נעולה במעון צופיה של משרד הרווחה

10.02.2020 - מתוך סטטוס פייסבוק של אב שבתו נעולה במעון צופיה של משרד הרווחה

חברים יום קשה אני עובר כאשר מקבל טלפון מבתי אשר נמצאת בצופיה תחת צו ומספרת שעוברת התעללות קשה מצד הצוות ומצד הבנות במעון ילדה קטנה שגם ככה כל עולמה נהרס לאחר פגיעה בה השופט החליט שבמקום להאשים את הנערים שפגעו בה הוא האשים את ביתי שהיא קלת דעת וצריכה טיפול אותם נערים שפגעו בה לא נענשו
הילדה נמצאת במעון צופייה (כלא לנערות בחסות החוק) מעון זה מתעלל בנערות ומכפיש אותם
ביתי מספרת כי עוברת התעללות קשה מצד הצוות והם מתסכלים אותה יותר ובגלל שהיא מספרת לי את הדברים היא מקבלת תגובה ולא מוציאים אותה לחופש אז רציתי להגיד לשופט יצחק כל הכבוד לך הצלחתה להרוס לילדה שלי את החיים ומקווה שכל מי שנתן יד לאיוולת הזאת שישלם את המחיר
שמתה את הילדה שלי בכלא לנערות בגלל שלא מצאתה מקום טוב בשבילה וגם לא תמצא כי אין מקום יותר טוב מהבית ומקווה שאלוהים בשמים ישלם לכל אחד ואחת את מחיר הרס הילדה כי במקום לבוא ולעזור לאותה נערה שנפגעה שמתה לי אותה במקום שמתעללים בה והורסים את נפשה עוד יותר מקווה שאתה ישן טוב בלילה כי ביתי לא ישנה בכלל היא בסיוטים מתמשכים ולא בגלל מה שעברה אלה בגלל מה שאתם עושים לה בושה שיש שופטים שלא עושים צדק ומקווה שאלוהים יעשה צדק גם עם הילדה וגם איתכם.

10.02.2020 - מתוך סטטוס פייסבוק של אב שבתו נעולה במעון צופיה של משרד הרווחה
10.02.2020 - מתוך סטטוס פייסבוק של אב שבתו נעולה במעון צופיה של משרד הרווחה


אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים