חן חביבי מציג פשעי משרד הרווחה במשפחות אומנה



יוני 2015 - מחאת הורים מול בית שר הרווחה חיים כץ בשוהם. העיתונאי מוטי לייבל מראיין את חיים חביבי: אנחנו נמצאים כאן מול הבית של שר הרווחה חיים כץ. נמצא כאן חן חביבי, הבן של ויולט וחיים חביבי עברו התעללות שלא ברא השטן מצד מדינת ישראל. משפחת חביבי גרה ברמאללה. חן ואחיו נחטפו מהוריו לאומנה.
האומנים של חן חביבי עשו לו קעקוע צלב קרס על הרגל, והוא יספר לכם מה לימדו אותו האומנים לעשות עם סכין ואקדח. יש לו תמונות שהאומנים צילמו אותו והפיצו את התמונות.
חן חביבי: היה אקדח השייך לאבא של האומנה. והילדים אמרו לי 'תבוא, תצטלם ליופי', והיה גם את השקית כדורים שהצטלמתי גם איתה. הצטלמתי גם עם האקדח, ואז הדבר הזה גרם לי למחשבה כשהם צילמו אותי. לקחתי את האקדח לבד, כשהוא היה מוחבא, ורציתי להתאבד על כל מה שהם עשו לי, וחשבתי אח"כ שלא כדאי.
במשפחת האומנה אמרו לי: עם האקדח הזה צריך להרוג ערבים-פלשתינאים. הערבים זה לא טוב. ההורים שלך הם חולי נפש מטומטמים, וגם חבל שלא הרגו אותם השב"כ כשהם היו בבית לחם. אמרו עליהם דברים נוראיים. הדברים האלה גרמו לי למחשבות קשות שאני לא ידעתי איך לתפוס את זה.
הקשר עם האומנים נותק לפני שנה. ראיתי מסמכים באינטרנט של האומנים. הם הביאו ילדה בת 11 שנים והיה רשום שם שהיא נפגשת עם פסיכיאטרית, כשאין לה עבר נפשי, והם נתנו לה כדורים פסיכיאטריים כמו שלי נתנו כדורים. אמרו לילדה שאני חולה נפש. זה מה שהם עושים. לוקחים ילדים ונותנים כדורים חופשי. הקשר עם האומנים נותק רק לפני שנה ולא כשהייתי בן 18 שנים. הייתי מבולבל. 10 שנים חייתי עם האומנים. עברתי אלכוהול, סמים, הידרדרתי שם. כיום אני עובד במשרד ולומד מחשבים. זה מה שאני עושה.
בצבא, הקב"ט אמר לי שהוא לא יתן לי להחזיק נשק. אמרו עלי דברים שאני לא עשיתי מעולם. רשמו שאני חולה נפש, שאני מטומטם. הם נתנו לי סמים פסיכיאטריים ובלבלו אותי.
במשך עשר שנים הייתי שייך לעמותת אור שלום. פעם בשבועיים הייתה מגיעה עובדת סוציאלית והייתה שואלת לשלומי. אמרתי: יש צעקות, יש עצבים. מכריחים אותי להתפלל, ולא עשו עם זה שום דבר. משפחת האומנים הם מתנחלים דתיים. הם היו מכריחים אותי להניח תפילין, ללכת לבית הכנסת ולהתפלל, ואני לא רציתי את הדברים האלה. זה לא קשור אם אני יהודי או לא יהודי.
הכניסו אותי למשפחה דתית, כשאמא שלי היא נוצריה ואבא שלי יהודי. אנסו אותי להיות דתי. הכריחו אותי.
חן בן 23, מתגורר כיום בשכירות בירושלים, ובקשר קרוב עם הוריו ומשפחתו.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים