שי בלום - פרצופו של מאמץ מטעם משרד הרווחה

ירה 9 פעמים ונעץ סכין בלב: כתב אישום נגד שי בלום בגין רצח בנו המאומץ , חדשות כיפה 10/08/23 , כג באב התשפג  .
כתב אישום חמור הוגש נגד שי בלום ממכבים בגין רצח, לאחר שירה בבנו המאומץ, עומרי, כ-9 יריות ואז דקר אותו שתי דקירות נוספות, אחת מהן בלבו | הנרצח סבל מסינדרום אלכוהול עוברי ואובחן על הרצף האוטיסטי

המאומץ עומרי בלום ז"ל, נרצח בידי המאמץ שי בלום | צילום: דוברות המשטרה
המאומץ עומרי בלום ז"ל, נרצח בידי המאמץ שי בלום | צילום: דוברות המשטרה

 

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד שי בלום בן ה-55 ממכבים, בגין רצח, לאחר שלפני כחודש ירה בבנו המאומץ, עומרי, כתשע יריות ואז דקר אותו שתי דקירות נוספות, אחת מהן בלבו.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין שירה סוכצקי כפיר עולה כי שי ואשתו אמצו את בנם, עומרי בלום ז"ל לפני כ-22 שנים. עומרי, כך נכתב, סבל מסינדרום אלכוהול עוברי ואובחן על הרצף האוטיסטי ומשנת 2019 שי ואשתו היו אפוטרופוסים של עומרי לפי מינוי בית משפט. בתחילת חודש יולי השנה, לאור קושי להתמודד עם התנהגותו, הכינו שי ואשתו בקשה לביטול הצו. החל משנת 2019 עומרי התגורר בהוסטל לדיירים על רצף האוטיזם ויצא לביקורים בבית הוריו המאמצים.


מהיציאה מההוסטל ועד לרצח


ביולי האחרון, בשתי הזדמנויות שונות, עומרי יצא מההוסטל ונעדר, עד שנמצא והושב אליו. ב-14 ביולי האחרון עומרי יצא מההוסטל עם חבריו, אך רכבם התקלקל בכביש בירושלים והם פנו לעזרת המשטרה. כשהגיעה ניידת למקום, התקשרו להוריו של עומרי שתחילה סירבו לקבל אותו לביתם אך בהמשך הסכימו שהמנוח יובא לביתם על ידי המשטרה.

בכתב האישום נכתב: "באותו מועד בשעה 15:00 או בסמוך לכך, הובא המנוח מלווה בשוטרת לבית. באותה שעה שהו בבית, הנאשם, אשתו ואחת מבנותיהם. עם הגעתו של המנוח לבית, אמר לו הנאשם כי יתקלח, ולאחר מכן השניים ישוחחו. המנוח עשה כדברי הנאשם והתקלח. לאחר מכן, בהיותם בבית, ביקש הנאשם מהמנוח כי המנוח יתלווה אליו לחורשה הסמוכה לבית בכדי לשוחח עמו. במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, לאחר הגעתו לבית, נטל המנוח סכין מתקפלת שאורך להבה כ-85 מ"מ, ונשא אותה עמו. הנאשם והמנוח הלכו יחדיו לחורשה כשהנאשם נושא עמו את האקדח ושלוש מחסניות עם כדורים.


כשהגיעו השניים לחורשה, החלו בניהם חילופי דברים ואז, שלף שי את האקדח וירה כתשע יריות לפלג גופו העליון של עומרי. בשלב כלשהו במהלך האירוע, עומרי החזיק סכין ביד, וכשהיה מוטל על הרצפה, לקח שי את הסכין, דקר את עומרי שתי דקירות בבית החזה והשאיר את הסכין נעוצה בלבו. סמוך לאחר מכן, הזעיק כוחות משטרה למקום.

שי בלום המאמץ ירה 9 פעמים ונעץ סכין בלב המאומץ : כתב אישום נגד שי בלום בגין רצח בנו המאומץ , חדשות כיפה 10/08/23 , כג באב התשפג  .


אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים