מינהל השירותים החברתיים כרמיאל הפקיר ילד להתעללות ואונס - סיוט לכל החיים

ערוץ 1 , מבט לחדשות ו- news1, אוגוסט 2010 - מח"ש הגיש כתב אישום נגד שלשה שוטרים מתחנת המשטרה כרמיאל שהכו ילד על לא עוול בכפו. כתב אישום הוגש (א', 8.8.10) לבית משפט השלום בחיפה נגד שלושה שוטרים ממשטרת כרמיאל הנאשמים כי תקפו קטין שנעצר על ידם ושיבשו את חקירת המקרה. כתב האישום מייחס לשוטר אמיר רבאח עבירה של תקיפה סתם ולשוטרים עאטף ברכאת ורימון חינאוי עבירה של שיבוש מהלכי משפט .

הפרשה נחשפה לראשונה בינואר 2010 ב"יומן". ילד בכרמיאל עבר מסכת התעללות ואונס בתחנת משטרה כרמיאל ובבית המעצר קישון על לא עוול בכפו. מינהל השירותים החברתיים כרמיאל בראשות שולה מנחם לאורך כל הדרך לא סייע לילד גם לאחר כל האירועים הטראומטיים שאותם ישא כל ימי חייו. לילד אח בוגר אשר שרת ביחידה קרבית בצה"ל, המשפחה החליטה לעזוב את הארץ.
.

.
זה התחיל במכות שהיכו שוטרים את ש', בן 17 מכרמיאל, שנחשד בהחזקת גרם אחד של מריחואנה או שניסיון פריצה לבית. זה נמשך באונס קבוצתי בתא המעצר בקישון, וברציעת אוזנו של הנער. הפרשה נחקרת בימים אלו במחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים. מנחם הדר מביא תעוד קשה על הפקרה של אדם לסיוט שימשך כל חייו. אביו של הנער פנה לעיריית כרמיאל לקבל סיוע אך אלה התחמקו ממתן מענה.
הנער מספר: "זה כואב, אני לא מצליח לישון, אני מקבל פלשבקים, אני לא מצליח לדבר עם אנשים. פשוט לא מצליח להעביר את היום בלי לחשוב, על מה שקרה לי, מה שהם עשו לי".

הכתבה סיוט בכרמיאל - אף אחד לא רצה לשמוע , גלי גינת , מעריב , מוספשבת , 27.08.2010
סיוט בכרמיאל - אף אחד לא רצה לשמוע 

 כתב אישום נגד שוטרים מכרמיאל שתקפו קטין , איציק וולף , news1 , אוגוסט 2010



קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים