העיתונאי מוטי לייבל הציל 4 ילדים מהוצאה ביתית למרכז חירום

אוגוסט 2016 - העיתונאי מוטי לייבל, מנע הוצאת 4 ילדים קטנים ממשמורת הוריהם בעיר חולון.

פקידות הסעד זיוה כהן פורת וחברתה, ניסו להוציא במחטף 4 קטינים למרכז חירום בעלות של 51,000 ש"ח בחודש, בטענה שלאמא אין יכולת כלכלית לזון את ילדיה. האמא וילדיה מתגוררים בבית הסבתא.




מחלקת הרווחה הסיוטית של עיריית חולון, קן צרעות ידוע ומזוויע, ממשיכים להתעלל בהורים בשיטות ישנות ואפלות. צפו בסרטון, כיצד בורחות פקידות הסעד זיוה כהן פורת וחברתה עו"סית לא מזוהה, כשהן מבינות שהעיתונאי מוטי לייבל סיכל להן מילוי 4 מיטות במרכז חירום ויצ"ו הדסים באבן יהודה.

זיוה כהן פורת וחברותיה העו"סיות, ממשיכות לתלוש ילדים ממשפחות, ולזרוע הרס וחורבן בכל אשר הן נוגעות.

עו"ס זיוה כהן פורת, במקום לדאוג שהאמא תקבל דירה של משרד השיכון, כאם גרושה מחוסרת דיור ל- 5 קטינים, פעלה להוציא את הילדים ממשמורת ההורים הגרושים לידי רשויות הרווחה.

האמא מחוסרת אמצעים כלכליים כרגע, פנתה לסיוע המשפטי, שם מינו לה את עו"ד סהר מורנו, שאמר לאמא, שכל מה שפקידת הסעד אומרת לה לעשות, זה קדוש והכי טוב לילדים שלה לגדול מחוץ לבית. הדברים כתובים בפרוטוקול בית המשפט.

עו"ד ורדה שטיינברג, המייצגת את האבא, שלחה אותו היום בבוקר להוציא צו עיכוב ביצוע להחלטת השופטת שרון פ. הלוי, ל- 48 שעות, עד אשר יוגש ערעור למנוע את הוצאת הילדים המיותרת. ההורים בדעה אחת, כי הכי טוב לילדים להיות בבית, ולא משנה של מי.

העיתונאי מוטי לייבל, שוחח עם האמא, וזו מסרה לו, כי היא יודעת שעו"ד סהר מורנו, פעל שלא לטובתה ואמר דברים לשופטת שהיא לא מסכימה להם. האמא סיפרה ללייבל, שפקידות הסעד מתעלקות עליה בשל העובדה שאין לה בית, והיא מתגוררת עם ילדיה אצל הסבתא, ואומרות לה שהכי טוב לילדים לחיות בפנימיות הרווחה.

עו"ס זיוה כהן פורת, במקום לסייע לאמא כלכלית ב- 3,000 ש"ח בחודש, העדיפה לשלם 51,000 ש"ח לחודש למרכז חירום ויצ"ו הדסים. כל תקציב משרד הרווחה מופנה להוצאה חוץ ביתית של ילדים. כמויות אסטרונומיות של כסף מגיעות לויצ"ו ונבלעות בתקציב מבלי שמישהו אי פעם בודק מה ויצ"ו נותנת בתמורה. ויצ"ו היא גם זו שמפעילה את בית הספר להכשרת עובדי רווחה של המשרד הממשלתי. היא גם מפיקה סדנאות להכשרת עו"סיות בהדרכת נשים להגיש תלונות שווא נגד האבות. ויצ"ו גם מפעילה פנימיות ומקבלת הון תועפות של כסף עבור כל ילד. המשכורות בויצ"ו הן חגיגה, 50,000 ש"ח לכל ויצ"ואיסטית.

עו"ד ורדה שטיינברג, היא בין עורכי הדין הבודדים שאינם חוששים לומר לעובדות הסוציאליות שהן פועלות בניגוד לטובת הילדים, ולקרוע את מסכת הצביעות מעל פרצופן.

מעורבתו המהירה של העיתונאי מוטי לייבל, סיכלה הוצאת 4 קטינים מהבית. 4 קטינים ישנו הלילה במיטותיהם הקטנות, ויאכלו את האוכל של אמא, אולם בעיר אחרת, ברשות מקומית אחרת, העובדות הסוציאליות ידאגו למלא את המיטות שנותרו ריקות בילדים אחרים.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים