מדיניות ההשתקה האלימה של שר הרווחה משה כחלון נדחתה בבית המשפט

שר הרווחה משה כחלון - מדיניות התעללות בקשישים ילדים ומשפחות
משה כחלון - מדיניות השתקה אלימה

שר הרווחה משה כחלון אבי הסחר בילדים וקשישים ניסה לפגוע בזכויות האדם הדמוקרטיות למחות על פשעי משרדו. כחלון נתבע בגין פשעים נגד האנושות, מוציא מידי שנה אלפי ילדים וקשישים בכפייה מבתיהם בשל "העדר" שירותים בסיסיים בקהילה. מדיניות הדיכוי הרמיה והאלימה של כחלון ממומשת באמצעות פקידי סעד וועדות החלטה ברשויות המקומיות המוציאים צווים שיפוטיים ללא הבחנה משופטי משפחה ונוער רשלניים.

השופט זכריה ימיני, דחה את בקשתו של השר כחלון למנוע מהורים למחות על הרחקת ילדיהם מהם.
מדיניותו האפלה, הנוקשה והמתעמרת של השר משה כחלון, הינה הטלת מכשולים ביורוקרטיים ועינויי דין כלפי הורים וילדיהם המבקשים לראות אחד את השני בהסדרי ראיה.


כחלון באמצעות פקידי הסעד ברשויות המקומיות נוקט במדיניות נוקשה ומתעמרת אשר פוגעת בנפשם של הילדים וההורים ומסבה נזקים כלכליים קשים למשפחות. כשביקשו ההורים למחות על המדיניות האפלה של השר כחלון מול ביתו, פנה כחלון אל המשטרה למנוע את המחאה הלגיטימית של ההורים לראות את ילדיהם.

ד' א' שוחרר ממעצר על ידי השופט זכריה ימיני מבית משפט שלום פתח תקוה, שפסק:

"החשוד מבצע משמרת מחאה מול ביתו של השר כחלון, וזאת בהתאם לזכותו כאזרח במדינה דמוקרטית.
לא מצאתי לנכון להורות על הרחקתו של החשוד מביתו של השר כחלון, שכן אין כל חשד לביצוע עבירה כנגד השר כחלון, והרחקתו של החשוד מביתו של השר כחלון תביא לפגיעה לא מידתית בזכותו של החשוד לבצע פעולות מחאה על פי הדין.
"

הקליקו על פסק הדין להגדלה – עמוד ראשון:
הקליקו על פסק הדין להגדלה – עמוד שני:
הקליקו על פסק הדין להגדלה – עמוד שלישי:


הזכות להפגין:
הזכות להפגין, כזכות בסיסית של האדם, עוגן לראשונה בבג"צ סער נ' שר הפנים והמשטרה. מאז, בוססה הכרתו של בית המשפט בזכות להפגין כזכות יסוד של האדם בשורת פסקי דין, כשברובם, בחן בית המשפט את אופן הפעלת שיקול הדעת של המשטרה, בהפעילה את סמכותה להגביל זכות יסוד זו.
בבג"צ 6658/93, עם כלשביא, יעקב נוביק נ' מפקד משטרת ירושלים, ניתן לראות, כי הזכות להפגין מול ביתו של עובד ציבור, ניתנה.
ההתנהלות הדיקטטורית של משה כחלון, והפעלת משטרה פרטית נגד האזרח דניאל ארביב, מעידה כי השר כחלון בעת מצבי 'לחץ' מאבד במידה ניכרת את יכולת השיפוט שלו ובשל כך קיימת דקומפנסציה בתפקודו. השר כחלון נהג במקרה של האבא דניאל ארביב בצורה מכפירה ומזעזעת, שכן במקום שיורה לפקידת הסעד לדאוג להסדרי ראיה מידיים בין הבת לאביה, הוא פעל בצורה מעוותת בה גרם למעצר שווא של האזרח ד' א', תוך גרימת עוגמת נפש עצומה לדניאל ובתו המנותקת ממנו בכפיה.


קישורים:
  • משה כחלון אבי הסחר בילדים קשישים ומוחלשים מטייח פשעי משרדו - הכתבה לכחלון מפריע רק הצילום, לא העוני , אפריל 2012 , ynet , שמוליק צ'יצ'יק - הממשלה הגדולה בתולדות ישראל גם יצרה עוני וגם התנערה ממנו באמצעות ההפרטה. עכשיו מה שמפריע לשר הרווחה זה צילום חלוקת המזון. אולי עדיף שיטפל בבעיה עצמה? - שר הרווחה, משה כחלון, תקף השבוע את עמותות הסיוע שמחלקות מזון למוחלשים בחברה הישראלית. למר כחלון הפריע מאוד שמצלמים את התור הארוך של עניים הנאלצים להיזקק לתרומות מזון לפני החג. הפריע לו דווקא הצילום של הנזקקים. כן הנזקקים שהוא, חבריו וקודמיו יצרו והגדילו את מספרם יותר ויותר מחג לחג. 
  • ספרד מנקה הפירות הבאושים הפאשיסטיים של הרודן פרנסיסקו פרנקו - חוטפי תינוקות יועמדו לדין - חטיפת תינוקות מביתם ומשפחתם בספרד ע"פ ערכי הפאשיסטים נעשתה "לטובתם", "לחנכם לעשותם אנשים מוסריים". החוטפות הפאשיסטיות כונו "אחיות הצדקה". למשפחות נמסר כי התינוקות מתו בלידה...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים