עדות בת 12: "הרווחה היא אסון"

תגובית לסרטון יוטיוב של בת 12 על רשויות הרווחה שנחטפה מאמא ע"י רשויות הרווחה, דצמבר 2016:
 
משרד הרווחה
משרד הרווחה
 
"הסיפור השני נגע לליבי באיזה שהוא מקום. אני, ילדה בת 12, נחטפתי כשהייתי בת 8 על ידי הרווחה. אמי מגדלת אותי לבד, אבי עזב אותי כשהייתי רק בת שנה וחצי. אבא שלי התנהג באלימות כלפי אמא שלי, האשים אותה שזה אשמתה שעברה אונס, דחף אותה וקילל כשהייתה בהריון, והיא לא עזבה אותו כי היא פחדה שלא יהיה לה אף אחד. סבא שלי היכה אותה כשהייתה ילדה וסבתא שלי לא עשתה עם זה כלום. מאותו זמן שאבי עזב את אמי ואותי לבד, הרווחה נכנסה לחיינו. לאמי היה קשה, אז היא רצתה לקבל עזרה , אבל היא לא חשבה שימררו את חייה בצורה כזאת. הם דחקו אותה לפינה, והם המשיכו להגיד לה כמה היא לא טובה בלהיות אמא. 
כשהייתי בת 7 באחד הדיונים היא אמרה "אני יכולה להבין את האימהות החד-הוריות שרוצחות את הילדים שלהם ומתאבדות." - הם תבעו אותה על כך שאמרה שתרצח אותי ותתאבד. הם עיוותו הכל, הם הביאו שוטרים אליי הביתה וחטפו אותי. הרווחה הם פשוט אסון. 
הם מקבלים כסף על כל ילד שהם מוציאים מהבית שלו!!! 
כשחטפו אותי לקחו אותי לנתניה. למין בית-פנימיה כזה. הם לא נתנו לי להתקשר אליה ולדבר איתה. אמרו שהיא.. לא מוכנה. כמובן שזה היה שקר מוחלט. תבעו אותה על שהיכתה אותי כשהייתי בת 10, כשנתנה לי סטירת לחי כשהייתי אולי בת 6. זה רע, וזה מרושע מצד הרווחה. תחשבו על זה, ותחשבו על הרווחה. במקרים כאלו, הורים שיכולים לרצוח את הילדים שלהם הם לא מטפלים אבל הם עדיין רודפים אותנוווו!!!!!!! הרווחה מעולם לא נתנה לי ולאמי תחושת רווחה, הם דחקו אותנו לפינה ולא נתנו לנו לנשום. תעשו על זה כתבה."

עדות בת 12: "הרווחה היא אסון"

רשויות רווחה - ועדת החלטה - שיטות חטיפת ילדים

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים