שרה עוזרי | בנה נעלם בשנות ה - 50 : "אמרו לי שהתינוק יצא חי"

שרה עוזרי | בנה נעלם בשנות ה - 50 , ישראל היום , 21.06.2022 , אסף גולן , ישראל היום

שרה עוזרי ילדה את בנה השישי בשנות ה .50 בנה נעלם מייד לאחר הלידה ולא נמצא עד היום. "הרופא אמר לי 'מזל טוב שרה, יש לך חמישה בנים, ועכשיו יהיה שישי'", היא מספרת. "לאחר מכן הרדימו אותי ללידה וכשהתעוררתי ביקשתי מהאחות להיניק את הבן.

שרה עוזרי | בנה נעלם בשנות ה 50ישראל היום , 21.06.2022 , אסף גולן , ישראל היום

"היא אמרה לי שהוא חולה ולא היתה מוכנה להס ביר לי יותר. היא ברחה מהחדר", אומרת שרה. "אני חזרתי לישון כי הייתי עייפה מחומר ההרדמה ואז הגיע בעלי, שהיה אז חולה לב והיה מאושפז בבית החולים. סיפרתי לו את הסיפור ובכיתי שאני רוצה לראות את הילד. הוא הלך להנהלת בית החולים ודרש לראות את הילד שלו, אבל אף אחד לא התייחס אליו. התעלמו ממנו לחלוטין".

בהמשך בעלה של שרה שכנע אותה ללכת לביתה כי היו לה חמישה ילדים לטפל בהם. "בעלי אמר לי שנלך הביתה ונילחם משם, הוא לא ידע על חטיפות הילדים - מי בכלל חשב על דבר כזה. אז הלכנו הבי תה ואז דרשנו את הילד ואמרו לנו שהוא מת בלידה.

"בעלי ביקש לראות את הקבר, אבל אמרו לו שלא עושים קבר לילד שלא נימול", מספרת שרה. "עכשיו אני יודעת שהבן שלי לא מת בלידה, כי הנשים שילדו יחד איתי אמרו לי כבר אז שיצא תינוק חי".

לצערה של משפחת עוזרי, בעלה של שרה, שהיה חולה לב, מת בשנת .1955 זו גם הסיבה לכך ששרה לא עסקה בפצע העמוק במשך שנים רבות. "הסיפור של עוזי משולם עורר בה את המחשבה, רק אז היא 'התעוררה'", מספר בנה יפת ל"ישראל היום".

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים