פיה נוטף הרעל של שושנה שרי ג'יבלי בשם שר הרווחה מאיר כהן

ספטמבר 2014 - ידוע כי שר הרווחה מאיר כהן מטייח תלונות נגד פקידות סעד ובמקום להגיב עניינית הוא "מזמר" בלעג כי הן פועלות לטובת הילד, ועוד שקרים כאלו ואחרים. התגובות לפניות נפגעי הרווחה נשלחות ע"י עוזרים כאלו ואחרים של השר כגון שושנה שרי ג'יבלי ראש ענף ועדות ערר ופניות.
מדובר בפניה של אבא שאינו רואה את בנותיו מאחר ופקידות סעד קרן איפרגן, רונית יצחק, אורית גלעד מלשכת הרווחה פתח תקווה, והאפטרופא לדין עורכת הדין סיגל יוריסטה עצמון - "מדברות" בשם 'טובת הילד' ולא מאפשרות לאבא לראות את בנותיו.
 
שר הרווחה מאיר כהן - מרעיל מפיו נגד הורים וילדים
שר הרווחה מאיר כהן
 
האבא פנה לשר הרווחה מאיר כהן לבירור הנושא. במקום להתייחס עניינית לסעיפי התלונה המצביעים על עוול נוראי שגורמות רשויות הרווחה לאבא ובנותיו, הגיבו שר הרווחה ועוזרתו שושנה שרי ג'יבלי במכתב רווי דברי בלע ותרעלה נגד האבא.

 להלן תגובת האב למכתב דברי הבלע של שר הרווחה מאיר כהן ועוזרתו שושנה שרי ג'יבלי

לכבוד גב' שושנה שרי גיבלי
ראש ענף ועדות ערר ותלונות
משרד הרווחה ירושלים
ג.נ.,
הנדון: תשובה למכתבך מתאריך 22.7.2014
קראתי בתדהמה את מכתבך הרצוף לצערי שקרים, אי אמירת אמת וטיוח עובדות, הרגל בקודש מטעם משרד הרווחה, הידוע באי אמירת אמת וטיוח עובדות לאורך שנים – ולא רק לגבי אישית.
לו היו סיפורי האגדות אמת מן הסתם להרבה פקידים אצלכם היו אפים ארוכים לעין שיעור מאפו של פינוקיו.
הנני להכחיש את מכתבך באופן גורף, כפי שיפורט להלן.
לטענתך פנייתי נבדקה עי" עו"ס מחוזי לחוק הנוער – לא רק שפנייתי לא נבדקה, אני מחזיק עשרות מכתבים שנכתבו אליה, הקלטות טלפוניות של שיחות שנעשו למשרדי פקידות הסעד המחוזיות אמה רחמים ורקפת עצמון, בין על ידי ובין על ידי עורכי דיני מתוך רצון לתאם עימם פגישה.
לצערי, במשך חודשים ארוכים לא ניתן לשוחח עמם, או לתאם עמם פגישה. יותר מתמוה שניתן לשוחח עם שר האוצר, ועם ראש הממשלה מר בנימין ביבי נתניהו, כולל תיאום פגישה איתם בכנסת.
הנני דמות ציבורית בעיר פתח-תקווה, נושא משרה של נשיא ארגון ידוע וחשוב בארץ ובעולם, ועקב כך אני קשור לגורמי ממשלה בכירים. לא מקובל עלי, כי פקידת סעד לא חוזרת בשיחה טלפונית ללקוח משרד הרווחה במשך שנה, לצורך תיאום פגישה או שיחה.
הדברים נבדקו גם על ידי עיתונאים וכתבי טלוויזיה המכירים את סיפורי היטב ומוכנים להעיד על אמיתות דברי, כולל מנכ"ל משרד הרווחה מר יוסי סילמן, שנפגש עימי ועם באת כוחי עו"ד דנה בר נר, והזדעזע למשמע סיפורי.
האם תכחישי את קיומה של הפגישה עם מנכ"ל משרד הרווחה? הפגישה עימו בוצעה בנוכחות עורכת דין שתעיד על כך.
בתאריך 13.7.14 התקיימה ועדת החלטה שהייתה אמורה להתקיים בחודש מאי 2014, ולא בוצעה עקב רשלנות פקידות הסעד קרן איפרגן רונן (חוק הנוער) ואורית גילעד (סדרי דין), העובדות בלשכת רווחה פ"ת רח' המעפילים 3 בפתח תקווה.
עובדות סוציאליות אלו התבקשו על ידי בית משפט בתאריך 24.2.2014 להכין תסקיר לקביעת הסדרי ראייה ביני לבין בנותיי בתוך 3 חודשים מיום הדיון. לא רק שהן לא ביצעו זאת – אלא הן הפרו צווי בית משפט בנוגע להסדרי ראייה שלי עם בנותיי, ולא אכפו החלטת בית המשפט שניתנו בענייני.
כב' השופטת יוכבד גרינוולד-רנד בישיבת בית המשפט בתאריך 22.7.14 מתחה ביקורת חריפה על התנהלות פקידות הסעד לעיל. הדברים מתועדים בפרוטוקול ביהמ"ש ולא ניתן להכחיש זאת.
הפסקת המפגשים ביני לבין בנותיי, נגרמה בעקבות הסתה וניכור הורי על ידי גרושתי המשמורנית על הבנות, כשפקידת הסעד קרן איפרגן רונן מודעת לכך ומאפשרת זאת, וטענה כי נפגשה עם הבנות בתאריך 27.5.14 בבית הספר של בנותיי, שעתיים לפני פגישתי עם הבנות במרכז קשר.
הבנות סיפרו לי במרכז קשר כי פקידת הסעד הסיתה אותם נגדי, הפגישה תועדה וצולמה.
מנהלת מרכז הקשר ציינה שמעולם לא נהגתי באלימות כלפי בנותיי, וכנ"ל האפוטרופא לדין – עו"ד סיגל יורסיטה עצמון, כך שלא ברור מהיכן הגיעה המצאה שקרית על "אלימות" המהווה לשון הרע ודברי בלע נגדי???
אינני אדם אלים. אין לי רקע או עבר של אלימות ובוודאי שמעולם לא נהגתי באלימות כלפי בנותיי האהובות.
זה אף כתוב בדו"ח ועדת ההחלטה שבה נכח העיתונאי והתחקירן מוטי לייבל.
בועדת ההחלטה המוקלטת, נאמר במפוש כי מעולם לא נהגתי באלימות כלפי בנותיי. את מוזמנת לראות את הדו"ח שנכתב על ידי פקידת הסעד אורית גלעד שהעתקו נמצא אצלי ובתיק ביהמ"ש.
במכתבך הוצאת דיבה נגדי ולשון הרע, ואני שומר לעצמי את הזכות לתבוע את משרד הרווחה בגין כך.
זכותי על פי חוק לדרוש בוועדה מעובדת הרווחה שעליה הגשתי תלונה במשטרה עקב רשלנותה המקצועית לא להיות נוכחת בוועדה. האם העלית על דעתך שאותה עובדת שכעת משמשת פקידת סעד מחוזית לסדרי דין בפתח תקווה יש לה יצר נקמנות אישית כלפי?
הבעת ביקורת על פקידות הסעד – היא חוקית ומותרת.האם פקידות הסעד הן "האורים והתומים" בכבודם ובעצמם?
מי קבע שאסור להגיש תלונות במשטרה נגד פקידות סעד? אינכן חסינות בפני החוק ולא בכדי פורסמו נגד פקידי סעד ומשרד הרווחה כתבות תחקיר מזעזעות.
מוכחשת טענתך על איום כביכול על פקידת הסעד. אינני נוהג לאיים ובוודאי שלא אתחיל כעת.
הזכות להפגין מול ביתה של עובדת ציבור מעוגנת בחקיקת היסוד של מדינת ישראל. דברים אלו נאמרו על ידי בחקירתי במשטרה.
הגשתי תלונה במשטרה נגד פקידת הסעד קרן איפרגן – אם נמסרו לך פרטים מחקירת המשטרה, הרי שמדובר בהדלפה ושיבוש הליכי חקירה, המהווים עבירה פלילית, והמחייבת אותי לפנות לחקירת מח"ש.
מוכחשת טענתך, כי הוועדה קיבלה החלטות לטובת בנותיי.
לא רק שהוועדה היתה טיוח אחד גדול, היא לא נועדה לשפר או להיטיב את מצבן של בנותיי, שכן טובת ילדותיי קשורה קשר ישיר לטובתי שלי כאביה והקשר ביני לבין בנותיי שנותק באכזריות אינו טובת בנותיי.
במהלך השנים ומאז ומתמיד, שיתפתי פעולה עם דרישות משרד הרווחה ואף כעת אני מוכן לכך.
לאור האמור לעיל, הינך נדרשת לבצע בדיקה חוזרת ומעמיקה, ליצור עימי קשר טלפוני ולקבוע איתי פגישה מסודרת על מנת ללבן את הדברים.
בכבוד רב,
א.ב.צ.
העתק:
שר הרווחה מאיר כהן.

להלן מכתבם רווי ארס ודברי בלע של שר הרווחה מאיר כהן ועוזרתו שושנה שרי ג'יבלי

מכתבם רווי ארס ודברי בלע של שר הרווחה מאיר כהן ועוזרתו שושנה שרי ג'יבלי
מכתבם רווי ארס ודברי בלע של שר הרווחה מאיר כהן ועוזרתו שושנה שרי ג'יבלי

מכתבם רווי ארס ודברי בלע של שר הרווחה מאיר כהן ועוזרתו שושנה שרי ג'יבלי
מכתבם רווי ארס ודברי בלע של שר הרווחה מאיר כהן ועוזרתו שושנה שרי ג'יבלי

פקידות סעד קרן איפרגן, רונית יצחק, אורית גלעד מלשכת הרווחה פתח תקווה
פקידות סעד קרן איפרגן, רונית יצחק, אורית גלעד מלשכת הרווחה פתח תקווה

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים