ענת ניסקי מנהלת לשכת הרווחה כפר סבא מתעללת באם חד הורית ובנה בן ה- 4 ומונעת מהם להיפגש

הכתבה תושבת כפר סבא: אגף הרווחה מתנכל לי , אירית מרק , local , יולי 2013

ענת ניסקי - מנהלת לשכת הרווחה כפר סבא - התעללות באם חד הורית ובנה בן ה- 4 , יחס משפיל, רמיה, טיוח
ענת ניסקי - יחס עוין למוחלשים

אגף הרווחה עיריית כפר סבא בראשות ענת ניסקי עצר את הסדרי הראייה בין אם חד הורית לבנה היחיד בן הארבע. אגף הרווחה: ''אנו פועלים בהתאם לסמכויות שהעניק לנו ביהמ''ש''

אם חד הורית מכפר סבא מתלוננת על יחס משפיל מצד העובדת סוציאלית שלה באגף הרווחה של עיריית כפר סבא.

לטענת האם, מאז פנתה והתלוננה על התנהלות העובדת הסוציאלית היא נתקלת ביחס מנוכר ואף פעמיים הופסקו ביקוריה עם בנה בן הארבע במרכז הקשר.

האם מתלוננת כי העו''ס עושה כל אשר לאל ידה להקשות עליה, ''בשבוע שעבר היא הזעיקה אותי למשרד רק בשביל להודיע לי שהפגישות יהיו במרכז קשר אחר ויהיו קצרות יותר. השבוע הודיעה לי העובדת הסוציאלית שלי שהמפגשים עם הבן שלי יופסקו''.



הסיבה לטענת האם: היא הביאה צבעי גואש למפגשים עם הבן, הרצפה התלכלכה, אך האם מדגישה, כי הקפידה לנקות את המרכז אחריה על מנת למנוע תלונות. ''אני לא מאמינה שבכל פעם מוצאים סיבה להתנהג אלי בכזה אופן. אסור לי לשחק עם הבן שלי?! זה הזוי''.

ענת ניסקי מנהלת אגף הרווחה בעירייה מסרה בתגובה: ''הנושא נדון בכותלי ביהמ''ש לנוער, ומבלי להיכנס לפירוט הנסיבות החמורות שהביאו לעצירת הסדרי הראייה, פעלו גורמי הרווחה בהתאם לסמכויות שהעניק להם ביהמ''ש ומתוך ראיית טובתו וצרכיו של הקטין.

''עם זאת, על אף חוסר האמון וחוסר הכבוד שהגב' ועורך דינה מפגינים, עושים גורמי הרווחה כל שביכולתם על מנת לסייע בידה, ואנו תקווה כי תקבל את היד המושטת לעברה מתוך אמונתנו השלמה בכוחותיה וביכולתה לשקם את חייה''.

עורך דינה של האם, עו''ד מושיקו מלכה, המטפל באם בהתנדבות מלאה, הגיש בקשה לבית המשפט בנושא הביקורים, ''צר לי על כך שמחלקת הרווחה בעיריית כפר סבא בוחרת להגדיר את שאירע 'כאירוע חמור', המצדיק ניתוק המפגשים בין מרשתי לבין בנה וזאת בניגוד מוחלט לעובדות המקרה, אשר הועברו לבית המשפט המוסמך בכדי שיכריע בסוגיה".

עו''ד מלכה מדגיש כי ''למרבה הצער ומאז תחילת מעורבותי בתיק, נוכחתי לראות מקרוב את התייחסותם העוינת של מי מגורמי הרווחה כלפי מרשתי. בתקופה האחרונה עשתה מרשתי צעדים משמעותיים לצורך בניית תשתית חיים ראויה בכדי להשיב לחזקתה את בנה – דבר אשר מעולם לא זכה להתעניינות ולתמיכה מצד גורמי הרווחה''.

תגובת עיריית ירושלים שם נערכים הביקורים במרכז הקשר, בנוגע להפסקת הביקורים: ''כל ההחלטות הנוגעות למשפחה מתקבלות על ידי עובדת הסוציאלית במקום מגוריה של האם''.

קישורים:

ראש השנה תשע"ב - לשכת הרווחה כפר סבא הפקירה נכה חסר בית למותו - ראש השנה תשע"ב - כפר סבא - הכתבה חסר בית נמצא ללא רוח חיים במאהל המחאה כפר סבא- בועז ווליניץ, ספטמבר 2011 , וואלה חדשות, דייר רחוב שהתגורר במאהל המחאה בכפר סבא נמצא ללא רוח חיים בשטח המאהל. תושבי המאהל: "טיפלנו במנוח במשך חודשיים. המוות שלו הוא תעודת עניות לשירותי הרווחה..

לשכת הרווחה כפר סבא - גרימת נזק, התעללות והפקרת אם חד הורית שאחד מבניה אוטיסט - הכתבה אם חד הורית מכפ"ס: "מחכים שהבן שלי ימות כדי שאקבל דירה?" , nrg מקומי, עירית מירון , יוני 2011 - קפלן הייתה מטופלת במחלקת הרווחה בכפר סבא. לפני שנתיים פנו גורמי המקצוע לבית משפט לנוער בטענה כי היא לא מסתדרת עם גידול הילדים - קפלן כמעט איבדה את החזקה על ילדיה מכיוון שרשויות הרווחה רצו למסור אותם למשפחות אומנות. "עובדות הרווחה אמרו שהבן הקטן שלי זקוק לטיפול ולי אין היכולת להעניק לו אותו. במקום לעזור הם עשו לי רע ופנו לבית המשפט כדי שיעביר אותו לחזקת משפחה אומנת. הייתה לי מלחמה על הילד שלי. מה פתאום שייקחו לי אותו?", היא שואלת בכעס. - " נאלצתי לשלם 18 אלף שקל למומחים ולעורך דין כדי שיגישו מטעמי אבחון נגד האבחון של המומחים מטעם העירייה. אני עושה הכול כדי שיהיה טוב לילדים שלי. מאז המקרה אני לא פונה לעזרה של העירייה, הם רק גרמו לי נזק"...

ה"טיפולים" המטופשים של עובדי לשכת הרווחה כפר סבא הביאו אם ל- 8 לנקודת השבר - הכתבה אם ל-8 מכפר סבא שובתת רעב: "מוות או דירה" , בועז ווליניץ, מערכת וואלה! חדשות , ספטמבר 2011 - לאחר שחיה במשך שנה בין דירות ואפילו ברכבה, רחל צופי הגיעה לנקודת שבר. כעת היא מתגוררת במאהל המחאה בכפר סבא ושובתת רעב כבר 20 ימים. "אין לי איפה לארח את הילדים שלי" - רחל צופי, בת 44 מכפר סבא ומטופלת לשכת הרווחה כפר סבא, תציין מחר את היום ה-20 לשביתת הרעב שלה,...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים