פאני וקנין מבקשת משר הרווחה חיים כץ שיחזיר לה את בנה




22.6.2015 - מול בית שר הרווחה חיים כץ בשוהם - פאני וקנין מבקשת משר הרווחה חיים כץ, שיחזיר לה את בנה הקטן בן ה- 5.5 שנים שנחטף ממנה למרכז חירום נווה מיכאל, על ידי פקידת הסעד ליאורה שרעבי מלשכת רווחה לוד.
כששאלו את פקיד הסעד במהלך ועדת החלטה: "למה הוצאת את הילד מהבית?"
הוא השיב: "בגלל שהוא עשה צרות בגן". אז שאלו אותו: "ובבית?"
והוא ענה: "בבית, אני לא יודע".
מילים של פקיד סעד: "בבית אני לא יודע". רק בגלל שגננת התלוננה הוציאו את הילד מהבית.
הקשיבו לדבריה קורעי הלב של האם:
"אדוני שר הרווחה,, תחזיר לי את בני. הילד בסדר. פשוט הוא עשה בעיות בגן. אז בוא ניקח את כל הילדים במדינת ישראל, כי גם אנחנו עשינו בעיות בגן.
בבקשה כבוד השר, אני מתחננת על הרגליים. אני מתחננת. תחזיר לי את הבן שלי. אני אשמיע לך הקלטה. הילד לא ישן בלילה. אני מתחננת. נותנים לו כדורים. מועכים לו אותם בתוך מעדן. מסממים לי את הילד. בבקשה, תחזיר לי את הילד שלי.
חצי גוף שלי משותק. זה מה שנשאר לי, הילד הזה. מתחננת, תחזיר לי אותו. מתחננת, אל תשתוק. תחזיר לי את הילד שלי.
אלוהים לקח לי חצי גוף, נתן לי נשמה. תחזיר לי אותו. אל תקחו לי אותו. אלוהים לא לקח לי אותו. למה אתם לוקחים לי אותו?
איך אתה יכול לשבת לשתות, כשהבן שלי ואני, לא עובר לנו כלום בגרון. היום הייתי אצלו, הוא לא אכל את האוכל. אמרו יכינו לו חביתה. התקשרתי אחרי כמה שעות, אמרו: "הילד לא אכל". הילד לא אוכל. אני מתחננת. הילד כולו שבור. לא מחייך, לא כלום. 14 יום לא עשו כלום עם הילד. תחזיר לי אותו. תחזיר לי, תחזיר לי את הילד שלי. אני לא מתכוונת לעשות בלאגן. אני אשב לך פה על העיניים שלך, עד שתחזיר לי את הילד. אני אשב פה, על הכביש. אני לא אעצר, אני לא אעשה שום בלאגן. אני רוצה את הבן שלי. זה מה שאני מבקשת. אני כורעת על הברכיים שלי. אני אישה נכה, אני מקווה שתתחשב ותחזיר לי את הבן שלי".
העיתונאי מוטי לייבל: "חיים כץ, שר הרווחה. יושבת כאן אמא מתחננת לך שתחזיר לה את הילד. אתה נכנס עם חיוך הבייתה: "נטפל בזה". אתה נהיית כמו מאיר כהן, רק התחלת את התפקיד, התחלת כמו מאיר כהן: "נטפל בזה". אתה לא שר רווחה. אם אתה לא תעזור לאמא הזו, אתה סתם סמרטוט".

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים