זעקתה של אם שרשויות הרווחה חטפו את בנה הפעוט ומתעללות בו

שר הרווחה מאיר כהן - מדיניות סחר בילדים
שר הרווחה מאיר כהן - מדיניות סחר בילדים
ספטמבר 2014 - זעקתה של אם שרשויות הרווחה חטפו את בנה הפעוט ומתעללות בו , מתוך סטטוס בפייסבוק מקבוצת "הורים שכולים לילדים חיים".

סיפור אמיתי וקורע לב שהגיע לידינו הערב :
ילד אהוב שלי, היום אתה בן 3 וכבר שנתיים לא בבית. את רוב חייך אתה מבלה בשבי ואתה סך הכל גוזל רך שלא הספיק לעשות רע לאף אחד.
אהוב ליבי, סליחה שלא היה לי כוח להמשיך להחזיק בגופך כשתלשו אותך ממני באכזריות שאין דומה לה.
סליחה שאתה סובל יום יום שעה שעה ,
סליחה על החבלות שממלאות את גופך החלש והצנום...
סליחה שנתתי לממלכת האופל להשתלט על חייך,גוזל קטן ואהוב של אמא ....
סליחה על הפחדים בלילה ועל העיכוב שלך בהתפתחות. אני יודעת,שנתיים בלי אמא מביאים הרבה צער וכאב ומחלישים את גופך ואת נשמתך, ילד אהוב שלי .
סליחה שאני לא נשארת ערה כל היום וכל הלילה, כדי להרגיש את הסבל שלך.
רוצה שתדע שכל גופי כואב ושנשמתי נשרפת..
הימים הפכו לסיוט והלילות לגיהנום.

הייתי עושה הכל ,כדי לחזור לרגע ההוא ולשנות את הסוף.
הרגע בו נקשו בדלת...הרגע שצבע את עולמנו בחושך תהומי,הרגע שתלש לי את הלב ממקומו והותיר אותו מדמם כבר שנתיים.
מעברה השני של הדלת יכולתי להבחין בשתי דמויות מוכרות ובשוטר במדים.
לא העלתי בדעתי שיעברו 10 דקות ואחווה את הרגע הקשה ביותר בחיי , גם אתה..
הרגע בו בני, אהובי , יחידי ,ייתלש מידיי באכזריות מלווה בשקרים , ללא הוכחות.
לא תיארתי לעצמי שלא אוכל להציל אותך מהטראומה, מכוח השקר ומעוצמת הרוע.
לא תיארתי לעצמי שלא אוכל להמשיך להחזיק בידך הקטנה, הקורעת את חולצתי כשמנסה להאחז בי.
לא העלתי במוחי חושך גדול כל כך שיכול לצבוע עולם שלם בשחור...

משרד הרווחה תולש ילד מזרועות אמו בלילה - אילוסטרציה
משרד הרווחה תולש ילד מזרועות אמו בלילה - אילוסטרציה

סטטוס בפייסבוק - מונולוג של אם שרשויות הרווחה תלשו ממנה את בנה הפעוט ומתעללות בו
סטטוס בפייסבוק - מונולוג של אם שרשויות הרווחה תלשו ממנה את בנה הפעוט ומתעללות בו

סיגל טובי עו"סית לשכת רווחה קרני שומרון ודוד גולן משקרים ללא בושה בענייני הוצאת ילדים מהבית


אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים