פקידת הסעד שירה שביט אורגד מלשכת הרווחה בת ים צועקת באמוק "אני בכלל לא בעסק"

לשכת הרווחה בת ים - דברי בלע והבלים מפיהן של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ונעמי הלימי הדנות בענייני נפשות

האזינו לחקירה של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי (עו"ס נעמי הפכה עורה ומתפקדת כפקידת סעד) בלשכת הרווחה בבת ים. פקידות הסעד חוקרות בן של אישה ששלחו אותה לאבחון פסיכיאטרי אצל פסיכיאטר פרטי איתן חבר המוכר להן.

פקידת הסעד שירה שביט אורגד טוענת כי הפסיכיאטר ד"ר איתן חבר אבחן "אחת לאחת" מה שהיא אמרה על האישה. הפסיכיאטר כתב על האישה דברים נוראים וקשים "חסרת תובנה" , "שיפוט לקוי" , "צועקת". הפסיכיאטר ד"ר איתן חבר רשם לאישה המאובחנת בדמנטיה תרופה אנטי פסיכוטית מסוג ריספרדל, האסורה לשימוש ע"י ה- FDA לחולי דמנטיה. הפסיכיאטר איתן חבר ציין ב"בדיקה" כי "לא ניתן היה לבצע בדיקה פורמלית" כלומר לא בדק את האישה. בעקבות הבדיקה של איתן חבר כבודה של האישה נרמס. מדובר באישה כבת 60 טובה ותמימה אשר לא פגעה באיש.
.

.
פקידת הסעד מזכירה את בית חולים פסיכיאטרי אברבנאל המזעזע שבו ריח השתן נודף מהקירות.

כאשר מתגלה מחדל מסכן ביותר בהליך מינוי האפוטרופוס לאישה, ממהרת פקידת הסעד שירה שביט אורגד לצעוק באמוק: "אני בכלל לא בעסק", כדי להגן על עצמה מהאשמה על מחדל חמור שבוצע.

במהלך השיחה ניתן לשמוע התבטאויות של פקידת הסעד שירה בה היא מסירה מעצמה כל אחריות למצב מופקר שנוצר: השופט שמואל בוקובסקי מינה אפוטרופוס לאישה מבלי שראה אותה, על סמך חוות דעת של פסיכיאטר שלא בדק אותה, ללא תכנית טיפול (סל טיפול) מתאימה, ועוד.
סיוע סוציאלי לא תשמעו בשיחה, אלא הליך ביורוקרטי מזוהם משפיל ומזיק ביותר של לשכת הרווחה בת ים.
רחל וידל - לשכת הרווחה בת ים
מנהלת אגף הרווחה בת ים: רחל וידל.
ראש צוות עזרה לקשישים: עפרה מנדלקורן

קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים