לשכת הרווחה נהריה: עובדת נתנה לחברתה כרטיסי כניסה לחוף העירוני, המיועדים למשפחות נזקקות

המאמר "נתנה לחברתה כרטיסי כניסה לחוף, שתיהן הושעו" , mynet , אדי גל , אוגוסט 2009

שתי עובדות לשכת הרווחה בעיריית נהריה הושעו לשלושה ימים לאחר שאחת מהן נתנה לחברתה כרטיסי כניסה לחוף העירוני, המיועדים למשפחות נזקקות. יו"ר ועד העובדים: זו היתה טעות אנוש. העירייה: הנושא נבדק, הוסקו מסקנות ושונו מספר נהלים
.

שתי עובדות רווחה בעיריית נהריה הושעו מעבודתן לשלושה ימים לאחר שעשו שימוש שלא כדין בכרטיסי כניסה לחוף הים בנהריה. אחת העובדות מועסקת באגף הרווחה ובתפקיד נוסף, בחוף העירוני גלי גליל, שם היא מטפלת בנושא כרטיסי הכניסה לחוף. גם העובדת השנייה מועסקת באגף הרווחה.
העירייה נוהגת לחלק כרטיסי כניסה לחוף חינם או בהנחה גדולה למשפחות רווחה, אמהות חד הוריות ועוד, על פי רשימות ועל פי רישום שמי. במקרה הזה נתנה אחת העובדות לחברתה כרטיסי כניסה לחוף, כאילו מדובר במשפחת שזכאית לכך, מבלי לרשום שמית למי ניתנו הכרטיסים.
אחד השומרים הבחין בדבר, החל לבדוק ועלה על הפרשה. שתי העובדות זומנו לבירור ולאחר מכן, לאור תוצאותיו, הוחלט להשעות את שתי העובדות לשלושה ימי עבודה.
יו"ר ועד עובדי עיריית נהריה, יעקב כהן, אישר את פרטי המקרה. כהן: "בירור נסיבות המקרה העלה שמדובר בקבלת החלטות שלא על פי המנהל התקין, ולכן העובדות הושעו והוזהרו שלא לחזור על מעשים כאלה. חשוב לי להדגיש כי המעשה לא נעשה חלילה בשל טובות רווח אישי או טובת הנאה כלשהי. מדובר בטעות אנוש בלבד".
מעיריית נהריה נמסר: "הנושא נבדק והוסקו מסקנות לגבי המקרה הספציפי. כמו כן שונו מספר נהלים".


המאמר "נתנה לחברתה כרטיסי כניסה לחוף, שתיהן הושעו" , mynet , אוגוסט 2009
 

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים