התעללות בילדים בבית שבתאי לוי - לשכת הרווחה חיפה מטייחת

אוקטובר 2010 - ילדים עוברים התעללות קשה בבית ילדים שבתאי לוי בחיפה, לשכת הרווחה חיפה מטייחת. 
התעללות בילדים ופעוטות במוסד משרד הרווחה בית שבתי לוי בחיפה
התעללות והזנחת ילדים ופעוטות בפנימיית משרד הרווחה בית שבתי לוי בחיפה.
פעוטה השוהה בכפיה בבית שבתי לוי, סיפרה: "מרביצים לי". לשאלה: מי מרביץ לך? ענתה הקטנה "המדריכים והמטפלים". לשאלה: "למה?", השיבה: "אני לא יודעת".




אמא של אחת הילדות השוהות בכפיה בפנימית משרד הסעד, מספרת שהגיעה לבקר את בתה וראתה סימני מכות על פניה של ילדתה ונשיכות על גופה. הילדה סיפרה לאמא כי המכות הינם מצוות המטפלים. האמא מספרת כי ראתה מדריך גורר את בתה מהרצפה כאילו היתה סחבת רצפה.

הטראומות שחוו ילדים קטינים שנותקו מהוריהם בכפיה על ידי פקידות סעד מרשות הסעד האזורית לא מסתיימות בהוצאת הקטינים מביתם, שכן בנוסף לעובדה כי הפעוטות נחטפו ונותקו מהוריהם בלא מתן שהות לילדים להיפרד מההורים, הם מוכים על ידי צוות משרד הסעד שלקחו אותם מהוריהם.

אמא שבתה הוצאה בכפיה ממשמורתה אומרת: "אסתטיקה ברמה מתחת לכל ביקורת. לא מקלחים את הילדים לפני שהם הולכים לישון. הילדים רעבים".

הילדים ששוהים בפנימית משרד הסעד שבתי לוי, נמצאים שם בצו בית משפט לנוער, לאחר שפקידת סעד לחוק הנוער, הוציאה את הילדים ממשמורת ההורים בטענת "הזנחה", תוך שפקידת הסעד כותבת תסקיר שקרי ונבזי נגד ההורים, שכולו עלילות מופרכות, הוצאת לשון הרע נגד ההורים, ללא שהפקידה מביאה בדל ראיה  להוכחת הכתוב בתסקירה. השופטים, אזניהם ערלות לזעקת ההורים, אינם דורשים ראיות מפקידת הסעד, כמקובל בדין הישראלי, ומקבלים את תסקיר פקידת הסעד כעובדה מוגמרת. הפקידה אמרה זה מה שיהיה.

מאחר וחטיפת הילדים מהוריהם מבוצעת לרוב מאוכלוסיות מוחלשות, אין להורים אפשרות לשכור שרותי עורך דין לייצוג משפטי והינם מגיעים לבית המשפט כשאינם מבינים את משמעות המושג "נזקקות". מבחינת ההורים "צו נזקקות" זו תמיכה כספית מרשויות הסעד, כשבפועל, משמעות המושג "צו נזקקות" – ויתור ההורים על ילדיהם.

אמא סיפרה על ההתעללות שעברה בתה: "אמא לא נתנו לי את הממתקים שאת מביאה לי. אמא לא נותנים לי מספיק אוכל. אמא אני רוצה לשתות מים קרים בלילה, אף אחד לא נותן לי. אמא יש כאן מדריך שעושה לי ככה וככה…"

 ההורים הגישו תלונות במשטרה נגד עובדי שבתי לוי בחיפה.

מנהלת מוסד שבתי לוי, סירבה לתת תגובה לכתבי ערוץ 1 שהגיעו למקום וסירבה לצאת אל הכתבים. מנהלת הפנימיה אף סירבה לשוחח בטלפון עם הכתבים גם לא לעיני המצלמות. משרד הרווחה סירב לתת תגובתו בקשר להתעללות הקשה בילדים השוהים בפנימיה שבניהולם.
תחקירן "מבט" אומר: "בנוסף לאלימות והזנחה שחווים הילדים במוסד, אחרי הכל אנחנו מדברים על שלומם  ובטחונם של פעוטות וילדים  קטנים חסרי ישע. אנו תקווה כי מישהו ירים את הכפפה ויבדוק לעומק את הנעשה בדלתיים סגורות בפנימיה".

קישורים:

בית ילדים שבתאי לוי - עיכוב בהתפתחות - התרגיל המסריח השופט שמואל בוקובסקי - ינואר 2013 - מאמצת שקיבלה ילד כבן שנה מבית ילדים שבתאי לוי מתארת את מצב הילדים במעון. התינוקות סגורים כ- 9 בחדר במשך שעות היום מה שגורם לעיכוב בהתפתחותם. המאמצת קיבלה את הילד מבית הילדים שבתאי לוי עם שרירים רפויים וקשיים בהתפתחות. המאמצת מספרת: "8-9 תינוקות חלל קטן עם מרפסת. לא יוצאים כמעט החוצה, ממש לא חשופים כמעט לכלום, שזה היה משהו מאוד חזק נוכח ברם (המאומץ) בהתחלה. שהוא לא נחשף לכלום"...
מוסדות חוסים, ילדים, קשישים מטופלים בחיפה: בית חולים אלישע חיפה ,

לשכת הרווחה חיפה - יחצנות עובדות סוציאליות לסחר בילדים - נובמבר 2012 - עובדות סוציאליות, חנה כהן, זויה ארקין, ופיני נוימן מלשכת הרווחה חיפה מלינות כי הן מותקפות ע"י משפחות שילדיהם נתלשים ע"י משרד הרווחה. העו"סיות טוענות כי הן "מגנות" על הילדים, בעוד שבפועל העובדות הסוציאליות תולשות ילדים למוסדות מופרטים ללא ראיות, ובדלתיים סגורות. הילדים עוברים התעללות קשה במכלאות הרווחה ואין מושיע...

לשכת הרווחה חיפה מפקירה קשישים לסבול מקור בחורף - אטימות התעלמות והתעללות רשויות הרווחה חיפה באזרחים ותיקים בעיר - הכתבה בוטל מענק החימום לקשישי חיפה , דורון סולומון , mynet , ינואר 2013 - בניגוד לעבר, בחורף הזה גמלאים חיפאים בני 65 ומעלה לא קיבלו "מענקי חימום". הסיבה: חיפה הוצאה מרשימת "הערים הקרות" בישראל...

הוצאת תינוקת מחזקת אמה בניגוד לחוק ולכללים - השופט אריה נאמן בית משפט לנוער ופקידת סעד לשכת הרווחה חיפה - מרץ 2011 - מדובר בערעור עמ"ש 53278-02-11 על שתי החלטות מפברואר 2011, שניתנו על ידי בית משפט לנוער בקריות השופט אריה נאמן. המערערת כבת 38, אם חד הורית, התגוררה כ-13 שנים בארה"ב. בינואר 2011 חזרה ארצה עם בתה כבת שנה וארבעה חודשים (להלן - "הקטינה"). המערערת גידלה את הקטינה כאם חד הורית...


קלונם של לשכת הרווחה חיפה ובית משפט לנוער - טרטור אם ושלושת ילדיה במשך 4 וחצי שנים - אוגוסט 2010 - שלשה אחים קטנים מטורטרים כבר 4 וחצי שנים ממסגרת חוץ ביתית אחת לשניה והאם טוענת כי לא קיבלה הסבר מדוע הוצאו הילדים מחזקתה. ארבע וחצי שנים נאבקת אם חד הורית גרושה בנצ'י טקלה להשיב אליה את שלשת ילדיה שחטפו ממנה אגף הרווחה בעיריית חיפה...

לשכת הרווחה עיריית חיפה - עובדת סוציאלית פנינה איגרא - זרוע ממסד דורסני מתנכל ומשפיל עיוורים - אוגוסט 2010 - התוקפנות וההונאה של עיריית חיפה נגד העיוורים באמצעות האצלת סמכויות לעובדת סוציאלית פנינה איגרא אשר נוקטת בכל דרך נבזית להשפיל ול"אלף" את העיוורים בעיר על מנת לחסוך תקציבים לעירייה. ..

ראש עיריית חיפה יונה יהב - גירוש אנשים עם מוגבלויות מהקהילה - רשת ב - אפריל 2010 - קבוצה של תושבי קרית חיים זועמת והקימה ועד פעולה ששם לו למטרה להרחיק את הדיור המוגן מקרית חיים והתושבים הצליחו לגייס את תמיכתו של ראש עיריית חיפה יונה יהב...

פקידת הסעד מוניק מלשכת הרווחה חיפה - התחמקות מפתיחת תיק אימוץ כמתחייב על פי חוק - נובמבר 2009 - מדוע מסרב משרד הרווחה לפתוח את תיק האימוץ של נערה בת 18, והיא זכאית לכך ע"פ חוק. - הכתב אלירן טל: "עד כמה חשוב לך לגלות את האמת?" , "מאוד חשוב" , עונה הנערה. - כבר ארבעה חודשים דנה (שם בדוי) מבקשת לגלות מי הם הוריה הביולוגים, מיד לאחר שנולדה היא אומצה, וכשהגיעה לגיל 18 פנתה ללשכה לרווחת הילד.

ההתנהגות המלוכלכת של פקידת הסעד בתיה זכי מלשכת הרווחה חיפה - תביעה על לשון הרע ופגיעה בפרטיות - פקידות הסעד נוהגות להרבות להשתמש בתסקיר בלשון הרע, פגיעה בפרטיות עד כדי רצח אופי. הסיבה לכך היא כי זה מותר להן ע"פ חוק, וזה מקדם את סיום התיק בטיפולן, שכן בלשון הרע והרכילות הן משתמשות על מי שחולק עליהן בתסקיר, מדובר בניצול לרעה של הגנת לשון הרע ופגיעת הפרטיות בחוק...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים