ירון שאלתיאל עובד משרד הרווחה - חשוד בשידול אמהות למכור לו מין עם ילדותיהן

ירון שאלתיאל עובד משרד הרווחה החשוד בשידול אמהות למכור לו מין עם ילדותיהן , מגזין המושבות , יואב איתיאל , נובמבר 2013

הותר לפרסום כי ירון שאלתיאל, איש מחשבים העובד בשירות משרד הרווחה, תושב גבעת זאב בן 38, הוא החשוד בשידול אמהות למכור לו יחסי מין עם ילדותיהן. אחת בת 10. על פי החשד לאחת הציע תשלום נוסף בגין יחסי מין אנאליים עם ילדתה. יש עוד - על פי החשד שידל אשה שתקיים יחסי מין עם הכלב שלה, תמורת כסף.

הותר לפרסום כי ירון שאלתיאל, איש מחשבים העובד בשירות משרד הרווחה, תושב גבעת זאב בן 38, הוא החשוד בשידול אמהות למכור לו יחסי מין עם בנותיהן.

ירון שאלתיאל עובד משרד הרווחה - חשוד בשידול אמהות למכור לו מין עם ילדותיהןהותר לפרסום כי ירון שאלתיאל, איש מחשבים העובד בשירות משרד הרווחה, תושב גבעת זאב בן 38, הוא החשוד בשידול אמהות למכור לו את בתולי ילדותיהן, ויחסי מין עמן. במשטרה טוענים כי מדובר נשא ונתן על קיום יחסי מין מלאים, גם עם ילדות בנות עשר ואף יותר מזה, כי לאחת הציע תשלום נוסף בגין יחסי מין אנאליים עם ילדתה.


יש עוד - במכשיר הטלפון הנייד של שאלתיאל נמצאו הודעות בתוכנת ווטס אפ שעל פי החשד שלח למישהי עמה ביקש להיפגש, על מנת שהיא תקיים יחסי מין עם הכלב שלה, תמורת כסף.

"מנהל חיים לכאורה נורמטיביים", גולל ביום חמישי השבוע רס"מ רותם טל, את הרקע לבקשת משטרת טירת הכרמל להאריך את מעצרו של ירון שאלתיאל, "אבל, הדעת אינה סובלת את ההתנהגות הזאת ואת המעשים".

כפי שדיווחנו עם מעצרו של שאלתיאל, חקירת הפרשה החלה בחודש ספטמבר. אשה כבת 40 התלוננה בתחנת המשטרה של טירת הכרמל כי באתר הכרויות בו גלשה באינטרנט, התפתח דיאלוג בינה לבין גבר, אשר אט-אט הוביל לעניין אותו גילה, לא בה - אלא דווקא בבתה בת ה-10.

סנ"צ רמי רז, מפקד תחנת טירת הכרמל, בתיאום עם פיקוד מחוז חוף ופרקליטות מחוז חיפה, מינה צוות חקירה בפיקודו של פקד אנטולי שקליאר. הצוות הקים חשבון מדומה באותו אתר הכרויות, יצרו דמות פיקטיבית של אם, ותוך זמן לא רב נוצר קשר עם האיש, שאח"כ יזהו אותו כאותו ירון שאלתיאל. לדברי משטרת טירת הכרמל, שוב הוא גילה עניין במפגש מיני עם ילדה וכי במהלך השיחות מהמתלוננת כביכול להשיג עבורו ילדה, או להביא את הבת שלה בת ה-10, על מנת שיוכל לקיים איתה יחסי מין מלאים. היא כביכול נעתרה, והשבוע היה אמור המפגש להתקיים.

"האמא", שוטרת בלבוש אזרחי, נשאה ונתנה עם הגבר בלובי מלון קרלטון בתל אביב. היוזמה להפגש שם - היתה שלו. "המחיר" - סכום של כמה אלפי שקלים. התעריף: 5,000 ש"ח ליחסי מין מלאים עם הילדה. 1,000 ש"ח עבור היחסים האנאליים איתה. 500 ש"ח החזר הוצאות נסיעה. בסה"כ - 6,500 ש"ח לעסקה. לכשהציג את המזומנים כדי להוכיח את רצינותו, זינקו עליו השוטרים ועצרו אותו.

המשטרה מעוניינת להגיע לכמה שיותר נשים שעמדו עם שאלתיאל בקשר, וסבורה כי יש כאלה. היא גם טוענת כי בחקירתו הראשונית אמר כי אין לו בעיה שהתמונה שלו תתפרסם בחדשות ובטלויזיה וכי המשטרה תיווכח שאף אחת לא תבוא להתלונן. רס"מ טל ביקש את פרסום תמונתו בטלויזיה, "כדי שאם יש אחת בארץ שיכולה לבוא להתלונן, אז שתבוא להתלונן כי זכות הציבור גוברת על זכותו".

עצם פרסום המקרה כבר הביא לתוצאה ברוכה אחת. בהארכת מעצרו הראשונה של ירון שאלתיאל, התברר שיחידת ההונאות במחוז תל אביב מנהלת אף היא תיק שונה ונפרד מתיק החקירה הזה. גם שם מדובר באותו ירון שאלתיאל, מדובר באותו אתר אינטרנט שבו השתמש שאלתיאל, אותו כינוי, ואותן דרישות שעלו בתיק החקירה של תחנת טירת הכרמל. מתיק החקירה של מחוז תל אביב עולה חשד כי שאלתיאל שוחח עם ילדה באמצעות תוכנת סקייפ, הציג לה את עצמו בוידאו, הציג תמונות מיניות שלו ואף רצה להיפגש גם איתה.

החקירה סבוכה, והיא מסתעפת. תוך שמחשבו ושאר הציוד המאפשר גישה לאינטרנט נשלח לפענוח, במשטרת טירת הכרמל אומרים כי מהצצה חטופה רק לטלפון של ירון שאלתיאל עולה כי מצויים בו דיאלוגים עם לפחות עוד 7-8 בנות שהוא פונה אליהן ומציע להן כסף תמורת יחסי מין. חוקרי התחנה עדיין לא יודעים את גילן. במשטרה אומרים כי בחקירתו מסר כבר שם של מישהי נוספת וכי היא היתה אמורה להיפגש איתו.

הסניגור, עורך הדין מיכאל כרמל, ביקש לשחרר את ירון שאלתיאל לאלתר ולאסור את פרסום שמו. הוא ציין כי מדובר בגבר נטול עבר פלילי, בן למשפחה נורמטיבית לחלוטין וכי הוא המטפל היחיד באחיו החולה המרותק למיטתו זה 22 שנה. הוא אינו חולק על כך שהחשדות והמעשים שמיוחסים ללקוח שלו הם מעשים מכוערים אבל טוען: "אינני בטוח שניתן יהיה לגבש פה כתב אישום כיוון שלכל היותר מדובר על ניסיון ולא על עבירות מושלמות". לדבריו, שאלתיאל שיתף פעולה באופן מלא בחקירה וטוען כי גם אמר לאותה שוטרת "ששידלה אותו לדבר עבירה" כי "הוא לא מעוניין, שהוא מפחד ושזה לא נראה לו הגיוני לעשות דברים כאלה עם ילדה בת 10", וכי "למרות זאת השוטרת לחצה עליו להגיע לפגישות האלה".

השופטת תמר נאות פרי האריכה את מעצרו של ירון שאלתיאל עד ליום שני תוך שבאשר לבקשה להורות על איסור שמו ופרטיו המזהים ציינה שלאחר שעיינה בתיק החקירה ולאור קביעותיה באשר לראיות לכאורה, לא תוכל להיעתר לבקשה. "נהפוך הוא", ציינה השופטת נאות פרי בהחלטתה, "אני סבורה שבנסיבות חלק מפעולות החקירה דווקא מחייבות אי מתן צו איסור פרסום כפי שהתבקשתי". לבקשת הסניגור עיכבה את פרסום השם ביממה, תוך שהוא שוקל הגשת ערר על ההחלטה.

עוד באותו יום, אחר הצהריים, הודיע עו"ד כרמל כי לא יערער. שמו של ירון שאלתיאל הותר לפרסום. במחוז חוף של המשטרה מבקשים מכל מי שנתקל בפנייה דומה של שאלתיאל או של אחר, ליצור קשר עם משטרת טירת הכרמל בטלפון 04-8579000, או כל תחנת משטרה אחרת, או באמצעות מוקד 100 של המשטרה.

ירון שאלתיאל עובד משרד הרווחה החשוד בשידול אמהות למכור לו מין עם ילדותיהן , מגזין המושבות , יואב איתיאל , נובמבר 2013


קישורים:

פדופיליה בפרהסיה בחסות בית משפט לנוער - פקיד הסעד יוסי דיאמנט מתרחץ בים בעירום עם ילד בהשגחתו - פשעי הסחר והפדופיליה שכופים רשויות הרווחה ובתי משפט לנוער על ילדים ומשפחותיהם נחשפים ע"י ילדים. חדשות 2 - מאי 2012 - מרחוק זה נראה כמו בילוי משפחתי בים, אבל מקרוב הסיפור אחר לחלוטין - והרבה פחות תמים: מפגש תמוה בין פקיד סעד יוסי דיאמנט לנער שנמצא בטיפולו. הנער, בן 15, סיפר לחבריו כי פקיד הסעד המטפל בו, יוסי דיאמנט, מטריד אותו ומבצע בו מעשים מגונים. הם לא האמינו, אבל עקבו, צילמו וגילו את האמת. התמונות המוכיחות זאת הגיעו לידי חדשות 2...

פרשת אגרון 2006 - רשלנות פושעת משרד הרווחה  - פשעי משרד הרווחה - ההתנהלות הרשלנית הפושעת של הפקידים במשרד הרווחה פוגעת בביטחון האישי של אזרח במדינת ישראל ובביטחון המדינה כולה. בעוד פקידי הרווחה שומרים בפרנואידיות על פשעיהם בענייני פרט ומשפחה מאחורי הדלתיים סגורות בבתי משפט לענייני משפחה ונוער, הם מפקירים בדרכם הרשלנית הפושעת מידע על אזרחי מדינת ישראל ומסכנים את ביטחון הפרט המשפחה והחברה.

בשם "עבודת הקודש": פקיד סעד יוסף דיאמנט בעל סמכויות סטטוטוריות מבתי משפט לנוער הורשע במעשים מגונים בנער בטיפולו - אפריל 2012 - רשויות הרווחה ובתי משפט לענייני משפחה ונוער מעניקים במכויות סטטוטוריות לפקידי סעד על אזרחים וילדים בטיפולם. פקיד הסעד יוסף דיאמנט שקיבל סמכות על מבית משפט לנוער בדלתיים סגורות לטפל ולהשגיח על ילד הורשע בביצוע מעשים מגונים...

ה"טיפולים" של הרווחה - כתב אישום: עובד סוציאלי לחוק הנוער יוסף דיאמנט - מועצה אזורית חוף הכרמל ביצע מעשים מגונים בילד - הרשויות טייחו - ספטמבר 2011 - פקיד סעד יוסף דיאמנט הורשע בהטרדה מינית - נגד פקיד הסעד במועצה האזורית חוף הכרמל הוגשה תלונה על מעשים מגונים כבר לפני ארבע שנים. במשך השנים התלוננו נגדו גם הורים על היחס שקיבלו ממנו, אבל למרות הכל הוא המשיך בעבודתו - עד שהיום הוא נעצר בחשד לתקיפה מינית של נער בעקבות תלונה חדשה...

תגובה 1:

doron אמר/ה...

בושה למדינה

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים