני מאמץ את ההמלצות בתסקיר". בוקובסקי כאמור אימץ בצורה עיוורת המלצות פקידת הסעד תוך אטימות לראיות שהוצגו בפניו. יצוין כי התסקיר נכתב ברשלנות ללא ניסיון לאמת או להפריך טענות שקריות שנכתבו בו ע"י פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי.


משימת "שמרטף" מזיקה וחסרת תועלת ביוזמת שמואל בוקובסקי - בוקובסקי הטיל בהחלטתו (לאחר קבלת התסקיר) את משימת השמרטף על פקידת הסעד שירה שביט אורגד, להכריע בכל מחלוקת בין בעלי הדין בעניין הסדרי הראייה. משימת שמרטף זאת הוסיפה סכסוכים נוספים, ותכתובת שיקרית של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי לבית המשפט.

קביעת הגבלות קשות ומזיקות, הסדרי ראיה לאישה ובנה בענייני נפשות בשרירות לב בניגוד לחוק ולכללים - בוקובסקי קבע הסדר ראיה נוקשה של האישה ובנה להיפגש בביתה בלבד לשעות קבועות וקצובות ע"פ המלצת פקידת הסעד שירה שביט אורגד ונעמי הלימי, ללא בקשה בכתב, מאומתת בתצהיר ע"י מי מבעלי הדין, וללא שום תיאום מראש עם הבן או האישה.

סוף דבר
התנהגותו השיפוטית בהליך מינוי האפוטרופסות לאישה הוזילו את חייה וגרמו לה נזקים נפשיים ופיסיים קשים ובלתי הפיכים. תוך חודש לאחר המינוי המופקר האישה ירדה כ- 10 ק"ג ממשקלה, איבדה יכולות דיבור ויכולות קוגנטיביות נוספות, הולעטה בסמים פסיכיאטריים. ההליך השיפוטי בראשותו של בוקובסקי בדלתיים סגורות הנו בעל מאפיינים פאשיסטיים ונעשה בשרירות לב, מהווה קרקע פוריה לשחיתות עושק וגזל, מה שמעלה תהיות לגבי תפקודו של בוקובסקי כשופט וכיועץ משפטי במשרד הרווחה.

שמואל בוקובסקי - החלטת חותמת גומי למינוי אפוטרופוס - גזר הרס וחורבן על אישה כבת 60
שמואל בוקובסקי - החלטת "חותמת גומי" למינוי אפוטרופוס - גזר הרס וחורבן על אישה כבת 60

פקידת סעד שירה שביט אורגד בהתקף אמוק צורחת "אני בכלל לא בעסק" ומשליכה האחריות על שמואל בוקובסקי


קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים