ראש עיריית חיפה יונה יהב - גירוש אנשים עם מוגבלויות מהקהילה

יונה יהב - מפגין לגירוש הנכים מהקהילהרשת ב - אפריל 2010 - קבוצה של תושבי קרית חיים זועמת והקימה ועד פעולה ששם לו למטרה להרחיק את הדיור המוגן מקרית חיים והתושבים הצליחו לגייס את תמיכתו של ראש עיריית חיפה יונה יהב (צילום תמונה בהפגנה - אבישג שאר ישוב)

ראש עיריית חיפה יונה יהב נותן גיבוי למאבק תושבי שכונת קריית חיים לסילוק אנשים עם מוגבלויות מתוך הקהילה הגרים בהוסטל. התושבים חילקו פליירים (מנשרים) הקוראים בבוטות לפינוי הנכים מתוך הקהילה.
תושבי קריית חיים גייסו לגירוש את ראש העיר יונה יהב אשר הורה על הוצאת מחצית מאותם דיירים מקריית חיים, וכן עצר דיור חוסים נוספים בקהילה.
נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות - אחיה קמרה: "הזכות לחיים בקהילה היא זכות של כולנו, לאנשים עם מוגבלות ואנשים בלי מוגבלות. כמו שלא יעלה על הדעת שאנחנו נגיד לכל אדם שגר בביתו בכל מקום שהוא שיצא שביתו כי זה לא נוח לתושבים בסביבה, לא יעלה על הדעת שאנחנו נגיד לאנשים עם מוגבלות נפשית שחיים בקהילה, שזה דבר הכי רוצים שזה יקרה (שהם יצאו מהקהילה)...
לא יעלה על הדעת שראש עיר גדולה בישראל יתמוך במסע כזה באמירות מימים חשוכים, שמתארות אנשים מוגבלים בצורות שאתה פשוט לא מאמין שאתה שומע אותם ויגיד שהם צודקים".

האזינו לכתבה ברשת ב:


קישורים:

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בהתלהמות הכוללת נשכחים שני העניינים העיקריים שהוציאו את התושבים לרחוב.

הראשון--רב האיכלוס נעשה על-ידי גורמים פרטיים וציניים, המנצלים מניפולציות נדל"ן לעשיית רווחים בראש ובראשונה על חשבון החוסים.

השני--אכלוס נפגעי נפש, בהם פדופילים, ברחובה הראשי של הקריה, בקרבה בלתי נתפסת לריכוזים של ילדים ונוער--בתי ספר ומועדונים.

אם הכל היה "כשר" ו"לשם שמים"--מדוע אין מחלקת הרווחה בעיירה יודעת על כך דבר?

יש הרבה שאלות על דרך ההתנהלות של ה"משכנים", ולתושבים אין כל סעד ועזרה בעת שקבלני נדל"ן נצלנים אלו מתפרצים לקריה, הנחשבת חצר אחורית ונסתרת של חיפה מזה שנים.

על כך קמה הצעקה. כל היתר--מניפולציה והתחסדות עקרה.

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים