פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה - עו"ד רונית וינגרטן - ב.כ יועץ משפטי משרד הרווחה

רונית וינגרטן - לשכה משפטית משרד הרווחה - מרעילה ומעלילה נגד ילדים ומשפחות ומתנערת מאחריותיוני 2012 - מדובר באמא ל' אשר אינה רואה את ילדיה בני 7, 9 מזה כ- 4 שנים. בחודשים האחרונים ניתן לה להיפגש אחת לשבוע באמצע היום עם בנה הקטן במרכז קשר. האם ביקשה מרשויות הרווחה להיפגש גם עם בנה הבכור, ושהמפגשים יהיו בשעות נוחות יותר אחר הצהריים על מנת שתוכל לעבוד לפרנסתה במשך היום. רשויות הרווחה מתחמקות ומערימות קשיים לאורך כל הדרך.

עו"ד רונית וינגרטן - פרצופה המזוהם של רשויות הרווחה
הגדילה בהתנהגותה האכזרית והמכוערת עו"ד רונית וינגרטן ב.כ. היועץ המשפטי משרד הרווחה במכתב ששלחה לשופטת יהודית שטופמן (האמא ערערה למחוזי כדי לראות את ילדיה) כתבה: "משרד הרווחה אינו צד אף לערעור אשר הוגש ולהליך המתנהל כיום בפני בית המשפט דנן... מתבקש בית המשפט הנכבד למחוק את משרד הרווחה ועיריית רמת גן כמשיבים בהליך".

רשויות הרווחה אחראיות ומחויבות להסדרי ראיה בין הורים לילדים. לשם כך יש פקידי סעד לסדרי דין ומרכזי קשר בכל רשות מקומית. בנוסף יש פקידי סעד לסדרי דין מחוזיים, ראשיים, ועוד מומחים ומטפלים. משרד הרווחה מקבל מהמדינה תקציבי עתק, ומתרומות לטיפול בענייני הסדרי ראיה.

תגובתה של עו"ד רונית וינגרטן לנער את רשויות הרווחה מטיפול בענייני הסדרי ראיה מדיף ריח מזוהם של שנאה, שיקולים זרים, והטלת מכשולים ביורוקרטיים ותו לא.

רשויות הרווחה הם אלו שלפני ארבע שנים הוציאו בכפייה את ילדיה של האמא ל' מחזקתה. עו"ד רונית וינגרטן חושפת את האכזריות ושרירות הלב של כל הגורמים ברשויות הרווחה המונעים מהורים להיפגש עם ילדיהם ואח"כ טוענים שהם לא צד בעניין. גורמי רווחה טפילים אלו מקבלים משכורות עתק ופועלם מכוון לסחר בילדים.

אין פלא מדוע ילדים עוברים התעללות קשה ונאנסים במשפחות אומנה ופנימיות ודמם הפקר.

ראו את מכתבה הבזוי האנרכיסטי והמתנער של עו"ד רונית וינגרטן - ב.כ יועץ משפטי רווחה

פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה - עו'ד רונית וינגרטן - ב.כ יועץ משפטי משרד הרווחה
פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה - עו'ד רונית וינגרטן - ב.כ יועץ משפטי משרד הרווחה

 קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים