תגובית - העובדים הסוציאליים בחברות הסיעוד עושים קופונים על קשישים

מרץ 2011 - תגובית על תמיכת האומנים בשביתת העובדים הסוציאליים
אמנים יקרים וסתם אנשים.. לפני שאתם תומכים במאבק שנראה צודק כל כך.. אנא קראו את הדברים הבאים.. המו"מ בין העובדים הסוציאליים לאוצר עלה על שרטון בגלל העובדים הסוציאליים של חברות הסיעוד. למעשה, יכול היה הסכסוך להסתיים עכשיו כי האוצר הסכים להעלות את שכרם של העו"ס הממשלתיים כפי שדרשו. הסיבה שבגללה הסכסוך ממשיך היא הדרישה להשוואת שכרם של העו"ס בחברות הסיעוד לאלה הממשלתיים..
עובדים סוציאליים שעובדים בחברות סיעוד..
"טלו קורה מבין עיניכם"..
ממילא אתם חיים מכסף שעל פי הצדק לא צריך להגיע אליכם אלא כסף שהביטוח הלאומי משלם על מנת לממן טיפול סיעודי בקשישים חסרי ישע..
אתם, עובדים סוציאליים יקרים , באמצעות חברות הסיעוד החלקלקות גזרתם קופון על חשבון אותם קשישים אומללים.. ואני אסביר..
הביטוח הלאומי נותן לכל קשיש סיעודי מימון למטפל זר אשר עובד עם הקשיש 24 שעות ביממה. 47 ש"ח לשעת עבודה כזאת מעניק הביטוח הלאומי.. אולם הכסף לא ניתן ישירות לקשיש או למשפחתו אלא לחברות סיעוד אשר הבינו שיש כאן פרנסה יפה, גם ללא עבודה שוות ערך.
חברות הסיעוד לוקחות את אותם 47 ש"ח לשעת סיעוד , גוזרות מתוכם 21 ש"ח ונותנות לקשיש או למשפחתו רק 26 ש"ח למימון משכורתו של העובד הזר.
בתמורה מממנות חברות הסיעוד עובד סוציאלי שבא פעם בשלושה חודשים לבית הקשיש , שואל מה נשמע וממלא דוח.
קשיש סיעודי מקבל מביטוח לאומי כ-90 שעות טיפול לחודש.. תעשו חשבון.. אני כבר עשיתי.. 90 כפול 21 ש"ח שחברת הסיעוד לוקחת לעצמה.. זה נותן לנו כן נכון.. הרבה כסף.. 1800 ש"ח אשר מדי חודש נשארים אצל חברת הסיעוד למימון של אותו ביקור תלת חודשי מפואר..
כל השאר עובר אחר כבוד לחברת הסיעוד.. לבעליה כאמור וגם למימון משכורת.. גם אם נמוכה לעובד סוציאלי שאף אחד לא באמת זקוק לשרותיו..
קישורים:

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אצל מי אפשר להתלונן על עו"ס? אני אם חד הורית שעו"ס גרמה לי עוול התלוננתי ברווחה (הנהלה) באיזור הצפון והם נתנו לה גיבוי למרות העוול שגרמה לי. אצל מי מתלוננים, והאם יש על מעשיהם פיקוח? תודה

אנונימי אמר/ה...

העובדים הסוציאליים מגבלים גיבוי מלא מהממונים, אפשר להתלונן בפני מספר גורמים: שר הרווחה, פניות ציבור, לשכה משפטית, בסופו של דבר התלונות מתנקזות לפקידת סעד ראשית אשר נותנת גיבוי מלא לעו"סיות.

אפשר להתלונן בבתי משפט לתביעות קטנות או לפרסם באינטרנט את העוול שגרמה העו"ס בצרוף שמה ותמונתה...

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים