צפרא דוויק נגד הציבור ונבחריו לקידום הסחר בילדים

ינואר 2014 - לונדון קירשנבאום - צפרא דוויק יו"ר איגוד האיגוד הסוציאליים, מיצגת אינטרסים של עובדים סוציאליים, מחפשת ג'ובים לעובדים סוציאליים במשרדי הממשלה, עמותות, ומוסדות מופרטים. לשם כך משתמשת ביחצנו"ת ועולה לראיון בלעדי בתוכנית טלביזיה, מרעילה מפיה נגד הציבור ונבחריו על סיטואציה של אלפי ילדים שעוברים התעללות קשה בביתם כל שנה ויש לתלוש אותם מבתיהם לסחר במוסדות מופרטים.

צפרא דוויק מרעילה מפיה נגד הציבור ונבחריו לקידום הסחר בילדים
 
עובדת סוציאלית צפרא דוויק מהבלת בפיה ומרעילה שקרים נגד מבקרים, הורים ומשפחות. צפרא דביק מאשימה ביקורת נבחרי ציבור על פשעי העובדים הסוציאליים בדלתיים סגורות ללא ראיות ומכנה את דבריהם הסתה.
צפרא דוויק משקרת ללא בושה על דרכי הוצאת ילדים מביתם ועל חוסר האונים של הורים שרשויות הרווחה נקרו בדרכם.


צפרא דביק מטייחת את דרכי הפעולה של ועדת ההחלטה הפועלת ללא סדרי דין כמקובל בוועדות מכריעות גורל משפחות מעין אלו, ועל העדר זכויות בסיסיות להורים בוועדה כדוגמת ייצוג.
צפרא דוויק מטייחת את העובדה כי חברי ועדת ההחלטה מדברים בשפה אחת ודברים אחדים לתלישת הילד מביתו ואין להורים זכות ייצוג בוועדה. צפקרא דוויק מטייחת את הנורמה המקובלת כי בתי המשפט משמשים חותמת גומי להמלצות ועדת ההחלטה.
צפרא דוויק שוללת גם ביקורת השופטת בדימוס חנה בן עמי על פשעי משרד הרווחה. צפרא דוויק טוענת כי העובדים הסוציאליים מצילים חיים כל יום ומאשימה את מבקרי פשעי משרד הרווחה בגרימת לרצח ילדים בידי הוריהם שרשויות הרווחה נקרו בדרכם.

קישורים:

 חה"כ ניסים זאב מציג פשעי משרד הרווחה בהוצאת ילדים מביתם  - חה"כ ניסים זאב בוועדת זכויות הילד: "לברוח מהרווחה, לברוח מהאש.. מי שחושבת שיכולה לבקש עגלה לתינוק, היא תקבל עגלה ובזמן קריב, אבל בסופו של דבר יקחו לה את התינוק.." - 31.12.2013 - ועדה לזכויות הילד בכנסת בעניין הוצאת ילדים בכפייה מביתם ומשפחתם ע"י רשויות הרווחה. משרד הרווחה לאורך עשרות שנים תולש ילדים בכפייה מביתם ומשפחתם בדלתיים סגורות ללא ראיות,..

 דוח מבקר המדינה 2013 - משרד הרווחה תולש בכפייה וברמיה ילדים מבתיהם בוועדות החלטה בניגוד לחוק ולנהלים - מאי 2013 - מבקר המדינה ערך במהלך שנת 2012 ביקורת על סדרי עבודתן של ועדות לתכנון טיפול והערכה (ועדות החלטה בלשכות רווחה ברשויות מקומיות) בעניין זכויותיהן של משפחות חלשות בהוצאת ילדים מהם בכפייה...

תחלואי תאוות הבצע וסחר בילדים במשרד הרווחה - הורים שילדיהם נלקחו בכפייה לא יכולים לערער - דוח מבקר המדינה 2013 - מה החזון של שר הרווחה מאיר כהן: טיוח פשעי משרדו והפצת גימיקים חלולים בתקשורת שאין מאחוריהם מאומה. - הכתבה ההורים שילדיהם נלקחו לא יכולים לערער , יובל גורן | 8/5/2013 , nrg - זאת בגלל שלא הוקמו ועדות לכך על אף שאושר להן תקן. דו"ח מבקר המדינה מצא גם כי הרפורמה שנקבעה לפני עשור טרם יושמה..

הוצאת ילדים מהבית נעשת בחיסיון בהליך לא הוגן - ד"ר ישראל צבי גילת - פוליטיקה - ערוץ 1 - יוני 2011 - ראיון עם ד"ר ישראל צבי גילת בנושא הוצאת ילדים מביתם ע"י רשויות הרווחה. - צבי גילת עמד בעבר בראש ועדה (ועדת גילת) שבדקה דרכי פעולה של ועדות החלטה ומצא כי הליך הוצאת ילדים מביתם בכפייה ע"י רשויות הרווחה לא היה הוגן. - בתי משפט לנוער אינם מפרסמים פסקי דין לרבות בעניין הוצאת ילדים מבית כך שלא ניתן לבקר הליך שאינו פומבי. "ועדת החלטה" ופקיד הסעד - שיקולים זרים וניגוד עניינים להוצאת הילד מהבית - בעיות ניגוד העניינים והשיקולים הזרים של פקידי הרווחה ו"ועדת ההחלטה" ברשות המקומית מביאה להחלטות שגויות אשר פוגעות באופן קשה ביותר הקטין/חסוי ובני משפחתו. על מנת להתמודד עם תקלות קשות אלו נדרשת המשפחה להשקיע משאבים אדירים להציל את יקירם. בית משפט לענייני משפחה המקיים את הדיונים בדלתיים סגורות משמש כחותמת גומי של מערכת הרווחה הקלוקלת....

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים