לשכת הרווחה בת ים - הפנייה למאבחנים ומומחים - סכנה לגוף ולנפש

שיטת העבודה של עובדים סוציאליים ופקידי סעד להפנות את האזרחים אשר נקרו בדרכם למטפלים, פסיכולגים, פסיכאטרים, ומטפלים שונים. המשולש הביורוקרטי המסוכן של פקידי הרווחה כולל: אבחון, תיוג, וטיפול. אין מדובר פה במתן סיוע בהתייעצות ובתיאום עם הלקוח, אלא בפעולה כפייתית, שאם האזרח לא יציית הריהו נחשב כמסכן או מזניח את הקטין, חסר ישע. השיקולים הם זרים, בעיקר הסרת אחריות הרשות המקומית מהאזרח.

התנהלות מסכנת של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי.
דוגמא לכך היא הפניית אשה כבת 60 לבדיקת אצל הפסיכיאטר ד"ר איתן חבר ע"י ובפיקוח פקה"ס שירה שביט אורגד, ועו"ס נעמי הלימי מלשכת הרווחה בת ים. הפסיכיאטר לא בדק את האשה אך תייג אותה כ"חסרת תובנה" דבר אשר פגע בכבודה ובשמה הטוב, ובהתייחסות הסביבה הקרובה אליה.
בנוסף רשם הפסיכיאטר חבר סם אנטי פסיכוטי מסוג ריספרדל לאשה בעוד היא מאובחנת בדמנטיה. סמים אנטי פסיכוטיים ובהם ריספרדל נבדקו על חולי דמנטיה ונמצאו מזיקים ומסוכנים להם. סמים אנטי פסיכוטיים ובהם הריספרדל אינם מאושרים ע"י ה-FDA לחולי דמנטיה.

הטיוח
פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי טייחו בדיווחיהן על מצבה של האישה. בעוד מצבה הדרדר באופן חריף, אובדן יכולת דיבור, רצון לאכול, הליכה ועוד, רשמו הפקידות בתסקירים כי מצבה טוב ואף משתפר בעקבות הטיפול התרופתי של ד"ר חבר.
עבודתן הרשלנית והמופקרת של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי לא הועילו לאשה אלא הרעו את מצבה ופגעו קשות בשלומה גופה ונפשה.

רשלנויות והפקרויות נוספות של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי:
  • פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי מסרו את התסקיר לבית המשפט לפני דיון בהמלצותיו עם בנה של האשה שקבעו לו הסדרי ראיה עם האם עמה היה נפגש מידי יום.
  • תסקיר רווי שקרים ודברי בלע ללא ניסיון לאמת או להפריך "עובדות" ושטויות שרשמו בתסקיר.
  • פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי עבדו הן כחוקרות הכותבות את התסקיר והן כ"מטפלות" המעורבות בטיפול הרפואי הכושל של הפסיכיאטר איתן חבר.
פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועו"ס נעמי הלימי עוללו דברים קשים נוספים בתיק זה

יש להיזהר מהפניות פקידי הרווחה ל"מומחים" ו"בעלי מקצוע"

פלייליסט - פשעי לשכת הרווחה בת -ים
 
 



קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים