קלונם של לשכת הרווחה חיפה ובית משפט לנוער - טרטור אם ושלושת ילדיה במשך 4 וחצי שנים

אריאלה קנה - מנהלת מחלקה לשירותים חברתיים חיפהאוגוסט 2010 - שלשה אחים קטנים מטורטרים כבר 4 וחצי שנים ממסגרת חוץ ביתית אחת לשניה והאם טוענת כי לא קיבלה הסבר מדוע הוצאו הילדים מחזקתה. ארבע וחצי שנים נאבקת אם חד הורית גרושה בנצ'י טקלה להשיב אליה את שלשת ילדיה שחטפו ממנה אגף הרווחה בעיריית חיפה.
.

.
פרטי האירוע שבו שבגינו שמו רשויות הרווחה ובתי משפט לנוער ידיהן על בנצ'י וילדיה
בנצ'י מספרת: "שלושת הילדים היו בבית, הייתי צריכה ללכת למכולת, לא היה מי שישמור עליהם, נעלתי את הדלת והילד קפץ מהחלון".
הילד מספר: "בבוקר קמתי, אחר כך בדקתי איפה אמא, היא לא הייתה בבית, אחר כך קפצתי מהחלון, חיפשתי את אמא".
לילד אז בן 6 וחצי לא קרה דבר, אך שכן שראה את הילד קופץ הזעיק את המשטרה ורשויות הרווחה. בנצ'י נלקחה לבירור"

רשויות הרווחה חוטפות הילדים בדרכיהן הבזויות
בנצ'י מספרת: "בבוקר חשבתי שהכול בסדר, שלחתי את הילדים לגן ולבית הספר, הזמינו מונית ולקחו את הילדים"
המראיינת: "מישהו אמר לך משהו?"
בנצ'י: "לא אמרו לי כלום, ולא תרגמו לי כלום ... אני מרגישה שגנבו לי את הילדים"

תגובה חלולה של אריאלה קנה - לשכת הרווחה בעיריית חיפה
לשכת הרווחה עיריית חיפה: "אנחנו נמצאים בתהליך, ותהליך יש לו את הקצב שלו, והזמן שלו" - כאמור בתהליך המטופש בראשותה של אריאלה קנה מטורטרים ילדים במשך 4 וחצי שנים בין משפחות אומנה, ופנימיות, ואימם בסבך הביורוקרטיה של מערכת בתי המשפט.

חה"כ שלמה מולה - "יש תחושה של זלזול"
"... במקרים של עולים מאתיופיה יש תחושה של זלזול, יש תחושה של לא חשוב, מדובר בעולים מאתיופיה, יאללה בוא נוציא את הילדים"

קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים