האם העובדת הסוציאלית מיכל יניב ארז מלשכת הרווחה חיפה סובלת ממחלת נפש עקב שיחת טלפון

האם העובדת הסוציאלית מיכל יניב ארז סובלת ממחלת נפש עקב שיחת טלפון
אוקטובר 2014 - ידוע כי עובדות סוציאליות מרעילות בפיהן הררי חוות דעת ותסקירים נגד הורים ילדים וקשישים כדי לסחור בהן במוסדות משרד הרווחה. אולם מה קורה כשהם עצמם מרגישים פגועים בעקבות מילה כזאת או אחרת או טון דיבור חריג.

מיכל יניב ארז עו"ס לשכת רווחה חיפה – תובעת את המדינה על התפרצות מחלת נפש – בית הדין אזורי לעבודה בחיפה שופט נוהאד חסן ב"ל חיפה 10600-12-12

עו"ס מיכל יניב ארז לשכת רווחה חיפה נגד המוסד לביטוח לאומי – החלטה בית הדין האזורי לעבודה בחיפה ב"ל 10600-12-12 קובץ pdf

החלטת השופט נוהאד חסן בית דין אזורי לעבודה בחיפה על תביעת עו"ס מיכל יניב ארז נגד המוסד לביטוח לאומי – ב"ל 10600-12-12, קובץ pdf 

עו"ס מיכל יניב ארז תבעה את המוסד לביטוח לאומי, ב"ל חיפה 10600-12-12, בטענה שעקב שיחת טלפון עם מנהלת לשכת רווחה חיפה בה ננזפה על עבודתה הגרועה התפרצה אצלה מחלת נפש.
"ביום 2.1.12 בשעה 10:15 בערך שוחחה התובעת טלפונית עם אהובה. אהובה אמרה לה כי הדוח אשר הכינה היה חסר. לדברי התובעת במהלך השיחה אהובה דיברה איתה בטון תקיף, והביעה בפניה את חוסר שביעות רצונה מהדוח.
אהובה הבהירה לתובעת כי הנתונים דחופים שכן על אהובה עצמה לעשות בהם שימוש בכדי לדווח לממונים עליה, והתובעת נדרשה לשנות את ריכוז הנתונים עד סוף היום.
בעקבות השיחה התובעת היתה נסערת מאוד והתחילה לבכות ופנתה לחנה מנהלת המחלקה, ושיתפה אותה לגבי השיחה עם אהובה. חנה מצידה ניסתה להרגיע את התובעת, ציינה בפניה כי היא מופתעת מאחר והיא לא מכירה את אהובה כאדם שצועק, וכן ציינה כי במסגרת העבודה "כולם נדרשים להגיש נתונים"."
השופט נוהאד חסן, מינה מומחית להפרעות נפש, פרופ' מירצה סיגל, כדי לבדוק את העו"ס.
השופט שואל את המומחית:
"האם המחלה הנפשית נגרמה כתוצאה מהארוע בעבודה כמתואר בסעיף 3 לעיל והאם קיים קשר  סיבתי כלשהו בין הארוע בעבודת התובעת לבין הופעת המחלה הנפשית?"
נשאלת השאלה ממתי עובדים שננזפו על ביצוע עבודה גרועה זכאים לפיצוי מהמדינה על מחלת נפש?! ויצויין, כי אותה עובדת סוציאלית עדיין עובדת בלשכת רווחה חיפה.
בתאריך 12/10/2014 השופט נוהאד חסן, ביקש מהצדדים להודיע האם ברצונם להמשיך לנהל את התיק.  במילים אחרות הוא רומז לעו"ס שאין לה קייס.

לקריאת ההחלטה בקובץ pdf הקלק כאן.
לאחר מינוי המומחה, ביקש השופט נוהאד חסן השלמות, כשבין היתר שאל את המומחית בסעיף ב' להחלטה:
"האם תסכימי כי "התקף חרדה" מהווה "החמרת מצב" אצל אדם אשר סובל מהפרעת חרדה?"
האם מיכל יניב ארז אישה חרדתית הסובלת מבעיות נפשיות מכהנת כעובדת ציבור ומוסמכת לתת חוות דעת אשר מתקבלים כפסק דין חלוט בבתי משפט לענייני משפחה.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים