הפגנת זעקת האמהות מול בית ראש הממשלה בקיסריה להשבת הילדים החטופים

8/5/14 - הפגנת הורים מול בית ראש הממשלה להשבת הילדים החטופים להוריהם - רח' שד' רוטישלד פ' הדר קיסריה.
רשויות הרווחה והמשפט הן מערכות אטומות. מערכות עם כוח דמיוני בלתי מוגבל. הם לא מקשיבים, לא שומעים. החלטות וועדת החלטה מתקבלות בבית המשפט כפסק דין סופי.
השופטים הם חותמות גומי של המלצות פקידות הסעד.



רשויות הרווחה חוטפות ילדים והמצב מחמיר ונהיה גרוע יותר. הסמכויות של העו"ס הולכות וגדלות, מספר המוסדות הולך וגדל, הגיוון של המוסדות הולך וגדל ומכל זווית שלא תסתכלו הדברים מחמירים.
בזכות הפעילים החברתיים - אנחנו יכולים לנסות לזקוף את הראש ולדרוש את זכויותינו - לגדל את הילדים שלנו.
בלי העזרה שלכם - לא נצליח.
עזרו לנו להחזיר את הילדים שלנו הביתה.
הצטרפו לקבוצה הפתוחה זעקת האימהות בפייסבוק

https://www.facebook.com/groups/crymo...

תודה ענקית לפעילים החברתיים:
נחמה דר
מוטי לייבל
מגן דהרי
דינה עבט
לב אשל, סטודנטית למשפטים על ליווי משפטי צמוד
דויד מנחם דלויה
ועוד . . .
נאחל לאמא אורה מור יוסף שהתינוקת שלה תחזור אליה הביתה במהרה, נאחל לאורלי הררי שתזכה להחזיר ולגדל את ילדיה ולכל ההורים הטובים שיזכו לגדל את ילדיהם, כמו שהטבע ברא. אמן.

קישורים:

רשויות הרווחה רצחו את האבא אלון וולף - פיה נוטף הרעל של פקידת הסעד ענת בנאור - אפריל 2014 - תחלואי האלימות הבירוקרטית של רשויות הרווחה - ענת בנאור עו"ס לשכת רווחה גבעתיים לא איפשרה לאבא אלון וולף לראות את בתו מזה שנתיים והוא התאבד בערב יום השואה...

עו"ד משכית בנדל מהאגודה לזכויות האזרח מסבירה על ועדות החלטה וועדת סילמן - אפריל 2014 - רדיו ללא הפסקה עם גיא זוהר - עו"ד משכית בנדל מהאגודה לזכויות האזרח מסבירה על הדורסנות של ועדות ההחלטה הסטטוטוריות הפועלות במחשכים ברשויות מקומיות ללא סדרי דין ללא ראיות תולשות מידי שנה אלפי ילדים מביתם ומשפחתם למסגרות משרד הרווחה ללא פיקוח ובקרה ואין מושיע. ההורים עומדים חסרי אונים מול ה"מומחים" בועדות ההחלטה...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים