אילנה ביסמוט: אני לא ביוב. אני בן אדם שקוף. תעצרו את העוול של חטיפת הילדים


המערכת" עם מוטי לייבל - אנו לא ביוב אנחנו הורים שקופים.
5/2/15 בקמפיין העובדים הסוציאליים הם קראו ל"מטופלי" משרד הרווחה "הביוב של המדינה".
העובדים הסוציאליים מובילים קמפיין יחצני, לשנות את תדמיתם מחוטפי ילדים ל"מצילי האומה", ובמסגרת זו שכרו את שירותיה של מיקי חיימוביץ, שלא טרחה לראיין הורים נפגעי טרור משרד הרווחה.
בתוכנית של העיתונאי מוטי לייבל, הוא נותן פתחון פה ובמה להורים נפגעי טרור משרד הרווחה. הורים שקופים שהעובדים הסוציאליים חטפו מהם את ילדיהם, תוך השמצות ועלילות איומות והפכו את ההורים לשקופים.
המערכת, בהנחייתו של מוטי לייבל, היא תוכנית לא ערוכה, בה מדברים ההורים אחד אחרי השני, ומספרים את סיפורם הכואב.
הקשיבו לדבריה הכואבים של האם אילנה ביסמוט ותשפטו בעצמכם, מי הביוב של המדינה.
"באתי לדבר בתור אמא, בתור אישה מוכה, שלא מגיע לי שהרווחה ישבו עלי וימררו את חיי במשך 5 (חמש!) שנים. לא עשיתי שום דבר רע, חוץ מלהיות פגועה. הגרוש שלי יושב היום בבית הסוהר על מה שהוא עשה לי, והטענה שלכם, שאם לא יכולתי להגן על עצמי, איך אוכל להגן על הילדים שלי?
זה משפט כואב ומרסק. לא עשיתי מעולם שום דבר רע. לא ישבתי בבית סוהר, אבל אתם רציתם לשלוח אותי למקום שאנשים ישבו בבית סוהר, בגלל שעישנתי קנאביס שרופא רשם לי אותו, רופא אמר לי לעשן כי הייתי במצב של אנורקסיה. הייתי בתת תזונה. הייתי כל הזמן רועדת, לא ישנה. הרופא אמר לי לקחת, ואתם שמתם אותי במקום שלא היה מגיע לי להיות בו. אני שמרתי על הילדים שלי. יש לי שני ילדים בבית אבל את הגדול איבדתי, ואני לא יכולה לקחת אותו לרופא. חודשיים לא לוקחים את הילד לרופא, איך קורה דבר כזה, שאמא לא יכולה לקחת את הילד שלה לרופא? אמרו לי שאם אני אעז לא להחזיר את הילד למוסד, יקחו לי את שני הילדים הקטנים שלי.
איזה אמא נורמלית לא תיפול על הדברים האלו, שאם אני לא אקח את הילד שלי לפסיכולוג, אחרי שלקחתם את הילד הגדול, והוציאו על הילד הגדול צו מסוכנות, שהוא ילד טוב. לא היה מגיע לו. הרווחה רוצה לקחת את הקטנים שיעברו את זה גם. לא מגיע להם. תעצרו את העוול שקורה. אתם לא קראתם לאף אחד מאיתנו. מה איתנו? אני לא ביוב. אני בן אדם. בן אדם שקוף, אבל בן אדם. אין לי כסף להילחם במערכת המושחתת והמגעילה הזאת."
העיתונאי מוטי לייבל, מסכם את הדברים, לקחתם לאילנה את הילד וקראתם לה הביוב של המדינה. רשת הוא הביוב של המדינה!

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים