למרות התנגדות השירות למען הילד חן גבסו נפגשה עם אמה

למרות התנגדות גורמי הרווחה: חן נפגשה עם אמה הביולוגית , חדשות 10 , 09/07/2017 , מיה איידן

חן גבסו אומצה כשהייתה תינוקת, וכשהתבגרה ניסתה לפתוח את תיק האימוץ כדי לאתר את אמה הביולוגית. גורמי הרווחה הערימו קשיים על החיפושים וטענו שמסמכים נחוצים אבדו. חן שכרה חוקר פרטי שאיתר את אמה במהירות: "אני מרגישה שאני בחלום", אמרה האם כשנפגשו



חן גבסו נמסרה לאימוץ כשהייתה תינוקת. כשפתחה לראשונה את תיק האימוץ לאחר גיל 18 היא החלה במאמצים לחפש את אמה הביולוגית, אך בקשתה לקיים עמה מפגש את נדחתה בטענה שחסרים פרטים נחוצים.

כעבור שנים, שכבר הפכה לאם בעצמה, חזרה למלאכת החיפוש, דרך לשכת הרווחה - ושוב נענתה בשלילה. "הבנתי שהם לא מעוניינים לעזור", היא מעידה. חן החליטה להמשיך בחיפושים עצמאית, בעזרת התנועה לזכויות מאומצים ועל ידי חוקר פרטי. "החוקר עשה את זה בשתי דקות. התרגשתי לשמוע שהיא חיה ושהכל בסדר", היא סיפרה בשיחה עם חדשות 10.

לבסוף, לאחר מאמצים מצד השתיים, הן הצליחו להגיע למפגש המרגש, בפעם הראשונה מאז נמסרה חן לאימוץ. "אני מרגישה שאני בחלום", אמרה האם הביולוגית לחן. במרוצת השנים הסתבר שהאם שלחה מכתבים וחיכתה שבתה תפתח את התיק, ומערכת הרווחה מנעה זאת גם כן. "אין תיעוד לכלום", מדגישה חן.

כשמערכת הרווחה כבר יוזמת מפגש ביניהן מאוחר יותר, בנוכחות גורמים מתוכה, השתיים מתעמתות עם העובדות הסוציאליות. שירן בן דוד עוזרי, יו"ר התנועה לזכויות המאומצים, אומרת על כך: "לצערי זה לא מקרה חריג. זה היומיום של מאומצים שמגיעים לפתוח תיקי אימוץ

למרות התנגדות גורמי הרווחה: חן נפגשה עם אמה הביולוגית , חדשות 10 , 09/07/2017 , מיה איידן

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים