איתי הנדלסמן שוטר מבקש מאזרח פרטים אישייים ומתחמק מלהזדהות

התנהלות קפקאית של רס"מ שוטר איתי הנדלסן מ.א. 1027078 נגד אזרח. השוטר הנדלסמן מתקשר בטלפון אל האזרח מבקש בצורה מאיימת פרטים אישיים, כגון כתובתו, כתובת הוריו. איתי הנדלסמן מתחמק מלמסור פרטיו האישיים כגון שם משפחה, דרגה, ומספר אישי, חרף העובדה שמדובר בחקירה בטלפון המבוצעת לראשונה מול האזרח.



אוגוסט 2015 - העיתונאי מוטי לייבל עוכב לחקירה ע"י איתי הנדלסמן משטרת מחוז חוף חיפה בעקבות תלונה של עו"ס מירב רונן חוטפת ילדים מלשכת רווחה עכו. בעלה הוא יניב עמרם רונן קצין חקירות באותו מחוז והבת שלהם ליפז רונן הפרה צו איסור פרסום לפי סעיפים 24 ו- 70 לחוק כשחשפה נתונים מתיק משפחה חסוי שאמא שלה מנהלת. כל מי שמפרסם נגד עו"ס מירב רונן חוטף תלונה מהבעל שלה – ראו בפרסום מטה

שוטר איתי הנדלסמן - התנהלות קפקאית נגד אזרח
שוטר איתי הנדלסמן - התנהלות קפקאית נגד אזרח
העיתונאי מוטי לייבל עוכב לחקירה ע"י איתי הנדלסמן חוקר משטרה מ.א. 1027078, בהוראה של עו"ס מירב רונן, לשכת רווחה עכו, שחטפה 4 ילדים מאמא שלהם, ומיד אחר כך נסעה לחופשה בחו"ל. בעלה של עו"ס מירב רונן הוא יניב עמרם רונן, קצין חקירות במשטרת מחוז חוף חיפה, הנוהג לעצור כל מי שמפרסם נגד אשתו על העלבת עובד ציבור. בהחלטה בתיק אחר, מירב רונן חטפה ילדיו של אב ממשמורתו והוא הידרדר לשימוש בסמים, ראו בקישור כאן: מ"ת 21472-01-14 ביהמ"ש שלום עכו, מדינת ישראל נ' משה פרץ מואשם בהעלבת עובד ציבור. איים על קצינת ביקור סדיר עו"ס מירב רונן "אז מה אם בעלה של מירב קצין? אני אכניס לה כזה גדול", קובץ pdf
עילת מעצר העיתונאי: העלבת עובד ציבור, פרסום אסור לפי חוק הנוער, הטרדה לפי מתקן בזק, פגיעה בפרטיות באמצעות פרסום משפיל.
כפי שתוכלו לראות מיד, מי שהפרה את צו איסור הפרסום היא הבת של פקידת הסעד: ליפז רונן בתה של פקידת הסעד, אשר מעיינת בתיקים חסויים, בניגוד לסעיפים 24 ו-70 לחוק וחשפה פרטים חסויים מתוך תיקים שהיא אינה אמורה לדעת את תוכנם.
כמו שאתם מבינים, מדובר בעסק משפחתי. מי שמתעסק עם פקידת הסעד מירב רונן, יש לו עסק עם הבעל שלה שוטר במשטרת מחוז חוף חיפה והבת ליפז, שמעיינת בתיקים חסויים של מטופלי הרווחה, בניגוד לחוק. ליפז רונן, כתבה בתגובה, כי 4 הילדים נלקחו מאמא שלהם מאחר והיא זונה נרקמונית ושתיינית אלכוהול. מדובר בהשמצות ושקרים של הבת כמו אמא שלה. הנה ההוכחה שהשקר עובר בדנ"א.
מפאת כבודה של האם, השמטנו את התגובה המכפישה נגד האם הטובה והראויה,צפו בהשתוללות הבת של העו"ס חוטפת הילדים.
מחשבו האישי והמכשיר הנייד של העיתונאי הוחרמו ממנו. לייבל, משמש פה להורים מוחלשים המנותקים מילדיהם, ומבצע מלאכתו העיתונאית נאמנה ללא חשש או מורא. העיכוב לחקירה לא ירתיע את העיתונאי להמשיך ולפרסם את עוולות המדינה נגד הורים וילדיהם. השחיתות במעצר העיתונאי מוטי לייבל הגיעה לשיאים מרקיעי שחקים.
לעו"ס מירב רונן סמכויות שיטור והיא למעשה שוטרת ללא מדים. בתיקי גירושין, היא הופכת להיות שופטת גירושין, והשופטים בבתי המשפט הם חותמות הגומי שלה. את ילדיה של האם, היא חטפה תוך השמצות והכפשות האם. התוצאה של התערבות עו"ס מירב רונן בתיק המשפחה של האם, הייתה הרסנית. ילדיה פוזרו לפנימיות בחיפה וטבריה, כשהם חשופים לאלימות, חדרים מרופדים, משמעת נוקשה ועונשים על כל צעד ושעל.
מזמן התרענו כי משרד הרווחה על שלל עובדיו איבד את המצפון המוסרי, כשכולן ביחד עוסקות יום וליל בצייד אחר לקוחות רווחה כדי להצדיק את המשכורות שלהן. הגיע הזמן להפסיק לחלוב את האוכלוסיה החלשה במדינת ישראל ולהפנות את תקציבי הרווחה לציבור, שיוכל לנשום אנחת רווחה. מי שהופך למטופל רווחה לא ייחלץ מהם לעולם, ודינו נחרץ להיות מטופל במשך שנים ארוכות ללא שום יכולת להיחלץ מלפיתת החנק.

מפאת כבודה של האם, השמטנו את התגובה המכפישה נגד האם הטובה והראויה, צפו בהשתוללות ליפז רונן הבת של העו"ס חוטפת הילדים.


אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים