קלונם של רשויות הרווחה ובתי משפט לנוער - נערות חוסות ברחו ממוסדות משרד הרווחה וסיפקו שירותי מין כדי לשרוד

מאי 2010 - לרשויות הרווחה ומערכת בתי משפט לנוער תקציבי עתק, כוח אדם, תשתיות של פנימיות, משפחות אומנה, מרכזי חירום, אולמות דיונים, מומחים, וחוק הנוער (טיפול והשגחה) מעניק להם סמכויות דרקוניות. עבודתם היא להביא לרווחת ילדינו, לאוכלוסיות החלשות. ולמרות הכל יתומי הרווחה מטלטלים במסגרות הרווחה במשך שנים, ומקבלים יחס משפיל ומבזה. לאן הולכים המשאבים? מהו סיפורם של הילדים שרשויות הרווחה ובתי משפט לנוער קרעו מביתם ומשפחתם?
.

.
נערות חוסות שברחו ממוסדות הרווחה סיפקו שירותי מין כדי לשרוד. שי ארביב, בן 25, חשוד כי אסף תשע נערות בנות 15 עד 17 שברחו מן הרשויות בשל עבירות שביצעו. הוא הביא אותן לדירתו שבדרום תל אביב, כלא אותן וסיפק להן סמים. הוא חשוד כי כאשר ביקשו לצרוך שוב את הסם, דרש מהן כסף. מכיוון שהן לא החזיקו בכסף אילץ אותן לעבוד בזנות ואסף את הרווחים לכיסו.

ארביב חשוד עוד כי ביצע מעשה מגונה בנער שהכיר באמצעות הנערות שכלא בביתו. הוא חשוד בעבירות של סרסרות, אספקת סם, שידול ליחסי מין וביצוע מעשה מגונה. בין היתר הוא חשוד את הנערות

מחקירת המשטרה עולה כי ארביב יצר קשר עם הנערות באמצעות מודעות באתרי אינטרנט והפצת כרטיסי ביקור שעליהם היה רשום: "רוצה שאהיה המלכה שלך?". הטלפון שמסר היה של קטינה בת 16 שהתגוררה בשכנותו ושימשה למעשה כ"מדאם" של בית הבושת.

על-פי החשד, כאשר הנערות ביקשו ממנו שיחדל ממעשיו, הוא נהג לאיים עליהן שיסגיר אותן לרשויות הרווחה. לקיים יחסי מין עם יותר מגבר אחד ליום ואף עם שני גברים במקביל וכן לקיים אקטים מיניים של סאדו מאזו. בחיפוש בדירתו נמצאו שוט ואזיקים. לפי החשד, באחד המקרים הוא אף לקח את אחת הנערות לתחנה המרכזית הישנה וסרסר אותה ברחוב ללקוחות שעברו ברחוב.

מעצרו של ארביב הוארך בחמישה ימים עד ליום שני, ובמשטרה חושדים כי מפעל הזונות הקטינות שניהל פעל בדירתו במשך שנה וכי הלקוחות שילמו כשלוש מאות שקלים על כל אקט מיני.


קישורים:

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים