נהריה - אנשי מבקר המדינה בודקים את אגף הרווחה

מאי 2009 - הידיעה: אנשי מבקר המדינה בודקים את אגף הרווחה , MYNET , אדי גל
.
אנשי המשרד, בודקים גם את הקשר בין עמותת "הקרן לפיתוח נהריה", בראשה עומד ראש העיר, ובין אגף הרווחה. העירייה: זו ביקורת שגרתית.
.
אנשי משרד מבקר המדינה עורכים בדיקת עומק לגבי תפקוד אגף הרווחה בעיריית נהריה. ביום רביעי הגיעו אנשי המשרד לעירייה והחלו לשוחח עם עובדי האגף במגוון נושאים.

ל-mynet נודע כי הנושא המרכזי שנבדק בידי אנשי משרד מבקר המדינה הוא הקשר בין עמותת "הקרן לפיתוח נהריה", בראשה עומד ראש העיר, ז'קי סבג, ובין אגף הרווחה של העירייה.

בחודש ספטמבר 2007 פנה סגן ראש העיר דאז של עיריית נהריה, עו"ד אושרי שלוש, בתלונה חמורה לגבי תפקוד מחלקת הרווחה והקשר בינה לבין הקרן לפיתוח נהריה.

במכתב שהופנה לשר הרווחה, יצחק הרצוג, והעתקים ממנו נשלחו למבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשראוס ולמנהל המחוז של משרד הרווחה, יהודה פוקס כתב שלוש: "מחלקת הרווחה בנהריה פועלת בשירות הקרן לפיתוח נהריה.

בפועל ישנו טשטוש בין פעולות העמותה הנ"ל ופעולות מחלקת הרווחה, כך שעובדי עירייה (מחלקת רווחה, רכש, מחסן ועוד) נאלצים, במודע או שלא במודע, ברצונם ובניגוד לרצונם, להפוך לפעילי בחירות של ראש העיר
".

במכתב נטען עוד כי "ראש עיריית נהריה נוקט 'שיטת סלאח שבתי' ועושה שימוש בוטה ופוליטי במנוגד למנהל תקין באמצעי העירייה ועובדי העירייה בשנת בחירות, תוך ניצול ציני של מצוקת תושבי נהריה הנזקקים לשירותי מחלקת הרווחה".

ל-mynet נודע כי אנשי משרד מבקר המדינה ביקשו להגיע עוד קודם לעירייה על מנת לערוך את הבדיקה, אבל בעקבות בקשה של המנהלת החדשה של האגף, אירית בוסידן, נדחתה הביקורת ליום רביעי בשבוע שעבר.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "מדובר בביקורת שגרתית שמנהל מבקר המדינה גם בערים אחרות. אין בזה שום דבר מיוחד".

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים