אלימות לשכת הרווחה כוכב יאיר - עו"ס לחוק הנוער אורית בובליל נגד הורים גרושים - אב לא החזיר בתו לבני משפחת האם הנמצאת בחו"ל – נעצר ל- 2 ימים

דברי בלע מפיה של עובדת סוציאלית אורית בובליל עם "הערכות סוציאליות" מתוסבכות ופנטזיונריות מלשכת הרווחה כוכב יאיר הביאה למעצר שווא של אב למשך כל יום כיפור. ספטמבר 2013 - אב גרוש הנמצא בסכסוך משמורת על ילדיו לא החזיר את בנותיו לבני משפחת האם השוהה בחופשה בחו"ל, ונעצר ל- 2 ימים (ערב יום כיפורים) על הפרת הוראה חוקית לפי סעיף 287 א' לחוק.
 
 
לשכת הרווחה רעננה - עובדת סוציאלית לחוק הנוער אורית בובליל - אלימות ביורוקרטית נגד הורים וילדים
דברי בלע נגד אב ובנותיו - "הערכות סוציאליות"
מתוסבכות ופנטזיונריות
 
לדברי עו"ד ליאור לב, סניגורו של האבא, מדובר בעבירת עוון שאינה מגלה עילת מעצר. מדובר במעצר שווא של האבא, שכן משמורת ניתנה בידי האם ששוהה כעת בחו"ל ולא בידי משפחת האם. עו"ד לב שהגיע הערב (15.9.13) לבימ"ש לעניני משפחה ראשל"צ לדון על שחרור האבא מהמעצר מסר, כי הוא בטוח שהשופט ישחרר את מרשו ויקבע כי מדובר בהליך בלתי חוקי של מעצר שווא.
התובע טען בפני לורי שם טוב ומר בן יששכר, כי אם האבא ישוחרר, משמורת הילדים עלולה לעבור לידיו שכן האמא שוהה בחו"ל, ולכן הם מעדיפים להשאיר את האבא במעצר עד שהאמא תחזור מחו"ל. שיקול זה הינו זר לחלוטין על פי חוק העונשין והכללים המקובלים למעצר, משום שאין קשר בין מעצר למשמורת ילדים.
אל הדיון הלילי הגיעו עשרות הורים המשתייכים לארגון א' זה אבא, התנועה למען עתיד ילדינו וערוץ 10, שמגלים עניין רב בנושא, שכן אם ימשך מעצר השווא, המשמעות הינה כי כל הורה אשר לא החזיר את ילדיו בתום הסדרי הראיה בזמן, עלול למצוא עצמו במעצר ממושך משיקולים זרים כאלו ואחרים.
*** השופט החליט לשחרר את האבא ממעצר וקבע בהחלטתו כי באולם קיימת נוכחות חברתית רבה של תומכים באבא.
תגובת האבא צ.ר.:
צ' חברים יקרים.
אין לי מילים להודות על התמיכה המדהימה לה זכיתי
.לא היה לי מושג על שמתארגן.
כאשר הובאתי לאולם, ולראשונה קלטתי את מבטו של חברנו אמיר שיפרמן, המחשבה הראשונה שחלפה בראשי, באופן אינסטינקטיבי, הייתה כי הוא ככל הנראה נמצא שם דרך מקרה.
אך כאשר הבחנתי בעוד חבר, ועוד אחד ועוד אחד, וכולם עם חולצות הלוגו "א' זה אבא" דימיתי כי אני חולם, אך אט אט חילחלה להכרתי ההבנה כי כולם נמצאים כאן למעני.
ויודגש, לבד מאשר את אמיר שיפרמן, כל שאר החברים היו זרים לי לגמרי.
אין לתאר את עוצמת ההרגשה בידיעה כי קבוצה נכבדה כזו של אנשים זרים לי לגמרי עזבה הכול ובאה לתמוך בחבר לצרה באישון לילה ובמוצאי יום הכיפורים (מה עוד שבהמשך הוברר לי כי אלו הנוכחים באולם הינם רק קצה הקרחון וכי מחוץ לאולם ממתינים עוד עשרות חברים!).
אין כל ספק כי תמיכתכם ונוכחותם הייתה לה השפעה אדירה על כב' השופט ועשתה את שלה.
יישר כוח!!!
תודה רבה ענקית לכולם!!!
כולי תקווה כי לא יהיה בכך צורך, אך ובאם חלילה מי מחברנו ימצא עצמו זקוק לתמיכה כזו או אחרת, הרי שאני הנני הראשון המחויב להיות שם לתמוך ולסייע.
תודה ענקית כמובן גם לחברנו עו"ד ליאור לב, אשר למרות וטרם זכה לראות ממני אגורה שחוקה אחת בתמורה לסיועו בכלל מאבקיי המשפטיים, הרי שמגויס הוא לסייע לי בכל דרך שבידו, ונוכחותו וטיפולו גם בהליך זה עשו את שלהם.
למעוניינים, תקציר האירועים: בתי הצעירה, בת 8.4 כיום, מוחזקת כבת ערובה ע"י אימה, ובתמיכת פושעות הרווחה. ה
אם מונעת מזה למעלה ממחצית השנה מהילדה כל קשר עימי ו/או עם שני אחיה המתגוררים עימי.
בשבוע האחרון שהתה האם בחו"ל לרגל עסקיה, ולמרות זאת סירבה לאפשר לילדה לשהות איתי ועם אחיה, והפקידה את הילדה אצל זרים ואצל סבתה.
הילדה, מיוזמתה, יצרה קשר עם אחד מאחיה, יידעה אותו על כי אמורה היא לשהות אצל סבתה, ותיאמה אתו בריחה ממנה!
מן המובן כי לאחר שברחה ביקשה ממני לאסוף אותה.ועל כך, ועל כך בלבד, משטרת ישראל העמידה מחוז שלם על הרגליים במאמצים לאיתורי.
לאחר שנודע לי על סד"כ הכוחות המחפשים אחריי, יצרתי מיוזמתי קשר עם מפקד תחנת המשטרה המקומית והסגרתי עצמי עם הילדים שלושתם.ועל כך נעצרתי למשך יום הכיפורים.
מצ"ב כאן מקטע מפרוטוקול הדיון בו מתייחס כב' השופט הן לטענותיה המגוחכות של העו"ס ביחס ל"מסוכנותי" לכאורה, והן ביחס לחשיבותה של תמיכתכם בי בעצם נוכחותכם באולם ביהמ"ש.
לסיום, ובאם מי מכם המעוניין לחוש באיזה אב המדובר ומיהם אותם ילדים/אחים ביניהם הפרידה עו"ס זו, הרי שמוזמן הוא להציץ ולסקור תמונותיי כאן בפרופיל הפייסבוק שלי.
יישר כוח!
תודה רבה ובוקר טוב.

בית המשפט קבע כי עו"ס אורית בובליל, בחרה לפעול בניגוד לדין בתסקירה ולא היתה קיימת עילת מעצר:
"אין חולק כי לחשוד אין עבר פלילי. עיקר הבקשה נסמכת על הודעתה של הגב' בובליל שהינה עו"ס לחוק הנוער, אשר לטענתה יכול החשוד לפגוע בקטינה, באמה ובגורמי הטיפול. לטענת הגב' בובליל, הסיכון הנובע מהחשוד מאחר והוא ללא מקורות הכנסה, ללא רשת תמיכה ומוכן ללכת עם עמדתו עד הסוף ואינו משתף פעולה עם גורמי הרווחה.
דלות אמצעים, ככל שיש כזו, אינה סיבה למעצר. באשר לרשת חברתית תומכת, הרי שאולם בית המשפט מלא בחברים המוכנים לערוב לחשוד ולפקח עליו וכך גם אחיו. משכך, דומה שרשת חברתית מסייעת תומכת קיימת.
גם אם החשוד אינו משתף פעולה עם גורמי הרווחה וסבור שעמדתו היא הנכונה, הרי שעד היום, את המחלוקות שיש לו עם אותם גורמים, הוא תעל למאבק משפטי. זכותו של אדם לסבור שהוא צודק ולא להסכים עם הגורמים המטפלים. התוצאה של חוסר שיתוף פעולה עם גורמים האמורים לטפל בקטינים, אינה מעצר.
לא זו אף זו, כאשר התבקש החשוד להביא את הקטינה לתחנת המשטרה, הוא עשה כן לאלתר. הסנגור המלומד ביקש לשאול את נציג המשטרה אם הקטינה ביקשה להישאר עם אביה ולא לחזור לבית הסבתא או האם. נציג המשטרה הודיע שהקטינה לא נשאלה דבר בעניין זה וכי הדבר אינו מעלה ואינו מוריד מבחינת האישומים התלויים ועומדים נגד החשוד. יתכן שמבחינת האישומים, אין חשיבות לשאלה אם הקטינה מבקשת להיות במשמורת האב. אולם יש לכך חשיבות בכל הנוגע לשאלת המסוכנות."





ארגון א' זה אבא – ילדים לא מתגרשים מאבא – מתייצבים לתמוך באבא הנמצא במעצר שווא


משמרות מחאה א' זה אבא – ילדים לא מתגרשים מהורים
  
קישורים:
סגנון הטומאה של סימונה שטיימנץ - פקידת סעד ראשית לסדרי דין נגד מוסד המשפחה - יוני 2103 - אחד הכלים המרושעים של עובדת סוציאלית לדיכוי והרס הקשר המשפחתי הוא התשה בירוקרטית בבתי משפט המסבות למשפחה נזקים נפשיים, פיסיים וכלכליים. פקידת סעד סימונה שטיימנץ משתמשת ב"יעילות" מרושעת בכלי מזוהם זה נגד האמא ל' שאינה רואה את בנה הבכור בן ה- 10 מזה 4 וחצי שנים, ואת בנה בן ה-8 מזה כשנתיים שעה בשבוע במרכז קשר כשנתיים לאחר שלא ראתה אותו שנתיים...

סימונה שטיימנץ מבליטה ישבנה בפרהסיה - פינק פלויד "חזירים" - פברואר 2013 - פקידת סעד ראשית לסדרי דין סימונה שטיימנץ, אשר שופטי בתי משפט לענייני משפחה רואים בהבלי פיה סוף פסוק מבליטה בעזות ישבנה בפרהסיה בתמונה עם עמיתותיה פקידות סעד ועובדות סוציאליות. פקידת הסעד סימונה שטיינמץ הנה סמכות מקצועית סטטוטורית בענייני משפחה הכולל ניתוק ילדים מביתם ומשפחתם, ללא ראיות, בדלתיים סגורות, כליאת קשישים בבתי אבות תוך נישולם מרכושם לאפוטרופסים בניגוד לרצונם ורצון משפחתם. סימונה שטיינמנץ לא ישמה המלצות ממסקנות חמורות של ועדת סלונים נבו שחשף ליקויים מהותיים בעבודתם של פקידי סעד לסדרי דין ובתי משפט לענייני משפחה...

גיא שמיר קורא לסימונה שטינמיץ להחזיר את הילדים החטופים - דצמבר 2012 - פקידת סעד ראשית לסדרי דין סימונה שטינמיץ מנחה מקצועית של פקידות סעד לסדרי דין העובדות ברשויות המקומיות בענייני משפחה בקהילה. מדובר בפקידות העובדות ללא סדרי דין, ללא ראיות, בדיוני בתי משפט לענייני משפחה בדלתיים סגורות. זוהי שיטת עבודה מתואמת בין צמרת משרד הרווחה והרשות השופטת ומהווה קרקע פוריה לשחיתות וגזל אזרחים מוחלשים...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים