חה"כ מיכל בירן משרתת את הטייקונים והעובדים הסוציאליים במקום את העם שבחר בה





17 ביולי 2015 - האטימות של חה"כ מיכל בירן ממפלגת העבודה. היא מובילת קמפיין להעלאת שכר העו"סים, בעוד ששכרם הוא מהגבוהים במשק הישראלי וזאת על פי נתוני משרד האוצר והלמ"ס. ראו בקישור כאן:
http://wp.me/PxMec-2Ge
מיכל בירן כמו גם העו"סיות מוכרת לוקשים לציבור שהעו"ס מבצעות מלאכת קודש. תרבות השקר כל כך מוטמעת בד.נ.א של העובדות הסוציאליות שהן לא מסוגלות לומר מילה אחת אמת. הן משקרות בתסקירים שהן כותבות לבית המשפט, משקרות בעדותן ומשקרות לציבור. פיהן מפיק שקרים ברמה של שקר לכל הברה שיוצאת מפיהן.
לנו ברור טוב מאוד למה העובדות הסוציאליות הללו צריכות להיות בתחתית סולם השכר.
ראשית, רבות מהן מרוויחות הון תועפות של כסף תמורת שני שליש או חצי משרה.
רובן מסיימות לעבוד ב 13:00 ועדיין מקבלות כ 15,000 ש"ח אם לא יותר בגין תוספות לכוננויות שהן בכלל לא מבצעות.
נשים כמו העובדות הסוציאליות עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור.
בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך.
המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה.
להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמתפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן.
מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.
במסגרת מסעות הקמפיין להעלאת שכרן של העו"ס בתקשורת הן לא מגלות לצופים, ש'מרכז קשר' הוא עונש להורים שפקידות הסעד לא אוהבות. העו"סיות לסדרי דין הן שיוצרות את המאבקים הסוערים בגירושין, והן אלה שמדברנות את ההורים להשתמש בכלי נשק אחד נגד השנייה, כדי שאז לעו"סיות במרכזי הקשר תהיה תעסוקה.
בעזות מצח כותבות העו"ס שלא משלמים להן מספיק, והנה בפוסטים שלהן בפייסבוק הן מתארות את חייהן הנפלאים:
"טיול לאיטליה וסלובניה על חשבון הברון". מארחים אותן עובדות סוציאליות מקומיות.
פוסט זה מוגש לכם כשירות לציבור בגין השתתפות איגוד העו"ס בקמפיין להעלאת שכרם. איגוד העו"ס הוא חממה כיצד לנתק ילדים או לחטוף ילדים. מדובר בעו"ס הבזויות ביותר בחברה הישראלית.

כל מה שמעניין את העובדות הסוציאליות זה רק כסף ועוד כסף. פק"סיות זוממות כיצד לחסל הורים, כיצד לחלוב את תקציב הרווחה, כיצד לשפר את מעמדן הנחות בציבור הישראלי, וכיצד לפעול על מנת לשפר את שכרן, תחת מצגת שווא שהן, הסתומות והנאלחות בארץ, זכאיות לתוספת שכר….

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים