התעללות בקשישים בבית אבות - תחקיר תכנית שתולים

אפריל 2010 - אחד האירועים הטראומטיים בחייו של אדם הוא הרגע בו נגזר עליו לעזוב את ביתו, ולעבור להתגורר בבית אבות. אלא שלא תמיד המציאות שממתינה לו שם מסבירה פנים. גילי השתול יצא לחקור מה באמת קורה מאחורי קירות בתי האבות בארץ. הוא גילה תופעות מחרידות של התעללות בקשישים אבל גם שלכל אחד מאתנו יש פוטנציאל להיות אכזר


 
קישורים:
  • פניה לוועדת טרכטנברג בנושאים חברתיים דחופים וחשובים - אוגוסט 2011 - גל צונאמי חברתי שוטף בימים אלו את ארצנו, אין אנו יודעים בוודאות את צורתו, והוא לובש כל רגע צורה חדשה. בבסיסו נמצא העיקרון "העם דורש צדק חברתי". קשה לספק את כל הדרישות, אולם ברור כי יש להתחיל בנושאים הבהולים וחשובים. ..
  • תגובית - העובדים הסוציאליים בחברות הסיעוד עושים קופונים על קשישים - מרץ 2011 - תגובית על תמיכת האומנים בשביתת העובדים הסוציאליים - אמנים יקרים וסתם אנשים.. לפני שאתם תומכים במאבק שנראה צודק כל כך.. אנא קראו את הדברים הבאים.. המו"מ בין העובדים הסוציאליים לאוצר עלה על שרטון בגלל העובדים הסוציאליים של חברות הסיעוד. למעשה, יכול היה הסכסוך להסתיים עכשיו כי האוצר הסכים להעלות את שכרם של העו"ס הממשלתיים כפי שדרשו. הסיבה שבגללה הסכסוך ממשיך היא הדרישה להשוואת שכרם של העו"ס בחברות הסיעוד לאלה הממשלתיים.. - עובדים סוציאליים שעובדים בחברות סיעוד..

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים