אורה מור יוסף מבכה על בתה שנחטפה ממנה בהיוולדה ע"י משרד הרווחה

סטטוס בפייסבוק - ינואר 2015 - אורה מור יוסף מבכה על בתה שנחטפה ממנה על ידי החוטפת ילדים הראשית והרווחה,
"אין עוגה, אין נרות, אין שירי יום הולדת"
מזל טוב לנתנאלה - אלה מור יוסף שהיום בת שנתיים
פייסבוק - ינואר 2015 - אורה מור יוסף מבכה על בתה שנחתפה ממנה בהיוולדה ע"י משרד הרווחה
פייסבוק - ינואר 2015 - אורה מור יוסף מבכה על בתה שנחתפה ממנה בהיוולדה ע"י משרד הרווחה
 ב"ה
נתנאלה – אלה
ילדה יפה שלי, נסיכה של אימא,
הנה חלפו להם שנתיים..
אין עוגה, אין נרות, אין שירי יום הולדת אין... אין...
שנתיים של כאב ועצבות
שנתיים של געגועים וכמיהה אלייך
השמחה נלקחה ממני נשאר רק העצב
אור עיניים של אימא,
אין שנייה שאימא לא חושבת עלייך
את בדמי, את ברוחי, את בנשמתי, את החמצן שלי
בכול פעם שהשמים בוכים אני יוצאת החוצה בוכה איתם ומבקשת שמבורא עולם שייפתחו שערי שמים ושתשובי אליי
בכל ערב שישי בהדלקת הנרות אני מבקשת מאבא שבשמים: "יהי רצון מלפניך ה' אלוהי ואלוהי אבותיי, שתחונן אותי ואת בתי..."
לקחת אותך מיד לאחר הלידה לבודד אותך, למנוע ממך לקבל את כל החום ואהבה שאת ראויה וזכאית לה זה רוע לב – רשעות – אכזריות.
לחטוף אותך ממני, למנוע אותך ממני, למנוע מאיתנו להתעורר ביחד, לשחק ביחד, לשיר ביחד, לצאת לפרק ביחד, לאכול ביחד, לנשום אחת את השנייה להתפנק ביחד - זה פשע
תדעי לך בתי היקרה כי עם ישראל דואג לך, עם ישראל אוהב אותך, אנשים מתעניינים בך שואלים עלייך, נלחמים ומצפים לשובך הביתה
יש לנו משפחה מיוחדת ונדירה אין דברים כאלה כשתשובי בע"ה תכירי אותם מקרוב ותביני, אני אגלה לך סוד בעוד כמה חודשים אליאור ואוריאן מתחתנים והם כל-כך רוצים שתיהי שושבינה בחתונתם שתלווי אותם ביום המאושר של חייהם
אייך לא רעדה לה היד כשהיא החליטה להפריד בינינו – ביום לידתך
אישה ללא רגשת,
אישה רעה
אישה ללא לב,
חית אדם חטפה אותך ממני
אני רוצה לבקש ממך סליחה אהבת חיי שלי
על שלא הצלחתי לשמור עלייך ילדה יפה שלי
על שלא הצלחתי להחזיר אותך
על שלא שמרתי עליך מפני ציר הרשע
אימא מסרבת לוותר מקומך איתי
אימא ממשיכה להיאבק להשבתך,
אימא לא מוותרת!
אימא אוהבת אותך מלא שולחת לך חיבוקים ונשיקות
אימא תמשיך להפוך כל אבן עד שתשובי הביתה
נתנאלה – אלה שלי
תהי חזקה ילדה יפה שלי
את היום הולדת הבאה נחגוג ביחד
אימא אוהבת אותך עד אין קץ
שבת-שלום



פייסבוק - ינואר 2015 - אורה מור יוסף מבכה על בתה שנחתפה ממנה בהיוולדה ע"י משרד הרווחה
פייסבוק - ינואר 2015 - אורה מור יוסף מבכה על בתה שנחתפה ממנה בהיוולדה ע"י משרד הרווחה

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים