לשכת הרווחה בת ים - דיווחי השקר של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי

דע, כי כל הדיווחים וההערכות של פקידות הסעד והעובדות הסוציאליות מלשכת הרווחה, הבלים ודברי בלע הם ברוב המוחלט של המקרים, ויש לבדוק אותם ע"פ העובדות, ראיות, והיגיון, ומי שמקבל את מוצא פיהן כסוף פסוק הריהו פתי, ואם הוא שופט הריהו פועל ברשעות.

פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי מלשכת הרווחה בת ים, חקרו וערכו תסקיר לבית משפט לענייני משפחה בראשות שמואל בוקובסקי. מלבד עריכת התסקיר התערבו השתיים במהלך טיפול תרופתי של הפסיכיאטר איתן חבר לאישה כבת 60 המאובחנת בדמנטיה.
הפסיכיאטר איתן חבר רשם לאישה סם אנטי פסיכוטי קטלני ריספרדל, האסור לשימוש לאנשים המאובחנים בדמנטיה ע"פ ה- FDA.

מצבה של האישה היה קשה מאוד. וכך רשם רופא קופת חולים על מצבה של האישה בספטמבר 2006 בחוות דעת רפואית:
"ממשיכה החמרה הדרגתית במצבה, כמעט אין קשר מילולי איתה. ...זקוקה לעזרה משמעותית בכל פעוליות (כך נכתב) יומיומיות והשגחה במשך כל שעות היממה ... מחודש יולי 2006 התנהגותה החמירה, מסרבת לאכול, בחודש האחרון ירדה 10 ק"ג ... מופנה אל פסיכיאטר לשם בדיקה והמלצות לטיפול"

פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי שיקרו וסילפו את מצבה של האישה ורשמו בתסקיר:
"בפגישה שנערכה באוגוסט (2006), החסויה לאחר שקיבלה טיפול תרופתי בהמלצת ד"ר חבר, הייתה רגועה יותר ומחויכת..."

בעוד האישה בסכנת חיים בירידה במשקל של 10 ק"ג בחודש, העובדות הסוציאליות מלשכת הרווחה בבת ים כותבות באופן מרושע, דברי בלע, כאילו היא מחויכת ומצבה טוב.

רשלנות והתנהלות מופקרת של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי, הבל פיהן, והרעל הנוטף מפיהן, סיכנו את חייה של האישה. העו"סיות הן שהפנו לטיפול אצל חבר והתערבו בטיפולו הרפואי, למרות היותן חסרות תובנה בתחום. בנוסף הן תפקדו כפקידות סעד לסדרי דין המגישות תסקיר לבית המשפט מה שמעמיד אותן בניגוד עניינים להתערבותן בטיפול הרפואי של האישה.
בנוסף קשה להתעלם מהנימה היחצנית הזולה שרשמו העוסיות בתסקיר לבית המשפט, על הטיפול התרופתי הפסיכיאטרי הקטלני של הפסיכיאטר ד"ר איתן חבר.

פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי הרעילו מפיהן הבלים ודברי בלע רבים בתיק זה

מנהלת אגף הרווחה בת ים: רחל וידל.
ראש צוות עזרה לקשישים: עפרה מנדלקורן

מנהלת אגף הרווחה בת ים - רחל וידל
רחל וידל - מנהלת לשכת הרווחה בת יםמדיניות מופקרת וכושלת של ביקורי בית אלימים, תסקירי שקר, דברי בלע, אונס עובדת באגף ע"י עובד סוציאלי, ניסיון נפל לפטר עובד נכה, הפניות לטיפולים פסיכיאטריים קטלניים, סמים פסיכיאטריים, ניכור לאוכלוסיה חלשה וחסרי דיור, דיווחי שקר, ועוד. ... ועוד...
.

.
קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים