תלונה נגד עמותת שפר - רעות אפוטרופסות בגין הפקרת חסוי ניצול שואה

ספטמבר 2015 - תלונה שפורסמה בפייסבוק נגד עמותת שפר - רעות אפוטרופסות


לכל מאן דיבעי
הנדון: תלונה כנגד עמותת האפוטרופסות ש.פ.ר

שמי חיים שבח ואני בנו של שבח הירש ניצול שואה נכה 100 אחוז מרדיפות הנאצים ברומניה וחסוי של עמותת ש.פ.ר משנת 2004 עד שנת 2012. כיום האפוטרופסות על אבי בידי המשפחה.
אני מבקש להביע את מורת רוחנו ממעשיה הפליליים של עמותת ש.פ.ר באבי לאורך כל הדרך.
א. הזנחה והפקרת אבי: תחת חסותה של ש.פ.ר אבי היה מוזנח מאוד, הוא התהלך עם בגדים מלוכלכים והבית היה מוזנח.
זוג הורי קיבלו בקושי רב 400 ₪ לשבוע, והכסף לא הספיק ולא הגיע באופן סדיר וקבוע, היו ימים חגים בהם להורי לא היה כסף לתרופות ומזון ולא היה מה לאכול.
הקשרית מטעם ש.פ.ר מבצעת פעולות לא חוקיות: למרות שאבי ניצול שואה והכספים לא מגיעים סדיר, הקשרית מטעם עמותת ש.פ.ר ציפי נעים קיבלה עמלה שבועית של 200 שקלים מתוך כספו של אבי ניצול השואה, עבור כל פעם שהיא מגיעה לבית הורי, זייפה את חתימותיה של אימי על מסמכים המעידים על כך שהיא מגיעה, למרות שאמי צלולה וכשירה לחתום בעצמה.
ב. משרד הרווחה עצם עיניו מפני העבירות הפליליות בעמותה ואף סייע ותמך בה למרות– שידע ויודע על כל מעלליה: בעוד משרד הרווחה ועמותת ש.פ.ר התעלמו ולא התענינו כלל במצבו הבריאותי, הנפשי והכלכלי של אבי בתקופה בה עמותת ש.פ.ר היתה האפוטרופוס על אבי, הרי שלאחר ביטול האפוטרופסות של ש.פ.ר ע"י בית המשפט הגב' טניה ממשרד הרווחה בשלומי ומר יצחק רבניקוביץ' פקיד הסעד לא מפסיקים לרדוף את המשפחה שלי עד היום ועושים ביקורים ומעקבים על מנת למצוא פגמים בטיפול באבי כדי לשלול מהמשפחה את האפוטרופסות ולהחזירה לחיקה של עמותת ש.פ.ר
ג. גניבת כספו של אבי ניצול השואה- כניצול שואה מקבל אבי רנטה מגרמניה, מענקים מחשבון הבנק מגרמניה וקצבה מהביטוח הלאומי, אך עמותת האפוטרופסות ש.פ.ר לא התביישה להעלים כספים ולבצע העברות כספים מחשבון בנק הפועלים של אבי בנהריה לחשבון בנק אוצר החיל בנתניה וחשבונות אחרים על מנת להקשות עלינו להתחקות אחרי עקבות הכסף ולטשטש ראיות משפטיות על העלמות כספים.
בנוסף הינו חשופים לאיומים מעמותת ש.פ.ר למכור את הבית של אבי ולהעבירו למאגר שפר נדל"ן .
ד. אין כל שקיפות למעשיה של עמותת ש.פ.ר, והעמותה נוטלת לעצמה את החופש לזלזל ולא למלא אחרי החלטות בית המשפט, עמותת ש.פ.ר נוטלת לידיה את החוק מסרבת לתת תשובות, ועד היום לא הוגשו דוחות פרטה/ דוחות כספיים/ דפי עו"ש על כל מה שעשתה עמותת האפוטרופסות בכספו של אבי לאורך כל תקופת מינויה , אף על פי שבית המשפט פסק לפני כשנתיים לבטל את האפוטרופסות של עמותת ש.פ.ר על אבי, והורה לעמותה לתת דוח פרטה לאפוטרופוס החדש.
עד היום איננו יודעים לאן נעלמו המענקים וכספי הפיצויים שקיבל אבי נכה רדיפות הנאצים מגרמניה !
ה. האפוטרופוס הכללי מחפה, מגבה ומכסה על כל פשעיה של עמותת ש.פ.ר, והפיקוח על האפוטרופוסים מפחד לנקוט בצעדים נגד ש.פ.ר ומספק לפשעיה של עמותת ש.פ.ר גב חזק ותומך
המריח שחיתות משוועת:
כשפניתי אל הגב' רונית אביר הממונה לפקח על האפוטרופוסים מטעם האפוטרופוס הכללי והתרעתי על מעלליהם של גיא סתיו מנכ"ל עמותת ש.פ.ר שהודח בינתיים והגב' עטליה מנהלת סניף ש.פ.ר בנהריה שעדיין מתעללת בחסויים, ושאלתי אותה "איך את יכלוה לחיות עם כל הפשעים האלה של עמותת ש.פ.ר ולתת לעצמך לא לעשות דבר בעיניין, איך את יכולה לישון בלילה איך?",
היא השיבה לי בזו הלשון: "ידי כבולות מלהגיב ולעשות משהו נגד עמותת ש.פ.ר, אני מפחדת לדבר מה אתה רוצה שיפטרו אותי?!"
מיותר לציין שהגב' רונית אביר מהפיקוח על האפוטרופוסים או מי מטעמה לא השתמשו בסמכוית שהחוק הפקיד בידיהם, לא התייחסה לתלונות נפגעי העמותה, לא עתרה לבית המשפט ולא הגישה תלונה במשטרה נגד עמותת ש.פ.ר גם לאחר הדוחות הפלילים והכבדים שפורסמו על העמותה. לאחר שהוחלפה ההנהלה של ש.פ.ר אף הגדיל האפוטרופוס הכללי לעשות ומינה את שלמה שחר העובד מטעמה לנהל את עמותת ש.פ.ר.
עמותת ש.פ.ר מנצלת לרעה את הכוח שניתן לה על ידי החוק להתנהל כמו כנופיית פשע מאיימת ואנו מצרים על כל הסבל שנגרם לחסוייה, זועקים לשמיים משוועים לצדק ומבקשים להסיר את המארה הזו מקרבינו.
בכבוד רב,
חיים שבח

ספטמבר 2015 - תלונה שפורסמה בפייסבוק נגד עמותת שפר - רעות אפוטרופסות

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הם אכן מושחתים. איך סיימת את ההתמודדות איתם?

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים