פרשת הבלוגרים: מדיניות משרד הרווחה - פשעים נגד האנושות

יוני 2018 - פשע נגד האנושות הוא מונח במשפט הבינלאומי המתאר תקיפה רחבה או שיטתית של אוכלוסייה אזרחית. פשע נגד האנושות נחשב לעבירה הפלילית החמורה ביותר. אחד היסודות המאפיינים פשע נגד האנושות הוא מעשים נפשעים במיוחד הפוגעים באופן חמור בכבוד האדם.
האם רשויות הרווחה מבצעים פשעים נגד האנושות על אזרחים?



לורי שם טוב נאשמת 1 בפרשת הבלוגרים עצורה מזה כשנה ושלשה חודשים על פרסומים ברשת האינטרנט סובלת מזה שנים רבות מתקיפה רחבה של גורמי ממסד עקב היותה נפגעת מדיניות משרד הרווחה. שם טוב אינה היחידה הסובלת ממדיניות רב מערכתית זאת אלא כמוה אלפי אזרחים מידי שנה.
סיפורה של שם טוב החל לפני יותר מעשור עת ילדיה נלקחו ממנה לאחד ממוסדות הרווחה ע"י רשויות הרווחה עקב "דיווח". החל תהליך של כתיבת מסמכים וחוות דעת מצד גורמי רווחה ומאבחנים מטעמם להציג את שם טוב באופן שלילי ביותר.
התארגנות כזאת של אנשי מקצוע נגד אזרח אינה משאירה כמעט שום יכולת להתגונן וכך גם בתי המשפט לנוער ולענייני משפחה פעלו על פי המלצות רשויות הרווחה ומומחים מטעמם העובדים איתם שנים בצוותא.
אולם לא די בכך גורמי הרווחה מנעו משם טוב לראות את ילדיה בעקבות חשיפת העוול שנעשה לה וכך שם טוב אינה רואה את ילדיה מזה כעשר שנים.
גורמי הרווחה ההתארגנו יחד עם איגוד העובדים הסוציאליים ורשויות מקומיות והאגף האזרחי בפרקליטות להגיש תביעות דיבה במאות אלפי שקלים על פרסומים מכפישים ברשת האינטרנט.

תקיפה רחבה נגד נפגעי משרד הרווחה

תקיפה רחבה נגד שם טוב בתחום הפלילי


בשלב מאוחר יותר החלו התארגנו גורמי רווחה להתלונן בפני גורמי האכיפה נגד שם טוב על פרסומים עליהם ברשת האינטרנט.
לורי שם טוב ועוד מספר חשודים נעצרו ב- 27.02.2017 . מעצרם לווה בתעמולה תקשורתית כאשר הכותרות היו בסגנון: "טרור רשתי", "הכנופיה שעבדה בלהכפיש אנשים". החשודים צולמו ע"י מצלמות הטלביזיה במסדרונות בתי המשפט כשהם אזוקים בידיהם וברגליהם. בתום מעצר ימים של כ- 40 יום הוגש נגד שם טוב, מוטי לייבל וצבי זר כתב אישום של כ- 120 סעיפים כאשר שם טוב היא נאשמת מספר 1 וכל הסעיפים נגדה.
לורי שם טוב, לייבל וזר עצורים מזה כשנה במעצר עד לתום ההליכים. שם טוב היתה בבידוד והפרדה בבית הסוהר בתנאי עינויים, והובלה לא פעם בפומבי כשאזיקים לידיה ולרגליה. במהלך תקופת מעצרה אנו עדים להתבטאויות אלימות והסתה מצד שופטים ופרקליטים. שם טוב הושוותה ע"י שופט עליון ושופט מחוזי וזונה אפיקורסית.

רשויות הרווחה מבצעות פשעים נגד האנושות


מדובר בדפוס התנהגותי של התארגנות מערכתית ככל הניתן של גורמי רווחה נגד נפגעי המדיניות הרוצים לספר את סיפורם.
ידיהם של רשויות אינן נקיות מזה שנים רבות עוד מימי קום המדינה בפרשת ילדי תימן ועד ימינו. מדובר בהתרגנות רחבה של גורמי ממסד נגד אזרח "חסר ישע", או "נזקק" לטעמם. לדוגמא אם מדובר בקשיש גורמים אלו משתלטים על רכודו וגופו באמצעות חוות דעת ובית משפט. רכושו מועבר לידי אפוטרופוס אשר לעתים קרובות משתלט לצמיתות על רכושו.הקשיש עצמו נשלח למוסד סיעודי ומסומם בסמים פסיכיאטריים קשים ומאבד מהר מאוד את יכולותיו המוטוריות והקוגנטיביות.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים