מחאה מול בית משפט עליון - רשויות הרווחה מתעללות בהורים וגורמות למותם

6 בדצמ׳ 2016 - הפגנת אבות מול בית משפט עליון. דורשים שוויון זכויות בהליכי גירושין או פרידה על ילדיהם.

בסרטון שלפניכם, סבא שלא רואה את נכדיו כבר מספר שנים, כי האישה שקיבלה את המשמורת הפסיקה לקיים הסדרי ראיה עם בנו, ולכן הוא לא זכאי לראות את נכדיו.




לדברי הסבא: הבן שלי לא רואה את ילדיו, כי האישה הפסיקה לקיים את הסדרי הראייה, באופן חד צדדי, למרות הסכם הקובע כי הבן זכאי לראות את ילדיו 4 פעמים בשבוע. אם הבן לא רואה את ילדיו, אז אני לא רואה את נכדיי.

העיתונאי מוטי לייבל: הורדנו את הדגל לחצי התורן. העוול שהמדינה גורמת לאבות הגרושים בלתי נתפס.

במהלך ההפגנה קראו ההורים: "העם דורש צדק משפחתי וצדק משפטי".

אחד האבות אמר: "אנחנו לא נקפוץ יותר מגגות. לא ניקח כדורים. אנחנו דורשים את הילדים שלנו!"

העיתונאי לייבל: אנחנו חולקים כבוד לנרצחים על ידי מערכת המשפט ומשרד הרווחה.

בהמשך, האבות ערכו צעדת כבוד כשהם נושאים ארון מתים (וירטואלי) עליו הודבק השם "אבא". המיצג הוא לזכרם של האבות שקיפדו חייהם, לטענת האבות, על ידי מערכת המשפט ומשרד הרווחה. העיתונאי מוטי לייבל קרא "קדיש".

לייבל מספר, שאתמול דיבר איתו אדם דתי שאמר לו: "אסור לך לעשות קדיש סתם". לייבל ענה לו, "את הקדיש הזה, אני לא עושה סתם. את הקדיש הזה אני עושה לעילוי נשמת כל האבות 150 עד 200 בשנה שהתאבדו, וגם בשנה שלפניה, ולפניה ולפניה, ואנחנו מדברים על אלפים רבים של אבות שקיפחו נשמתם ועלו השמיימה, בגלל סיבה אחת: מערכת משפט רקובה. מערכת אכיפת חוק רקובה, מערכת רווחה רקובה, הממשלה שלנו רקובה, ובעקבות כל הדברים האלה, אבות נוטלים את חייהם כי הם לא יכולים יותר לספוג את מה שקורה פה. לכן, אני לא אומר קדיש לריק. אני אומר קדיש על כל אותם אבות, כי האבות האלה לא התאבדו. האבות האלה נרצחו. הם נרצחו על ידי המערכת, והגענו לפה היום, לדרוש, לא לבקש, לדרוש שוויון, צדק עם האבות, שוויון יבוא באופן אוטומטי. אנחנו רוצים צדק, ואנחנו דורשים את הזכות המלאה של האבות, להיות קודם כל אבא! לכן, אנו נאמר שוב קדיש".

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים